44_

3.2K 187 7
                                    








Londra'da geçirdiği iki gün sonra, Hyde Parkta çocuklarla birlikte güzel bir yürüyüş içerisindeydi genç kadın.
Lucas ile Rana önde birbirleriyle uğraşa uğraşa yürürlerken, Bayan Lucinda da Lucia ile ilerliyorlardı onların arkalarından.

Havanın güzelliği herkesi elegeçirmiş olmalı ki, Hyde Park bugün epey bir kalabalıktı.
Çoğu insan günün tadını çıkarıyor gibiydi.

Kendisi de öyle tabii.

Bir kere çocukların yanındaydı ve bu keyfinin yerinde olmasını sağlayan en önemli unsurdu.

Hafif bir tebessüm yaydığı yüzünü, önde yürüyen çocuklara yöneltti.
Ne konuştuklarını anlamasa da, cıvıltıları kulaklarını şenlendirmeye yetiyordu.

" Sanırım, akşam yiyecekleri elmalı tartın tartışmalarını yapıyorlar. "

Yanında yürüyen güzel Lucia konuşunca, genç kadın ona baktı ve

" Ah eminim öyledir. Başka ne tartışabilirler ki?" diye konuştu keyifli olduğu belli bir tavırla.

Genç kız kıkırdadı.

" Hiçbir şekilde tartışmaktan yorulmuyorlar. "

Lucinda kafasını salladı.

" Kesinlikle. Ama sen de öyleydin Lucia. "

" Evet ben de öyleydim. Ama ben sürekli sizinle, tartışmaya çalışıyordum Bayan Lucinda."

Ses tonu eğlenceli gelmişti genç kızın.
Lucinda da ona katılarak, olayı epey bi eğlenceli kılmıştı.

" Ah elbette... Çok konuşkan bir çocuktun sen. Akşam yemeğinde konuşmaktan yemek yemeyi bile ihmal ediyordun. "

" Demek ki sürekli gördüğüm şeyler vardı."

Lucinda kaşlarını kaldırdı ve

" Ya da merak ettiklerin. Bu dönemdeki çocuklar, her şeyi merak edip onun hakkında konuşmaktan keyif alırlar. " dedi.

Ardından bakışlarını ilerde durup eğilmiş bir şekilde toprağa bakarak, bir şeyler konuşan çocuklara çevirdi.

" Onlar gibi... Baksana şu anda toprağı eşeliyorlar. "

Lucia güldü.

" Orada ne görmüş olabilirler ki? "

Lucinda omuz silkti ve gülümseyen ağzından çıkan bir ses tonuyla

" Muhakkak bir karınca kafilesine denk gelmişlerdir."  diye konuştu.

" Bayan Lucinda!!! Bayan Lucinda!! "

Rana panikle Lucinda'ya koşarken, Lucas da arkasından onu takip ediyordu.

Lucinda kollarını açarak, onu kucağına aldığı anda Rana endişeli bir şekilde konuştu.

" Lucas'ın elindeki böceğe bakın, üzerime atmakla tehdit ediyor. "

Lucinda tam önlerinde duran Lucas'a baktı, elleri boştu ama yüzünde arsız bir sırıtış mevcuttu.

" Lucas, Rana doğru mu söylüyor?"

Küçük çocuk kafasını iki yana salladı ve

" Elbette hayır. O çok korkak Bayan Lucinda, onu sadece korkutmak istedim. " deyince,

Rana hızla lafa atlayarak itiraz etti.

" Hayır Bayan Lucinda, elindeki dal parçasının ucunda duruyordu. "

YENİDEN SEN (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin