סליחה שזה באיחור, פשוט לא היה לי זמן לכתוב את הפרק. הפרק יצא ממש ארוך ! מחר אני לא יודעת אם אני אעלה פרק אבל אם אני אצליח להספיק לכתוב את כולו אני אעלה. אם הוא לא יעלה מחר הוא יעלה במוצאי שבת 3>
תהנו :)
-
נקודת מבט לואי:״בוקר טוב לו.״ הארי העיר אותי וחייך. ״בוקר טוב״ אמרתי בחזרה וחייכתי. ״בוא צריך לקום״ אמר שהוא קם
״תביא לי בגדים״ אמרתי שהוא פתח את הארון ולוקח לעצמו בגדים. ״מה תרצה ללבוש אדון טומלינסון?״
״תביא לי את הג׳ינס שלי כי מן הסתם ששלך לא יעלו עליי. ופוטר שלך כי הוא חמים ונעים ונהיה ממש קר בחוץ אתמול קפאתי !״ עניתי מתיישב על המיטה ומתכסה טיפה בשמיכה. ״אז למה לא אמרת לי שהיה לך קר?״ הוא שאל מזייף כעס. ״כי לא רציתי שתביא לי את הג׳קט שלך ואז לך יהיה קר.״ עניתי מחייך, הוא התקדם אליי ונישק אותי, משכתי אותו אליי והוא עצר לפני שהנשיקה מתעמקת. ״למה!״ שאלתי בכעס! ״כי לא צחצחנו שיניים.״ הוא אמר מסמן לי ללכת לצחצח שיניים. ״אב-״ הוא קטע אותי ״לצחצח שיניים.״ הוא אמר, מסמן לי ללכת לצחצח שיניים. יצאתי מהחדר והתקדמתי לעבר חדר האמבטיה. ״הארי!!״ צעקתי. ״מה?!״ הוא השיב בצעקה ״איזה צבע המברשת שלך?״
״הכחולה!״ הוא צעק לי בחזרה . לקחתי את המברשת של הארי שמתי עליה משחת שיניים והתחלתי לצחצח. סיימתי לצחצח שתפתי את הפה ואת הפנים וכשחזרתי לעמידה ג׳מה הופיעה, קפצתי במקום בבהלה. ״אמאלה ג׳מה, קפץ לי הלבב״ אמרתי כשליבי דופק מהר . ״סליחה, לואי מה אתה עושה פה?״ היא התנצלה, מגכחת ואז שאלה. ״אמ ישנתי פה כי חברה של לוטי באה לישון אצלה ואני לא מצליח להירדם שהיא שם.״ עניתי והיא הנהנה. ״בכל מקרה, בוקר טוב שיהיה לך.״ היא אמרה וחייכה חושפת גומה בצד שמאל. ״גם לך״ השבתי ויצאתי מחדר האמבטיה. נכנסתי לחדר, מביט בהארי מתפשט. ״הו, אתה כזה לוהט!״ אמרתי וצחקקתי. ״אויש תשתוק.״ הוא אמר מובך. ״מה בייבי אתה מובך?״ שאלתי וקורץ לו ״במה יש לי להתבייש?״
״לא יודע!״ אמרתי ״טוב קח את הבגדים ותתלבש אתה מפריע לי להתארגן!״ הוא אמר וזרק עליי את הבגדים. גלגלתי עיניים ויצאתי מהחדר לכיוון השירותים שוב. נכנסתי לשירותים, הורדתי את המכנס שמתי את ג׳ינס הורדתי את החולצה ושמתי את הפוטר שהארי נתן לי. וואו זה ענק עליי לא רואים לי את הידיים! ״הארייי אני מוכןן!״ צעקתי אליו. ״תשים נעליים.״ הוא צעק לי בחזרה.
״אה נכון״ אמרתי לעצמי. באתי לצאת מהשירותים ועדת לא נפתחה. ״האריייייייי״ צעקתי בלחץ ״מה קרה לו?״ הוא צעק אליי מודאג ״נתקעתי בשירותיםםםם״
״מה?!״ הוא שאל לא מבין ורץ לכיווני. ״לואי, ניסת לסובב את המנעול?״ הוא שאל . סובבתי את הנעול ״אה אופס.״ אמרתי וגיחכתי . ״לך תשים נעליים אני אחכה לך למטה״ הוא אמר מחזיק את ידי ומשחרר והולך. שמתי את הנעליים וירדתי למטה. ״אתה מוכן, יופי, בוא נצא״ הוא אמר מרים את התיק שלו על גבו, ואת שלי בידו בשביל להביא לי. ויצאנו לבית ספר.
