פרק 14

1.3K 75 219
                                    

בופ בלופ עוד פרק יאי
תהנו לכם!
-

נקודת מבט לואי:

״מתוק שלי, בוקר טוב, הבאתי לך ארוחת בוקר וכדור כי אני מניחה שכואב לי הראש אחרי כל הטיול המתיש הזה.״ אמא אמרה והניחה את מגד האוכל על השידה ליד מיטתי.

״תודה אמא, מה השעה?״ שאלתי. ״עוד מעט 12, למה?״ היא שאלה. ״סתם חשבתי ללכת לאנשהו.״ אמרתי.
״אוקיי, אם אתה הולך לאנשהו תעדכן אותי.״ היא אמרה.
״אמא הדלת.״ הזכרתי לה והיא סגרה את הדלת.

לקחתי פרוסת לחם והכנסתי לפה בזמן שאני כותב להארי הודעה.

אני: בוקר טוב בייבי, מה אתה עושה היום, חשבתי לקפוץ אליך.

שלחתי את ההודעה וחיכיתי לתשובה, בינתיים הדלקתי את הטלוויזיה ואכלתי עוד פרוסת לחם. סיימתי לאכול וקיבלתי הודעה מהארי.

האזי: אני בדיוק יוצא לסופר, רוצה לבוא ואז נלך לאכול משהו?
אני: כן, אני בדרך לסופר ;)

שלחתי לו, התארגנתי וירדתי למטה. ״אמא אני הולך להארי, ביי!״ צעקתי אליה ויצאתי מהבית. התקדמתי לכיוון הסופר.

ראיתי את הארי מחכה לי מחוץ לסופר ניגשתי אליו ועליתי על קצה אצבעותיי ונשקתי לו על השפתיים נשיקה רכה. ״איזה יום נפלא! לא ככה?״ אמרתי לקחתי נשימה עמוקה. הארי גיכח.

״שניכנס לסופר?״ הוא אמר בגיכוח. ״בשמחה!״ אמרתי באנרגיות. נכנסנו לסופר הארי לוקח עגלה, הוא הביא לי רשימה של מוצרים, התחלתי לחפש. דילגתי אל עבר הביצים, ולקחתי קרטון ביצים, חזרתי בדילוגים והנחתי את זה בעגלה.

״לואי, מה יש לך?״ הארי שאל בצחקוק. ״מה יש לי?״ שאלתי. ״אתה נורא אנרגטי היום, קרה משהו מיוחד?״ הוא שאל. ״לא, אני סך הכל נהנה להיות עם החבר שלי בסופר!״ עניתי מתקדם לנשק אותו.

״איכס הומואים.״ שמעתי אישה מבוגרת מלמלת בשקט לידנו. התרחקתי מהארי והשפלתי את פניי. ״מה?״ הוא לא הבין מה קרה הרגע. ״זה בגלל מה שהיא אמרה?״ הוא שאל ולא עניתי. ״אני מבין שכן.״ הוא אמר וניגש לאישה.

״הארי מה אתה עושה?!״ שאלתי מנסה לעצור אותו . ״סליחה.״ הוא פנה לאישה. ״מה?״ היא שאלה בחוסר סבלנות. ״אני לא רוצה לצאת חצוף קצת אבל מה שאמרת, פגע בחבר שלי, אני לא חושב שהוא צריך להשפיל את המבט שלו בגלל שמישהי חושבת שזה שגוי לאהוב מישהו מאותו המין שלו.״ הוא אמר.

עלה לי חיוך קטן על הפרצוף, אני אוהב אותו כלכך, זה נחמד שיש מישהו שמגן עלייך.
״אז תשמרו את המעשים הדוחים שלכם למקום שהציבור לא יראה״ היא ענתה ועשתה פרצוף נגעל. ״לואי בוא, אנחנו לא רוצים להיות ליד הומופובים.״ הוא אמר לקח את ידי ואת העגלה והתקדם.

טום אתה מפריע/Tom,  you're getting in our way||פאנפיק בעברית על לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now