הפרק יצא קצת קצר, אבל שווה! ;)
אני יודעת שאתם אוהבים אותי שקט!
-נקודת מבט לואי:
החלטתי ללכת לטום, להגיד לו שהנשיקה הזאת הייתה טעות. אני לא אוהב אותו, אני לא רוצה לשחק בו. התארגנתי וירדתי למטה. ״לאן זה?״ אמא שאלה אותי. ״מה זה משנה?״ שאלתי חסר סבלנות. ״לואי אני יכולה לדבר איתך?״ היא שאלה והנהנתי. ״אתה נורא מדוכא בזמן האחרון קרה משהו? בבקשה תספר לי אני רוצה לעזור לך אהוב שלי.״ אמא אמרה ליטפה את הלחי שלי. ״לא קרה כלום.״ אמרתי וזייפתי חיוך. ״ואני מאחר אני הולך לטום.״ אמרתי. ״טוב, תהנה אהוב שלי, ותזכור אם קרה משהו אני תמיד כאן כדי לעזור.״ היא אמרה וחייכה.
יצאתי מהדלת התקדמתי לכיוון ביתו של טום, אני מקווה שהוא זוכר שאני אמור לבוא אליו. דפקתי על הדלת ואמא שלו פתחה לי. הלכתי לכיוון חדרו. ״בן אני חושב שהצלחתי..״ שמעתי את טום מדבר עם חבר שלו. אני מחכה כאן מחוץ לחדר שלו ומאזין לשיחה שלו. מה אם זה פרטי? זה כל כך שגוי. ״לואי והארי נפרדו.״ רגע מה הוא אמר הרגע?! המשכתי לשמוע.
״כן הם נפרדו. וזה בגללי. ברור שזה דבר טוב!״
מה לעזא- ״טוב נדבר אחר כך, ביי.״ איך שהוא ניתק התפרצתי לחדר שלו. ״מה לעזאזל טום?!״ שאלתי במבט מאוכזב. ״לו-לואי מ-מה אתה עושה פה? מה שמעת?״ הוא גמגם בלחץ. ״שמעתי מספיק בשביל לדעת שהוא צדק. למה עשית את זה לעזאזל?״ שאלתי באכזבה. ״כי אני אוהב אותך.״ הוא אמר, מתקרב אליי. ״אם אתה אוהב אותי היית רוצה שיהיה לי טוב.״
״בגלל זה עשיתי את זה. יהיה לך טוב איתי. הרי אתה אוהב אותי, לא?״״מ-מה?! מי אמר לך את זה? אני לא יודע מה אמרו לך או מה הסקת לבד. אבל אני לא אוהב אותך טום.״
״אבל.. התנשקנו.״ הוא אמר. ״זה שהתנשקנו לא אומר שאני אוהב אותך. למעשה, כרגע הוכחת לי למה הנשיקה הזאת באמת הייתה טעות, וכמה שאני אוהב את הארי ולא אותך.״ אמרתי. ״ל-לואי״ הוא אמר. ״אל תנסה אפילו ללכת אחריי, אני לא מעוניין לדבר איתך עכשיו, או אף פעם.״ עזבתי את החדר כאשר עיניי דומעות.אחרי הליכה קצרה הגעתי הביתה, נכנסתי כשאני בוכה, אמא ראתה אותי בוכה. ״לו, מה קרה?״ היא שאלה בלחץ. ״זה טום. הוא באמת ניסה להפריד בנינו, ביני לבין הארי, והוא הצליח, הארי צדק, ועכשיו.. הוא לא יסלח לי בחיים. דפקתי הכל! אוף אני כל כך אידיוט!״ אמרתי בוכה לתוך כתפה של אמי. ״מתוק שלי.. אני בטוחה שהארי יסלח לך הרי הוא אוהב אותך. ותאמין לי שאם כמה שהוא פגוע וכועס הוא יסלח לך בסופו של דבר. כי הוא אוהב אותך.״ היא אמרה, טופחת על שכמי.
״אני כל כך מטומטם.״ אמרתי, משחרר יבבה מפי. ״אתה לא מטומטם, אתה טעית, אני בטוחה שגם כשהארי טעה סלחת לו.״ היא אמרה מתנתקת מהחיבוק מנגבת דמעה מפניי. ״לא אמא, הוא בחיים לא עשה משהו שגרם לנו להיפרד.״ אמרתי. ״לואי, אם הוא באמת אוהב אותך הוא ימצא דרך לסלוח לך, גם אם לא עכשיו, אז יום אחר. אבל הוא יסלח לך.״ היא אמרה מסתכלת אל תוך עיניי. ״ואם הוא ימצא מישהו אחר? אני אמות!״ אמרתי. ״דבר ראשון אל תדבר ככה. דבר שני לואי תסמוך עליי. הכל יהיה בסדר מה שיש לכם זה לא משחק זאת באמת אהבה! אף אחד לא יצליח להפריד ביניכם, גם לא טום. תדבר איתו מחר תנסה לבקש סליחה״
״אוקיי, תודה אמא״ חייכתי חצי חיוך היא ניגבה לי את הדמעות ומשכה אותי לחיבוק.
היה כבר מאוחר, אז עליתי לישון•••
צלצול של טלפון* פקחתי את עיניי שומע את צלצול הטלפון, לוקח את הטלפון מהשידה רואה את השם ׳ניילר׳ מוצג על מסך הטלפון.
שיחה עם נייל:
-״הלו״ שאלתי בעייפות
-״לואי אתה ער?״ הוא שאל.
-״עכשיו כן.״ אמרתי משפשף את עיניי.
-״יופי אני בא אלייך נלך לבית ספר ביחד!״ הוא אמר באנרגיות
-״אוקיי אני אלך להתארגן.״
-״נהדר! להתראות לו.״ הוא אמר
-״ביי.״ אמרתי וניתקתי את השיחהניתקתי את השיחה הלכתי לארון לקחתי ג׳ינס כחול וחולצה לבנה, התלבשתי ירדתי למטה לחכות לנייל, בינתיים אני אראה טלוויזיה.
*צלצול של טלפון*
זה בטל נייל, הרמתי את הטלפון מהשולחן, בדקתי מי זה. זה טום, טום מתקשר אליי, איך הוא מעז?!
טוב אני אענה, נראה מב עקרה, גלגלתי את עיניי.שיחה עם טום:
-״מה אתה רוצה?״ שאלתי בחוסר סבלנות
-״אנחנו צריכים לדבר.״ הוא אמר
-״לא אנחנו לא.״
-״נו תתן לי להסביר בבקשה.״ הוא התחנן.
-״מה זה יעזור? כבר הסברת והבנתי.״ אמרתי בזלזול
-״אבל-״ הוא אמר וקטעתי אותו.
-״אבל מה? יש לך עוד שקרים לשתף אותי בהם?״
-״זה יצא עקום אתמול, בבקשה תתן לי להסביר לך רק פעם אחת.״
-״אני צריך לח-״ צפירת האוטו של נייל קטעה אותי.
-״נייל מחכה לי בחוץ, להתראות.״
-״להתראות.״ הוא אמר בקול מבואס.יצאתי לבחוץ, ״היי נייל, היי הת׳ר.״ אמרתי בקול מבואס. ״מה יש?״ הת׳ר שאלה. ״לא סתם..״ ניסיתי להתחמק. ״נו אל תעשה הצגות! פשוט תספר.״ היא לחצה. ״אוקיי, אז מסתבר שאני אידיוט.״ אמרתי. ״למה שתגיד את זה?״ היא שאלה. ״אתמול הלכתי לטום ויצא שבטעות הקשבתי לשיחה עם חבר שלו ו.. הוא אמר שהוא הצליח להפריד ביני לבין הארי, ועכשיו אני מבין כמה אידיוט יצאתי. הוא צדק ואני פשוט לא הקשבתי לו.״ אמרתי. ״או! סופסוף התעוררת מתוק!״ נייל התפרץ. ״זה לא מצחיק.״ אמרתי. ״אני נראה לך צוחק? אני אומר לך, הארי נפגע ממך. הוא בחיים לא היה פגוע כמו שהוא פגוע עכשיו, אז יקח לו זמן לסלוח לך. הרבה זמן.״ הוא אמר.
״אני יודע.״ אמרתי מבואס והשפלתי את מבטי. ״היי! אל תשפיל את המבט שלך! נייל חתיכת דפוק אתה אמור לעזור לו לא להלחיץ אותו!״ הת׳ר הפליקה לנייל העורף. ״אאוץ!״ הוא צעק. ״אני חושבת שאתה צריך לנסות לדבר איתו היום.״ היא הציעה . ״אני חושב שאני אנסה.״ אמרתי. ״אני מקווה שהוא יסלח לי.״ הוספתי.
YOU ARE READING
טום אתה מפריע/Tom, you're getting in our way||פאנפיק בעברית על לארי סטיילינסון
Casuale"אתה רואה בעצמך מה הוא עושה! הוא מנסה להפריד בינינו, הוא מצליח. " "לא הארי, אתה זה שמפריד בינינו" נדמה כי הארי ולואי נועדו להיות ביחד. בשנתם האחרונה ללימודים הם כבר יודעים איך יראה העתיד שלהם, ביחד. אלא שאז מצטרף לכיתתם תלמיד חדש, ונראה שהכל מס...