פרק 12

1.4K 69 404
                                    

אמאל'ה בבקשה אל תשנאו אותי.
-

נקודת מבט הארי:
טיול יום ב׳

אני ולואי התלבשנו והתקדמנו לבחוץ כמו שהמורה ביקשה.
״עכשיו כל כיתה תלך עם המורה שלה ותשחק משחק חברה.״ המורה אמרה, כל הכיתות התפצלו והלכו לחדר אחר עם המורה שלהם, אנחנו נכנסנו ללובי.

״אנחנו נשחק נשיקה סטירה״ המורה אמרה וכולם ישבו במעגל, אני ולואי התכסנו מתחת לשמיכה אחת.
ליאם סובב את הבקבוק, הבקבוק עצר על נייל ועוד ילדה ששמה הת׳ר, לנייל יש קראש עליה כבר מכיתה י׳, סימנתי לו לקום כבר.

״טוב אני אשאיר אתכם לבד, ליאם אני סומכת עלייך שאתה אחראי.״ המורה אמרה, ליאם הנהן והשאירה אותנו לבד.

הת׳ר ונייל עמדו במרכז המעגל כשגבם אחד כנגד השני.
בספירה של שלוש הם סובבו את ראשם, ראשם עצר לאותו כיוון מה שאומר שיצא להם נשיקה.
נייל שם את ידיו על לחייה ונישק אותה, כולם הריעו, הם המשיכו להתנשק כאילו הם נמצאים בעולם משלהם.

״יש דבר כזה שנקרא חדר לידעתכם!״ לואי צעק וגיכח.
הם ניתקו את שפתיהם והתיישבו במקומם, נייל היה אדום הוא הסתכל עליי והרמתי את אגודלי כלפיי למעלה לסמן לו שזה היה טוב.

ליאם סובב את הבקבוק פעם שניה הפעם זה עצר עליו ועל ליאן, החברה הכי טובה שלי, אני מכיר אותה מגיל אפס, זה יהיה מוזר שהיא ואחד מהחברים הכי טובים שלי יתנשקו.

הם עמדו שגבם מופנה אחד כנגד השני וחזרו על אותה פעולה שעשו נייל והת׳ר. ראשם היה לאותו כיוון, ליאם רקן לעברה והניח נשיקה רכה על שפתיה. אני לא יודע למה אבל זה הכעיס אותי מעט, היא כמו אחותי הקטנה זה כמו שג׳מה תתנשק עם החבר הכי טוב שלי.

עברו כבר 5 תורות שבהן היו 2 נשיקות ו3 סטירות.
זאין הפעם סובב את הבקבוק והוא עצר על לואי וטום.
״מה?! לא.״ צעקתי. וכולם הסתכלו עליי. ראיתי את החיוך של טום שגדל יותר מהרגיל.

״סורי, אני לא יכול.״ לואי התנצל, ועלה על פניי חיוך.
״אתה חייב.״ ג׳ורג׳ נדחף. ״אני לא חייב זה משחק, ואתה סתום את הפה שלך, לא ביקשתי שתפנה אליי.״
לואי התעצבן.

״מה עשיתי לך שאתה שונא אותי ?!״ ג׳ורג׳ שאל. ״אתה באמת שואל?״ לואי שאל בעצבים.
״כן אני באמת שואל.״ הוא ענה בקול שבור. ״התחלת עם החבר שלי! זה מה שעשית.״ לואי צעק.

כולם הסתכלו עליו בהלם. ״אני לא מתכוון לנשק מישהו שהוא לא פאקינג הארי.״ לואי צעק ויצא מהלובי בטריקת דלת. כולם לאחר מכן בהו בטום שהזיל דמעה ויצא מהלובי גם כן.

נקודת מבט טום:

הרגשתי פגוע יותר משאי פעם הייתי. הוא השפיל אותי מול כולם, אוף זה כזה חרא להיות מאוהב במישהו זין, טוב הוא לא זין, אבל ככה הוא היה הרגע.

טום אתה מפריע/Tom,  you're getting in our way||פאנפיק בעברית על לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now