פרק 15

1.1K 65 216
                                    

אוף הפרק יצא קצר אבל לא נורא תתמודדו!
אל תשנאו אותי בבקשה איי לאביו 😬
-

נקודת מבט טום:

חזרתי לביתי, נכנסתי לחדרי והתקשרתי לבן. ״היי טום״ הוא אמר. ״אני כל כך מטומטם.״ אמרתי ונזרקתי על מיטתי. ״מה עשית?״ בן שאל. ״לואי והארי רבו ונפרדו לדקה ואז גרמתי להם לחזור.״ אמרתי בגלגול עיניים.

״וואו אתה ממש מטומטם.״ הוא אמר ״כן אני מטומטם. מה עושים?״ שאלתי. ״תשתמש בדבר המקסים שיש לך בטלפון.״ הוא אמר. ״נראה לך?! ממש לא גם לא בעוד מיליון שנה.״ אמרתי. ״אוקיי אז... תידבק ללואי ותגרום להארי לקנא, ואל תתערב ביניהם ככה שוב.״ הוא אמר.

״אוקיי, ביי אני רוצה לישון עכשיו.״ אמרתי, ניתקתי את השיחה ונרדמתי.

****

התעוררתי, קמתי ממיטתי והתארגנתי, יצאתי מחדרי ואכלתי את האוכל שהיה מונח על השולחן. ״אמא אני יוצא לבית ספר.״ אמרתי קמתי מהשולחן ולקחתי את התיק. ״להתראות מותק.״ היא אמרה ויצאתי מהבית.

התקדמתי לכיוון הבית ספר ראיתי את לואי והארי בהמשך המדרכה וגלגלתי את עיניי, הם הלכו שידיהם משולבות, השפלתי את מבטי ובלי לשים לב הלכתי מהר ונתקעתי בהם. ״הו, סליחה אני מצטער.״ אמרתי להם.

״היי טום.״ הארי התחיל להגיד. ״מה?״ שאלתי. ״תודה שגרמת לנו להשלים, ואני מצטער שהתנהגתי אלייך מגעיל.״ הוא אמר והתנצל. ״זה בסדר, דף חדש?״ הצעתי. ״דף חדש.״ הוא אמר ומושיט את ידו, לחצתי את ידו והמשכתי ללכת שהם מאחורי.
הקנאה אכלה אותי מבפנים, כל כך רציתי להיות הארי.

הגעתי לבית ספר, נכנסתי לכיתה והתיישבתי במקומי, מניח את ראשי על השולחן מנסה לתפוס תנומה לפני שהשיעור יתחיל. שמעתי את הארי ולואי נכנסים לכיתה מתיישבים בשולחן שמלפניי. לא הצלחתי להירדם עם כל הפוצי מוצי שלהם.

״או בייב, רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך.״ הארי אמר ללואי וגלגלתי את עיני. המורה נכנס לכיתה. ״הארי ולואי, תשמרו את זה לאחר כך!״ המורה אמר ומביך את שניהם. ״מה אתם מסתכלים!״ הארי צעק.

****

אחרי הצלצול נשארתי בכיתה, לואי נכנס לכיתה לבד, עלה לי חיוך על הפנים, סופסוף הם לא ביחד, איף הם כאלה דביקים. ״היי לואי.״ אמרתי לו. ״היי טום.״ הוא החזיר לי והתיישב מולי. ״אני רואה שאתה והארי השלמתם.״ אמרתי מחייך חיוך לא אמיתי.

״כן, והכל בזכותך, תודה תודה תודה!״ הוא הודה לי, חייכתי חצי חיוך, הארי בדיוק נכנס לכיתה, ניסיתי להתקרב ללואי כמה שיותר. ״היי טום, היי לו.״ הארי אמר ומתיישב צמוד ללואי. התרחקתי מלואי וגלגלתי את עיני. ״קרה משהו?״ הארי שאל לא מבין. ״מה?״ שאלתי לא מבין.

טום אתה מפריע/Tom,  you're getting in our way||פאנפיק בעברית על לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now