Ade heräsi väittelynääniin ja hetken aikaa hänellä meni miettiessä missä hän oli. Hermeksen sängyssä. Sitten hänen mieleensä palasi edellisiltainen episodi ja hän punastui kauttaaltaan. Hän nousi varovasti sängyltä ja poimi käteensä vaatteita, ennen kuin hiippaili yläkerran aulaan. Äänet kuuluivat siellä kovemmin, eikä hän halunnut salakuunnella veljesten väittelyä, mutta kun joku mainitsi hänen nimensä, hän ei voinut enää olla kuuntelematta.
"Ade on meidän kumppamme! Tekin hyväksyitte hänet eilen!" Eros puolustautui.
"Me emme voi hyväksyä häntä! Me olemme allekirjoittaneet sopimuksen Nestorin kanssa. Emily on meidän tuleva lunamme." Ares karjui raivoissaan.
"Mutta jo.." Hermes aloitti sanomaan, mutta sitä Ade ei enää kuullut. Hän oli jo lukittautunut kylpyhuoneeseen ja avasi hanan, ennen kuin uskalsi antaa itsensä särkyä.
——————————————
"Voi kultaseni.. sinä olet niin kaunis!" Laura sanoi säteilevänä. Oli Emilyn juhlien ilta ja Laura oli tullut auttamaan Aden valmiiksi. Hän oli tuonut mukanaan naisen laittamaan Aden hiukset ja tekemään meikin ja sitten tietysti mekon, joka oli lähes samaa sävyä Aden uniikeiden silmien kanssa.
"No niin.. eiköhän me lähdetä. Hermes odottaa meitä jo alhaalla." Laura kertoi. Ade ei ollut puhunut veljesten kanssa sen jälkeen, kun oli kuullut näiden väittelyn. Oikeastaan hän ei ollut poistunut ollenkaan makuuhuoneesta. Eros oli aina välillä tuonut hänelle ruokaa, mutta hän ei oikeastaan ollut koskenut siihen ja kun veljekset olivat tulleet nukkumaan Ade oli esittänyt nukkuvaa. Kaiken aikaa hän oli hionut suunnitelmaansa ja nyt oli ilta laittaa se toimimaan. Hänen tulisi vain olla ilta Laura-tädin kanssa ja seurata tämän liikkeitä.
YOU ARE READING
Vainottu
WerewolfTämä kirja on luettavissa erikseen, mutta suosittelen lukemaan ensin kirjan nro1. Alfantytär. Adeliina on alfojen tytär ja jo se tekee hänestä erityisen. Sen lisäksi vielä itse Kuunjumalatar Selene päätti antaa hänelle epätavalliset violetit silmä...