{17}

2.4K 95 13
                                    

{17.fejezet}

2020.03.03
(Egészen a csillagokig)

Nem sokkal később már az ágyamra heveredve pötyögtem be a laptopomba a szavakat amik később mondatokká alakultak.Fülembe fülhallgatót dugtam és úgy hallgattam kedvenc előadóim a dalait.Nathan velem szemben feküdt a falnak támaszkodva ölében a macbookjával és valamin úgy tűnt nagyon dolgozott.Nem szerettem volna zavarni és jó volt nézni ahogy nyelvét enyhén kidugva koncentrált. Egésznap tudtam volna bámulni őt,annyira lenyűgözött a látványa és egész testem bizseregni kezdett ha csak arra gondoltam mennyire jó lenne most megcsókolni őt.Megráztam a fejemet és próbáltam elhessegetni ezeket a gondolatokat és tekintetemet ismét a laptopomra emeltem.Hajtott a kíváncsiság vajon milyen hírek keringhetnek Nathanről a neten és túl erős volt ez a késztetés.Megnyitottam a böngészőt majd beütöttem a teljes nevét és benyomtam a entert.Az első oldalon már cikkek jelentek meg.

"Nathan Prescott,Elisabeth Prescott fiát ismét összeboronálták a népszerű viktoria secret modellel,Grace Valddal.Vajon igazak a hírek és valóban szikrázik köztük a levegő?Egyesek szerint együtt távoztak a jótékonysági bálról és persze nem maradhatott el a fotó sem"

A szöveg csupán ennyi volt és a cikkben még egyetlen egy kép jelent meg amin Nathan elegáns nadrágban és fehér,felül kigombolt ingben sétál,arcát eltakarva a kamera elől,kezében a zakójával.Mellette valóban ott sétált egy nő.Még sosem láttam őt eddig sehol.Gyorsan nyitottam egy új ablakot a keresőben és beírtam a lány nevét majd megnéztem az adatokat róla.

25 éves?

Majdnem felnevettem a kort látva és igen,manapság már kicsit sem furcsa az ha a nő idősebb,mégis bökte a csőrömet az a 8 év korkülönbség.
Bezártam az ablakot és ismét tovább tekertem a hírek között,míg ismét meg nem akadt az egyiken a tekintetem.

"A népszerű instagram celeb nemrégiben posztolta a kanadai popsztárral Shawn Mendessel való közös fényképét az internetre mire a fiatal lányok azonnal megőrültek a két szuper szexi pasitól"

Tátott szájjal olvastam a cikket és kisebb fangörcs kerülgetett.Shawn Mendes volt az akit 13 éves korom óta hallgattam és szinte együtt nőttem fel a dalaival.Valahogy sosem éreztem hogy kinőttem volna belőle mert ahogy én nőttem,Shawn is és egyre komolyabbak lettek a dalai ahogy ő is,így tökéletes szinkronba velem.Volt szerencsém egyszer nekem is találkoznom vele ám Nathan-Shawn párosítás valahogy már-már túl mesebelinek bizonyult.

-Kasie!-hallottam meg a nevemet majd megmozdult az ágy,én pedig azonnal becsuktam az böngészési ablakot és kikaptam fülemből a fülhallgatót és Nathanre néztem aki macbookját letette és combjaimra hajtotta fejét.
-Hogy haladsz a könyveddel?-kérdezte miközben szemeit csukva tartotta így sötét szempillái árnyékot vetettek hamvas bőrére és ujjait rákulcsolta az enyémekre.

-Már a vége felé tartok.És úgy érzem ez most jó lesz.-mondtam és ajkaim hatalmas mosolyra húzódtak.

-Mindenképp megpróbálhatnád kiadni.

-Meg is fogom.-jelentettem ki és kezemmel belesimítottam göndörödő hajába.

-Biztosan sikerülni fog!
-Tudod mennyi az idő?-kérdezte pár perc csend után mire én rápillantottam telefonom kijelzőjére.

-6 óra van.

-Akkor menjünk futni!-mondta mire én egy hatalmasat ásítottam és egy puszit nyomtam Nathan homlokára majd felálltam az ágyról és a gardróbomba mentem,hogy felvegyem a futós ruhámat.Csupán egy testhezálló fekete cicanadrág és egy sportmelltartó volt amire ráhúztam egy trikót és már késznek is nyilvánítottam magamat.Hajamat egy magas copfba fogtam majd ismét a szobába mentem ahol Nathan már szintén sportcuccban várt engem,bár ez a ruha is pont olyan volt mint amilyeneket egyébként szokott hordani mikor otthon van.Azokat a laza térdig érő vászonnadrágokat amik szigorúan csak nagyon kevés férfink,fiúnak álltak jól.Köztük Nathannel is.Felülre csak egy szürke pólót vett fel és előhalászta sporttáskájából a futócipőjét amit lábára húzott.Együtt sétáltunk le az emeletről egészen ki a kapuig ahol aztán szomorú mosolyt villantottam Nathan felé.

Egészen a csillagokigTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang