Vantae: ne olmak istiyorsun...
JmNv: nasıl yani ne olmak istiyorsun?
Vantae: Fotoğrafının altina yazdığın yazıyı demek istemiştim.
JmNv: Heee. Onu diyorsun.
JmNv: Aslında o anlamda yazmak istememiştim. Bir rapçinin bir sözü gibi bir seydi. Ben de yazmak istedim.
Vantae: Hmm. Rap dinlemeyi sever misin? Dedigin rapci kim?
JmNv: Rap dinlemeyi severim. Rap dinlediğimde insanların ortak dertlerinin olduğunu görebiliyorum. Ve bu bencilce olsa da o dert sadece bende olmadığı için seviniyorum sanırım.
JmNv: Bu arada rapçi Suga
Vantae: Aslında bencilce bir davranış değil yaptığın Jimin. Sadece dertlerini aşmak yerine kalbinde bir yerde kapatıyorsun ve çozmek yerine onu sadece baska insanlarda olduğunu görünce rahatlıyorsun.
Vantae: Çünkü aynısını ben de yapıyorum. Yalnızca ben bunu insanlara anlatarak yapıyorum. İnsanlarla acımı sözlerle dile getirmeye çalışıyorum. Eğer ortak acılarımız varsa insanlar beni yüreklerine davet ediyor ve böylelikle dertlerimizi atlatmak yerine sadece onları kalbimizde kitliyoruz.
JmNv: Bizim durumumuz verici-alıcı gibi oldu.
JmNv: senin şarkını ilk dinlediğimde nedense bir acı çektiğini hissettim. Ve gerçekten bana acılarıma ortakmışsın gibi geldi.
JmNv: Peki Tae. Sana bir soru soracağım.
Vantae: Eğer cevaplayacağım bir şeyse cevaplarım Jimin. Buyur.
JmNv: Şarkıdaki....acın. Ne acısı? Kalbinin sanki istediği bir sey ama karşılık alamıyormuşsun gibi geldi bana. O kuş...kim?
Vantae: Jimin...
JmNv: Taehyung eğer sana acı veriyorsa cevaplamak zorunda değilsin. Gerçekten.
Vantae: Senin yazdığını görünce aklıma hep o geliyor.
JmNv: Efendim?
Vantae: sevgilim..
Vantae: Yani demek istediğim o şarkıyı benden haberi olmayan bir sevgilime yazdım.
Hepimizin bizden haberi olmayan sevgilisi vardır ndnfjfj
Albümümüz çıktı sonunda ve mükemmel sarkılarla geri döndü Bangtan. En çok hangi şarkıları beğendiniz ?
Ben Friends, Filter, we are bulletproof: the eternal :)
Yazabilirsiniz en sevdiğiniz şarkıları.
Oy vermeyi unutmayın ;)