11_

4.3K 246 6
                                    


                                                             05.08.1834

Biricik Sevgilim Charles,

Yaklaşık iki aydır benden uzaktasın. Sana olan özlemim gittikçe daha da vahim bir hal alıyor. Bütün hücrelerim senin arzunla zonkluyor, bedenim senin özleminle yanıp tutuşuyor. Hissettiklerimi sana açıkça kaleme dökmeme sebebiyet veren, bu durumun ciddiyetini kavrayacağından hiç şüphem yok.

Londra'ya gelişini sabırsızlıkla bekliyorum.

 
                                                 Lucinda.  "

1845

" Hazırlıklar nasıl gidiyor Silver? ". Yardımcısı Silver Smith, az önce tıklattığı kapıdan içeri girdiği gibi, efendisinin sorusuna maruz kalmıştı. Silver büyük saygıyla ona yöneltilen soruyu memnuniyetle cevapladı.

" Her şey yolunda efendim. Aşçılarımız, herkesin keyfini yerine getirecek şeyler pişirmekte oldukça başarılı görünüyorlar" 

Charles yardımcısı Silver konuşurken, imzalaması gereken bazı evrakları okumakla meşguldu. Kulağını yardımcısının söyledikleri için görevlendirirken, beynini şu an elinde tuttuğu belgeyle yoruyordu ama yine de yardımcısına karşılık vermeyi ihmal etmedi.

" Bu iyi. Onları en güzel şekilde ağırlamak zorundayız"

Ardından gülümseyerek Silver'a baktı.

" Ancak ne kadar hazırlık yapsak da kızın Leydi Weber'ın eline su bile dökemeyiz, bunu itiraf etmek gerekir"

Silver yüzüne gururlu bir gülümseme yayarken

" Tıpkı annesi gibi, buna artık kesin bir şekilde karar verdim" dedi. 

Charles sadece gülümsemekle yetindi ve elinin altındaki yığına geri dönerek

" Kont Weber gelince ilk olarak çalışma odama geçelim Silver, Cotswold'taki çiftçiler yine sorun çıkartmaya başlamış." 

Silver anlamaya çalışarak tüm dikkatini efendisine yoğunlaştırmıştı.

" Nasıl bir sorun? Ne istiyorlarmış? "

Charles elindeki belgeyi masaya bırakıp arkasına yaslandıktan sonra, dirseğini koltuğunun koluna dayarken parmağını çenesine koydu.

" Topladıkları ürünlerin hak ettiklerinden daha düşük bir fiyata satılması, epey sinirlendirmiş olmalı onları."

Silver, dükalık koltuğunda düşünceli bir şekilde oturan Charles Winter'a baktı.

" Cotswold'a gidip olanlarla bizzat ilgilenmeniz gerektiğini düşünüyorum"

Charles elini çenesinden çekip derin bir nefes aldı ve konuştu.

" Evet oraya gidilmesi ve sorunun yakından incelenmesi lazım."

Koltuğundan kalkıp, pencerenin önünde duran içki dolu ahşap komodine doğru yürüdü ve brendi şişesinden kadehine azıcık bir ekleme yaptı. Ardından eline aldığı kadehle beraber yardımcısı Silver'a döndü.

" Düşündüm de, Cotswold'a Kont Silver'ın gitmesini uygun görüyorum."

Silver anlam veremez bir şekilde kaşlarını çattı ve ardından

" Sizin bizzat orada olmanız daha faydalı olmaz mı Efendim?" diye sordu.

Charles brendisinden bir yudum aldıktan sonra konuştu.

YENİDEN SEN (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin