1835
"Sanırım bir sürü erkek çocuğumun olmasını isterim Charles." Diye konuştu genç kadın, çıplak göğsünde uzanan adamın saçlarını okşarken.
Genç adam uykulu bir sesle mırıldandı.
" Ben de bir sürü kızım olsun isterim."
"Hepsi senin gibi güzel olsun..."
Lucinda kıkırdadı ve
" Öyle mi?" diye fısıldadı.
Ve Charles, gözleri kapalı bir şekilde
"Hıhım, öyle hayatım." diyerek karşılık verdi.
1845
Odadan gelen gürültülerden dolayı uykusundan uyanıp, gözlerini açan Lucinda onları kırpıştırarak tavana dikti.
" Günaydın Leydi Lucinda."
Bayan Julia perdeleri gürültülü bir şekilde açmak için çekerken, neşeli bir sesle konuşmaya devam etti.
" Siz dışında herkes uyanık bir vaziyette."
Lucinda yavaşça yerinde doğruldu ve esnedi.
Ardından bir gözünü kapatarak, pencereden sızan aydınlığın tam önünde durmuş ona bakan Bayan Julia'yı saptamaya çalışıyordu." Tanrım seni göremiyorum Bayan Julia, lütfen diğer tarafa gel. " diye konuştu uykulu bir sesle.
Bunun üzerine orta yaşlı kadın kıkırdadı ve ondan istenilen şeyi yaparak, yatağın diğer tarafına geçti, böylece Lucinda da diğer taraf dönerek onu net bir şekilde görüyor olmanın rahatlığıyla gülümsedi.
" Böyle daha iyi."
Bayan Julia yeniden güldü, ardından
" Leydi Lucinda, sizin bu eve gelmeniz beni epey neşelendiriyor. Sürekli gülmek zorunda kalıyorum." dedi.
Lucinda kadının ettiği lafları iltifat olarak alarak konuşru.
" Sanırım teşekkür etmeliyim. Zira söylediklerin çok tatlı."
Yeniden esnedi genç kadın.
Bayan Julia kafasını salladı ve gülümsedi.
" Ah rica ederim... Bu arada uykunuzu alamadığınızı görüyorum. Dün gece iyi uyuyamadınız mı?"
" Biraz geç uyumuş olabilirim. Ama birazcık uyuyabilmek için canımı bile verebilirim şu anda."
Gözlerini yavaşça kapatınca, Bayan Julia öne atılarak onu tuttu ve mırıldandı.
" Ah Leydi Lucinda, size yardım etmem gerekecek galiba. Banyoya kadar eşlik edip, yüzünüze bir su çalsak her şey halolacak. "
Lucinda gözlerini açmaya çalıştı.
" Çok iyi düşündün Bayan Julia, lütfen bana yardım et de kalkabileyim"
"Ah tabii tabii, hadi.."
Bayan Julia, elini uzatarak hanımefendinin üzerindeki kar beyazı örtüyü kaldıracakken, odanın içerisinde gürüldeyen bariton sesle yerinden irkildi.
" Tanrım Leydi Lucinda hasta mısınız?"
Bu ses Charles Wynter'a aitti.
Lucinda gözlerini hızla açtı.
Bir anda canlanmış olması oldukça şaşırtıcı değil miydi?
En azından zavallı Bayan Julia için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN SEN (TAMAMLANDI)
Historical Fiction" ... Ancak unutmaman gereken tek bir şey var, seni her daim seveceğime ve kalbimdeki yerinin hiçbir zaman dolmayacağına eminim. Sen benim hayatımın tek aşkı olarak kalacaksın. Hoşçakal... Luci...