Capitolul 5

239 12 0
                                    


*Perspectiva Emmei*

Doamne, am ajuns în sfârșit acasă. Parcă a durat o veșnicie ziua asta. Partea cea mai rea e că așa va fi și de acum încolo.

Ajung în camera mea și mă arunc direct în pat. Când sunt aproape să ațipesc telefonul meu începe să tot primească mesaje. Încerc să îl ignor dar mesajele nu se opresc. Încep să mă îngrijorez, așa că ridic panicată telefonul. Primeam mesaje de pe ceva grup de pe WhatsApp. Dubios, nu eram în niciun grup. Intru în conversație pentru a-mi da seama ce se petrece. O, nu, se pare că gașca plictisitoare, ne-a adăugat în grupul lor.

Mă îndrept spre camera lui Jacob.

- De unde dracu au copiii ăștia numărul nostru? îl întreb.

- Să zicem că i le-am dat eu Maliei, spune Jacob cu un zâmbet inofensiv pe față.

Are băiatul ăsta niște momente în care jur că-mi vine să-l omor. Bine, clar nu am puterea de a face asta.

- Frate, ești de groază, nu puteai să îl dai decât pe al tău? Ce mă bagi pe mine în gașcă cu tonții ăștia?

- Știi ceva, eu vreau să am prieteni aici. Mi se par mult mai simpatici decât cei din New York. Și dacă tu nu vrei să faci parte din grupul ăsta, ce propui, să uit de sora mea geamană, de cea mai importantă persoană din viața mea, să te las să stai singură într-un colț? Ascultă,  mie chiar îmi place Malia.

- Pe bune? Ai cunoscut-o acum câteva ore, abia ai schimbat câteva vorbe cu ea și gata mare îndrăgosteală ce te-a lovit. Crezi în legendele astea cu sufletul pereche sau cum?

- Dacă n-ai fi fost așa ocupată cu a fi o scorpiei cu toți și când luai pauză de la asta să-i atunci o privire pe furiș lui Scott, ai fi văzut cât de mult am vorbit cu Malia. Și da, poate chiar e adevărată legenda cu sufletul pereche. Eu asta simt.

Mda, se pare că s-a cam enervat lupușorul asta, îmi dau seama de asta dupa ochii lui roșii și ghearele care deja îi ieșiseră.

Da, Jacob este alfa. Poate că sunt puțin invidioasă pentru că a primit puterea, practic, fără să facă nimic.  Într-o luptă a fost atât de rănit, încât nici puterile de vărcolac nu îl puteau salva. Atunci chiar am simțit că dacă el moare, mor și eu. Nici tata nu a putut suporta să-și vadă eroul suferind, așa că, a ales să-i dea lui puterea de alfa.

Știu că nu mi-ar face niciodată nimic rău și dacă este cazul își va da și viața pentru mine. De mici a trebuit să ne confruntăm cu diferite probleme, dar am trecut peste toate împreună.

Niciodată nu a fost cu adevărat îndrăgostit. Și-a bătut joc de mai toate fetele cu care a fost. Chiar ajunsesem să cred că cineva de sus, oricine, mă pedepsește pe mine pentru felul lui de a fi.  Nici eu n-am prea avut noroc în dragoste, primii mei iubiți bătându-și joc de mine. Bine, a avut Jacob grijă de ei. De când s-a dus vorba că Jacob e cam rău cu iubiții mei, nu m-a mai căutat niciun băiat.

O să fac tot ce e mai bun pentru el și dacă asta înseamnă să suport adunătura aia de puști pentru tot restul liceului, o să o fac. Pentru Jacob trec prin iad de 1000 de ori.

- Ok, o să le dau o șansă, dar nu-ți pot promite că o să mă înțeleg cu ei așa cum..

- Așa cum te-ai înțeles cu cei din New York, continuă Jacob, știind deja ce vreau să zic. Meh, telepatie de gemeni.

Chiar îmi este dor de Erika și de Emet, până să mă mut aici erau cei mai buni prieteni ai mei.

Merg în camera mea și încep să citesc mesajele, de la plictiseală. Dacă tot am prins ocazia le salvez și numerele în telefon.

Conversație WhatsApp

Malia: Gașcă, i-am adăugat și pe Jacob și Emma aici.

Stiles: Perfect. Bună, dragilor.

Jacob: Salut grup!

Scott: Emma nu spuni nimic?

Jacob: Doarme.

Ce frate am, mereu m-a scos din situații aiurea. D-aia îl iubesc așa mult!

Scott: Așa de mult a obosit-o prima zi?

Jacob: A fost o zi foarte aglomerată pentru amândoi.

Kira: Mai ușor cu mesajele. Cineva încearcă să învețe.

0730******: Sau să doarmă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


0730******: Sau să doarmă.

Scott: Aa, era să uit. Emma, Jacob, el e Liam, copilul meu😂

Eu: Poftim, cum adică?

Scott: Bună dimineața, soare. L-am făcut când eram foarte mic.

Lydia: Scott încetează. E boboc în liceu și Scott l-a salvat din niște conflicte și așa s-au atașat.
* Sfârșitul conversației*

Ăsta chiar nu știe cu cine se pune. Cum să mă ia pe mine la mișto un simplu om.

Mă uit la pozele de profil alor celor din grup și poza Kirei mă deprimă cel mai tare.

Chiar nu-mi dau seama ce mă afectează așa mult

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Chiar nu-mi dau seama ce mă afectează așa mult. Nici măcar nu par fericți în poză.

NeașteptatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum