{36.fejezet}
2020.04.08
(Egészen a csillagokig)A kocsi csomagtartójához sétáltam és kiemeltem belőle a két táskát majd kikaptam Ella kezéből a kulcsokat és szinte rohanni kezdtem a kapu felé.Könnyedén kinyitottam majd a kőből kirakott ösvényen végigsétáltam egészen a bejárati ajtóig.Belehelyeztem a zárjába a hosszabbik kulcsot majd elfordítottam benne kétszer és az ajtó kinyílt.Izgatottan tártam szélesebbre majd léptem át a ház küszöbét a bőröndjeimmel együtt amit mind leraktam az előszoba hófehér padlójára.
-Kasie,vedd le a cipőd mert most járt itt a takarítónő és érezd magad otthon!-kiáltott utánam Ella mire én gyorsan lekaptam magamról fehér conversemet és lassan tovább sétáltam.Miután a folyosó feléig eljutottam egy csukott ajtót véltem felfedezni a bal oldalon mire érdeklődve benyitottam ám meglepettségemre csak egy kamrát találtam ott.Szinte nevetnem kellett ettől a kis bakitól,majd inkább tovább mentem.A kamra mellett szintén egy fehér ajtó volt amiről azt feltételeztem hogy a konyha és nem is sokkal később feltevésem beigazolódott.Kissé furcsa volt belépnem a bordó színű hatalmas konyhabútorral körberakott helységbe,mert ez nagyon eltért a mi fehér bútorainktól.Különös volt számomra,de egyáltalán nem volt ronda,sőt egészen elegáns és komolynak tűnt tőle a konyha.Miután az étkezőrészből kiléptem pontosan szembe találtam magamat a nappalival amit egy szürke kanapé és egy hatalmas plazma tv tett teljessé,akárcsak a miénk Orlandóban.Ez szinte teljesen olyan volt mint az ottani házunkban aminek őszintén nagyon örültem.A nappalinak hatalmas üvegablakai voltak amikből a kert teraszára lehetett jutni.Óvatosan kinyitottam az ablakot majd kitártam és kiléptem a kellemes nyári időbe.A teraszon 2 kültéri fotel és egy kerti asztal foglalt helyet és a még egy lengőágy is helyet kapott az egyik sarokba.Miután elsétáltam egészen a terasz sötétbarna fapadlójának végéig a kertet is körbe tudtam pásztázni és megcsodáltam pár pillanatig a kert egyik sarkába ültetett virágokat is és a grillező helyet is.Nem sok időt töltöttem itt ugyanis majd meghaltam a kíváncsiságtól,hogy mégis melyik lesz az én szobám,így hát sietve szaladtam vissza a nappaliba ami össze volt vonva a lépcső előtti helységgel ahol leginkább csak szekrények és tárolók helyezkedtek el na és persze a lépcső is.Csigalépcsőre számítottam ám ehelyett csak egy egyenesen vezetett fel az emeletre.Nem volt vele semmi bajom,csak megint egy kicsit furcsáltam az Orlandói házunkhoz képest.Felérve az emeletre ismét egy vízszintes folyosóval találom szembe magamat majd futva nézegetem be minden szobába.Először közvetlen balra rohantam be egy helységbe ami a fürdő volt.Bézs falai és fehér bútorai nagyon szépen festettek együtt.Miután onna is kijöttem egy másik csukott ajtót céloztam meg.Na ez már egy szoba volt.Nem túl nagy,de nem is kicsi.Olyan vendégszoba jellege volt így hát abból is hamar kijöttem.A következő helységhez már tartozott egy fürdő is ám ez még mindig nem az a szoba volt amit kerestem.Utoljára léptem csak be a lépcsővel teljesen szembe lévő szobába,amit azonnal felismertem a fényképek alapján.Fehér falai,tetszetős alakja és fürdő,gardrób szoba is tartozott hozzá.Hatalmas ablakain csak úgy ömlött be a fény és nem mellesleg Nyugat irányba nézett.Hogy ez miért volt számomra fontos?!
Nem mondanám hogy fő szempontnak számított a szoba elhelyezkedése és az hogy az ablakai milyen irányba nézzenek,de nagyon rég vágytam egy ilyen szobára.Talán abból adódóan is hogy az előző szobám ablakai kelet felé néztek és ezzel nem is lett volna semmi gond mert a napfelkelte majdnem olyan szép mint a napnyugta,de az ablak előtti utcában egy hatalmas fa helyezkedett el ami még a napfelkeltét is eltakarta előlem.Extra pekk.De most hogy famentes volt előttem kilátás és hogy nyugati fekvésű volt a szoba,maga volt a tökély.Boldogan futottam egyik helységből a másikba majd egy nagy csattanással lehajítottam a hátitáskámat a vállamról majd a szoba közepére ültem vele együtt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egészen a csillagokig
RomansaKasie mindig is félt a változásoktól,főleg az olyan változásoktól amik kerekestül felforgatják az ember életét.Nathan pont ilyen volt,megjelent és Kasienek hirtelen mindent át kellett értékelnie.A lány képes lett volna bármire csak hogy vele lehesse...