****
״אני רוצה שתפתרו את עמוד 109 לשיעור הבא״ המורה אמר, מסתובב ללוח לך וכותב את שיעורי הבית.
פתחתי את המחברת, מחפש בעיניים את העיפרון. ״כוסעמק איפה העיפרון שלי לעזאזל?״ מלמלתי לעצמי. ״מה?״ הארי שאל מסתכל עליי מתכופף לחפש את העיפרון, מרים את מכנסיי שנפלו מעט וחשפו את הבוקסר שלי. ״העיפרון שלי נעלם.״ עניתי על שאלתו ומתיישר. ״אני אביא לך.״ הוא אמר מוציא מהתיק שלו עיפרון. ״תודה.״ עניתי. רשמתי את שיעורי הבית בדף הראשון של המחברת, סגרתי אותה והכנסתי לתיק.
השיעור נגמר הארי הלך לסדר משהו עם המזכירה נשארתי לבד. הלכתי ללוקר הרגשתי שמישהו שמישהו מסתכל עליי, הבטתי אחורה ולא ראיתי כלום, הגעתי ללוקר פתחתי אותו הכנסתי לתוכו את הספרים, סגרתי את הלוקר הסתובבתי לאחורה וראיתי את טום.
״אמאל'ה חתיכת דפוק מה אתה עושה פה לעזאזל?״ שאלתי מניח את היד על החזה מתנשף. ״סליחה.. רציתי להגיד סליחה על אתמול.״ טום אמר. ״סליחה על מה?״ שאלתי לא מבין. ״שהייתי בכזה דיכי... פשוט בדיוק עברתי לכאן ו..אני לא כל כך יודע איך מסתדרים עם ילדים חדשים.״ הוא אמר מגרד את עורפו ומשפיל מבט. ״אתה לא צריך להתנצל, הכל בסדר״ אמרתי בחיוך. ״אז..אני לא רוצה להישמע מטריד או משהו אבל.. רוצה להסתובב ביחד?״ הוא שאל טיפה מובך ״ברור. אני אפסיד כלום אם אני אכיר חבר חדש״ אמרתי בחיוך. ״אוקיי, אז אתה עושה היום משהו?״ אני מנסה להיזכר אם יש לי משהו היום . ״לא, אין לי משהו היום.״ אמרתי כמעט בטוח ״אז.. רוצה ללכת לאכול גלידה או משהו?״ הוא הציע ״בטח למה לא״ אמרתי. ״אז קבענו ב5 בסנוגבורי.״ הוא קבע. ״אוקי.״ גיכחתי ״אז נתראה אחר כך.״ הוא אמר, נופף לשלום והלך . נופפתי בחזרה.
״היי בייב״ הארי אמר וחיבק אותי מאחורה, הוא התחיל להניח לי נשיקות רכות על הצוואר, ״דיי זה מדגדג!״ אמרתי כשאני צוחק צחוק מתגלגל. ״על מה דיברת עם טום״ הוא שאל. ״סתם הוא רצה לבקש סליחה שהוא היה בדיכי אתמול, והוא הזמין אותי לגלידה היום ב5״ אמרתי מחייך ״ואתה הסכמת?״ הוא שאל מנתק אותי מהחיבוק. ״אמ כן.. הייתי אמורה לסרב?״ שאלתי לא מבין. ״תן לי להבין שניה. אתה הסכמת לצאת איתו לדייט?״ הוא שאל טיפה מעוצבן. ״מה? על מה אתה מדבר לעזאזל. אנחנו סך הכל הולכים לבלות. זה כמו שאני ונייל נלך לאכול גלידה.״ אמרתי מבולבל ״כן אבל נייל לא הומו.״ הוא הרים את קולו. ״הא-הארי תרגע. לא יקרה שום דבר בנינו. אני אוהב אותך. ואף אחד לא ישנה את זה.״ אמרתי מנסה להרגיע אותו. הוא מתנשף. ״סליחה, אני לא יודע מה קרה לי.״ הוא התנצל אחרי שהוא הבין מה קרה הרגע. ״זה בסדר. פשוט אל תתחרפן ככה שוב.״ אמרתי ״בסדר. אני הולך היום לבקר את סבתא שלי רציתי להציע לך לבוא איתי אבל כבר יש לך תוכניות, אז פעם אחרת?״ הוא אמר והציע. ״כן, פעם אחרת״ אמרתי ונשקתי לו על הלחי.
****
יצאתי מהבית. אחרי 10 דקות של נסיעה באוטובוס ירדתי בתחנה והתקדמתי אל עבר הגלידרייה. ״לואי!״ טום צעק ונופף אליי. הלכתי לעברו, וחיבקתי אותו. ״מה קורה?״ שאלתי מתנתק מהחיבוק. ״בסדר מה איתך.״ שאל בחזרה. ״אני בסדר.״ עניתי והתנשפתי. ״שנלך לשבת?״ שאל ״יאללה בוא.״ אמרתי והתקדמתי. התיישבנו בשולחן ומלצרית ניגשה אלינו. ״היי, מה תרצו להזמין?״ שאלה. ״אמ אני רוצה גלידה וניל עוגיות.״ אמרתי והנחתי את התפריט כל השולחן. ״אני רוצה פיסטוק״ טום אמר. ״כבר מגיע״ חייכה אלינו והלכה. אחרי 5 דקות הגלידות הגיעו והתחלנו לאכול. ״רוצה לצאת לבחוץ?״ טום הציע. ״כן״ עניתי. קמנו ויצאנו לבחוץ השארנו טיפ על השולחן. ״אז.. מה קורה?״ טום שאל. ״מה קורה?״ שאלתי. ״תספר לי על עצמך.״ הוא אמר. ״כבר סיפרתי . תספר על עצמך!״ יותר דרשתי מהצעתי.
״אוקי. אז אני גר עם אמא של לבד. הייתה לי חברה לפני שעברתי לכאן אבל נפרדתי ממנה בעיקר בגלל שאני נמשך לבנים, אבל תירצתי לה שזה בגלל שאני עוזב. אני עדיין בארון... לחבר הכי טוב שלי קוראים בן וזהו בתכלס.״ הוא סיפר ״הו, זה נחמד״ אמרתי לקחתי עוד לק מהגלידה, מפנה את מבטי לטום ולפני שהספקתי לפתוח את העיניים הוא מרח לי גלידה על האף. ״חצוף!!!״ אמרתי, מגחך ולקחתי קצת מהגלידה שלי ביד ומרחתי לו על הלחי ליקקתי כת הגלידה מהאגודל וחייכתי חיוך מנצח. ״אתה חצוף!״ הוא אמר בהלם. ״אתה התחלת!״
התחלנו לצחוק .
״הו וואו כבר 11 אני חושב שאני אזוז״ אמרתי והוא התבאס. ״אני יכול להחזיר אותך הביתה אם אתה רוצה?״ הוא הציע. ״לא זה בסדר, אני לא רוצה להטריח אותך.״ אמרתי. ״זה בדרך לבית שלי.״ הוא ענה. ״טוב. מי אני שאני אתנגד!״ עניתי. נכנסנו למכונית של טום והוא התחיל לנסוע. אחרי כמה דקות הוא הגיע לבית שלי. ״תודה על הטרמפ, היה כיף.״ אמרתי ויצאתי מהמכונית ״לילה טוב.״ הוא אמר ״לילה טוב.״ אמרתי בחזרה. נכנסתי לביתי עליתי לחדר בשקט מנסה לא להרעיש. נכנסתי לחדר הורדתי את הנעליים, נכנסתי למיטתי ונרדמתי אחרי כמה דקות של צפייה בטלוויזיה.
YOU ARE READING
טום אתה מפריע/Tom, you're getting in our way||פאנפיק בעברית על לארי סטיילינסון
Ngẫu nhiên"אתה רואה בעצמך מה הוא עושה! הוא מנסה להפריד בינינו, הוא מצליח. " "לא הארי, אתה זה שמפריד בינינו" נדמה כי הארי ולואי נועדו להיות ביחד. בשנתם האחרונה ללימודים הם כבר יודעים איך יראה העתיד שלהם, ביחד. אלא שאז מצטרף לכיתתם תלמיד חדש, ונראה שהכל מס...