48_

4.2K 194 10
                                    






Hangi mucit zaman makinesini bulmuş da, Charles o zaman makinesinesiyle on yıl öncesine gitmişti?

Ya da bu hangi kaderin mucizesiydi?

Eh hiçbiri diye düşündü genç adam.

Bu ne geriye dönüş anıydı, ne de büyülü bir mucizeydi.

Bu gerçekti.
Hem de her şeyiyle.

Yastığa dökülen siyah saçlarıyla gerçekti.
Gözlerinin üzerine inmiş kocaman göz kapaklarıyla ve aşağıya süzülen gür kirpikleriyle gerçekti.

" Beni mi izliyorsun?"

Genç kadının ağzının kısık sesle çıkan bu lafla birlikte Charles, gözlerini kırpıştırdı.

" Uyumuyor muydun?"

Lucinda gözlerini açtı ve maviliklerini genç adamın şaşkın yüzünde gezdirdi.

" Az önce uyandım."

Charles hafifçe gülümsedi.

Lucinda yüz üstü bir şekilde uzanırken, bir anda yerinde döndü ve sırtını yatağa dayadı.

Şimdi gözleri tavana sabitliydi.

" Sabah olmasına daha var. "

Ses tonu hafiften hüzünlü geliyordu.

Genç adam, Lucinda' nın bu denli dingin oluşuna anlam vermezken

" Evet öyle." dedi.

Bir süre sessizlik içerisinde kaldılar.

Lucinda derin bir nefes alıp verdi ve

" Kendimi suçlu hissetmeli miyim? " diye sorunca,  Charles yerinde doğruldu ve sol kolunun dirseğini yatağa sabitleyerek

" Anlayamadım?" diye sordu ciddi bir ses tonuyla.

Aslında genç kadının ne demek istediğini tam olarak anladığına emindi Charles, ama yine de teyit ettirmek için sormadan edememişti.

Lucinda rahat bir şekilde Charles'a bakabilmek için, kafasını yan tarafa yatırdı.

" Leydi Elizabeth'e karşı suçlu hissetmeli miyim?"

"Sonuçta siz..."

Genç adam kesin bir tavırla konuştu.

" Biz diye bir şey yok. Ben ona evlenme teklifi etmedim."

Lucinda genç adamın söyledikleriyle hafif bir şaşkınlık yaşarken, yavaşça doğruldu ve ellerini yatağa sabitledi.
Bu sayede üzerindeki beyaz örtü aşağıya düşmüş, beyaz çıplak göğüslerini ortaya sermişti.

" Bana, Leydi Cameron'a evlenme teklifinde bulunacağını söylemiştin."

Charles gözlerini genç kadının derin maviliklerinden ayırmadan

" Evet öyle söylemiştim, ama sonra düşünmek için epey bir zamanım oldu. Ve.."

Kafasını eğip, beyaz örtünün ucuyla oynamaya başladı.

".. sevmediğim bir insanla bir hayatı yaşamanın bana ızdıraptan başka bir şeye vermeyeceğini düşündüm. Ve bunu hayatıma yansıtarak, Leydi Cameron'un da mutsuz olmasına neden olacağına eminim. Eğer böyle bir evlilik gerçekleşseydi, her iki tarafın da sağlık bir yaşamı olmayacaktı. "

Kafasını kaldırdı ve sevgili Lucinda'sına baktı.

Genç kadının yüzünde oldukça rahat bir ifade vardı. Sanki uzun süredir duymak istediği şeyleri duyuyor gibiydi.

YENİDEN SEN (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin