Epilogi

698 34 15
                                    

Ade makasi sypressin varjossa hiekkarannalla. Meri välkehti kaunista Sinetän, kuin Hermeksen silmät ja tuulenvire kävi pienesti. Hän oli purjehtinut sinne edellisenä iltana kumppaneidensa kanssa. Saari kuului Zeukselle ja sen nimi oli Antonette, hänen edesmenneen vaimonsa mukaan. Ade tunsi pientä liplatusta alavatsassaan ja hymyili. Tänään hän viimein paljastaisi yllätyksenä kumppaneineen. Hän nousi ylös peitoltaan ja käveli rantamökin luo.

Sisällä häntä odotti pöytä täynnä erilaisia lautasia eksoottisine herkkuineen ja tietysti hänen kolme kuningastaan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sisällä häntä odotti pöytä täynnä erilaisia lautasia eksoottisine herkkuineen ja tietysti hänen kolme kuningastaan. Miehet halasivat häntä vuoron perään ja sukaisivat suukot hänen poskilleen. Syötyään Ade katsoi miehiä.

"Öööm.. mulla ois teille kerrottavaa." Ade sanoi ja sai samantien miesten huomion. Hän pureksi huultaan, mutta Eroksen katse sai hänet vapauttamaan sen heti. Tällä kertaa hän sanoisi sen, ennen kuin he kaikki päätyisivät taas sänkyyn rakastelemaan. "Me tarvittais isompi huoneisto laumatalosta tai oma talo." Ade sai sanottua.

"Niin.. onhan meidän makuuhuone aika pieni." Hermes myönsi miettiessään huoneiston täyttä huonetta, joka oli pääasiassa yhtä sänkyä.

"En tarkoittanut siksi.. me.. me tarvitaan kohta lastenhuone." Ade sanoi  ja katsoi sitten alaspäin, sylissään olevia käsiään.

"Vai niin.. mutta voihan sen lastenhuo.." Ares aloitti sanomaan, mutta tämän lause pian keskeytyi ja katse kohdistui Aden vatsalle.

"Yritätkö sä kenties sanoa, että..?" Eros kysyi, mutta jätti kysymyksen vielä auki.

"Joo.. me saadaan ensivuoden alussa perheenlisäystä." Ade myönsi ja samassa hän oli kumppaneidensa halauksessa.

"Meistä tulee isiä. Voi mitä uutisia!" Hermes iloitsi.

"Voi kulta.. mitä me tekisimmekään ilman sinua.. Sä teit meistä just maailman onnellisimmat miehet."

VainottuWhere stories live. Discover now