Paljastus

458 27 13
                                    

Alfaprinssien lentokone laskeutui Suomen laumojen alfakuninkaan lentokentälle. Kuningas Edwin ja kuningatar Laura olivat lähettäneet jonkun tuomaan heille auton lainaan. Lentokentän vieressä veljeksiä odotti tuliterän näköinen Mercedes Benzin valkoinen maasturi.

Hermes ennätti ensimmäisen ratin taakse ja Ares hyppäsi vänkärin puolelle jättäen Erokselle takapenkin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hermes ennätti ensimmäisen ratin taakse ja Ares hyppäsi vänkärin puolelle jättäen Erokselle takapenkin. Veljekset lähtivät renkaat kirskuen kohti Punaisenverenlaumaa.

"Meidän pitäisi varmaankin ilmoittaa tulostamme." Eros ilmoitti takapenkiltä muille, jotka ei ät olleet pyhittäneet ajatustakaan kyseiselle ilmoitukselle.

"H*tto.. totta. Voisimme soittaa auton gps-puhelimella." Hermes ehdotti eikö aikaakaan, kun linja jo tuuttasi.

"Austin Valta." Kuului entisen alfan ääni linjan toisesta päästä.

"Alfa Austin. Tässä prinssi Hermes. Soitin ilmoittaakseni, että minä ja veljeni olemme matkalla laumaanne. Olisimme siellä reilun tunnin päästä." Hermes puhui auton pieneen mikrofoniin. Linja kuului pätkivän hieman.

"Selvä." Oli kuitenkin tärkein sana, minkä veljekset kuulivat, ennen kuin linja meni poikki.

"Pahuksen autiomaa.." Hermes mutisi ja laittoi radiosta soimaan jotain mikä nyt sattui kuulumaan. Punaisenverenlauman reviirinrajalla veljekset ihmettelivät, kun niin moni oli ulkona sudenmuodossa.

"Ehkä heillä on jokin harjoitus." Hermes ajatteli ääneen, kun rajojen sisäpuolella näkyi myös susia. Laumatalon pihassa he parkkeerasivat auton mustan bemarin viereen, jossa oli perä lintassa.

"Joku on kohdellu tuota kaunokaista kaltoin." Eros sanoi noustuaan ulos autosta bmw:n puolelta. Veljekset löhtivät kävelemään laumataloa kohti ja ennen kuin he pääsivät lähelle taloa, lauman entinen luna ampaisi ulos pääovesta. He huomasivat kuivuneet kyyneleiden vanat tämän surullisilla kasvoilla, mutta kun tämä aisti heidän läsnäolonsa, naisen kasvojen ilme muuttui raivostuneeksi ja tämän silmät alkoivat loistaa alfanpunaisina.

"Te..tämä on teidän syytänne!!" Sara huusi prinsseille. Hän lähti harppomaan painavin askelin kohti prinssejä. Veljekset katsoivat Saraa hämmentyneinä, eivätkä huomanneet Austinia, joka oli ampaissut naisen perään. Juuri kun Sara meinasi hyökätä miesten kimppuun, Austin kaappasi tämän tiukkaan syleilyyn. "EEEII!!! PÄÄSTÄ IRTI AUSTIN!!!" Sara karjui hänen sutensa aivan pinnalla. "Se on HEIDÄN syynsä.. heidän!" Sara jatkoi huutamistaan ja sortui lopulta itkemään ja peitti kasvonsa Austinin rintaan.

"Mitä täällä on tapahtunut?" Ares kysyi hämmentyneenä.

"Äää.. alfaprinssit." Austin alotti sanomaan ja veljekset huomasivat tämän epäröinnin. Olivatko hänkin kasvonsa jotenkin.. surulliset. "Alex on työhuoneessaan.. neljäs kerros, huone 401. Hän.. kertoo teille." Veljekset nyökkäsivät entiselle alfaparille ja lähtivät kohti taloa. Eteisaulassa ei näkynyt ketään, mikä oli merkillistä. He kutsuivat hissin ja valitsivat neljännen kerroksen. Neljännessä kerroksessa he huomasivat nuoren naisen povillaan itkemässä kädet kaavoillaan yhden oven takana. Naisella oli vaaleat pitkät hiukset ja tämä oli todella hoikka ja hentoinen, pientä raskausmahaa lukuunottamatta. Ovi jonka edessä nainen oli oli 401. Veljesten lähestyessä nainen lopetti nyyhkytyksen ja nosti vihaisen kyyneleisen katseensa ylös. Ennen kuin nainen ennätti sanoa mitään, ovi aukeni ja alfa Alex astui nopeasti ulos työhuoneestaan. Miehen liikkeet olivat niin nopeat, että kukaan ei osannut odottaa tämön kohottavan nyrkissä olevia käsiään, ennen kuin ne osuivat maaliinsa. Ares tunsi toisen nurkin oikealla poskellaan ja toisen Hermes vasemmalla poskella ja Eros potkun rinnassaan. Kaikki kolme prinssiä lensivät pienen kaaren ilmassa, ennen kuin iskeytyivät seiniin tai hissin sulkeutuneisiin oviin. Hetkesii aika vain pysähtyi ja kun se viimein lähti taas kävelemään, oli nainen hypännyt Alexin syleilyyn ja kiertänyt kätensä kireästi kaulan ympärille.

VainottuWhere stories live. Discover now