* Perspectiva lui Jacob*
Tata, Scott, Stiles și Lydia au dus-o pe Emma la nu știu ce clinică. Eu, Malia, Allison, Isaac, Liam și Kira am rămas în fața casei noastre, gândindu-ne ce am putea să-i facem chestiei care stătea inconștientă pe iarbă.
- Ce facem cu mortul asta? îi întreb pe ceilalți.
- La subsolul casei noastre, tata are un buncăr, de unde nimeni nu poate scapa, îl putem duce acolo, îmi spune Allison.
- Buncăr? Frate cu ce vă ocupați voi? o întreb.
- Vânători, măresc ochii când aud asta. Foști vânători de vârcolaci. Acum luptăm cu ei împotriva celorlalte ființe rele.
- Adică tu ești om.
- Da, dar cred că ar fi mai bine să vorbim despre asta după ce avem grijă de puștiul ăsta.
Dau din cap afirmativ. Îl iau pe Theo în brațe și îl arunc pe bancheta din spate a mașinii mele. Îl las pe Isaac să conducă, pentru că el știe drumul. Allison se pune pe scaunul din dreapta șoferului, eu stau pe bancheta din spate lângă mine punându-se Malia și Kira.
- Hei, eu nu mai am loc, spune Liam puțin suparat.
- Asta se rezolvă imediat, îl asigur.
Iau corpul incoștient a lui Theo și îl arunc înapoi pe iarbă. Merg spre portbagaj de unde iau o sfoară și o prind în jurul acestuia, apoi îl arunc în portbagaj. Mă întorc înapoi la locul meu și închid ușa.
- Haide, mergem? întreb când văd că toți se uită ciudat la mine.
- Nu crezi ca ești cam dur? mă întreabă Kira.
- Nu, spun simplu. Cine îi face rău surorii mele, moare.
Isaac pornește încrezător mașina. În 10 minute ajungem în fața unei case mari. Coborâm cu toții din mașină, eu avându-l pe Theo pe umăr, și ne îndreptăm spre intrarea casei.
- Hei tati! Avem o problemă.
- Ce problemă Allison?
Tatăl lui Allison se uită speriat la noi.
- Chestia asta a încercat să-mi omoare sora, îl informez punând corpul pe jos.
- Ahh, Theo, de când vreau să-l prind si să îl pedepsesc pe puștiul ăsta, spune omul cu un zâmbet sadic pe față.
Îl iau din nou pe Theo pe umăr și îl urmez pe Chris, am aflat între timp cum îl cheamă. Ajungem la subsol, îl dezleg pe Theo și îl pun pe un gard electric legându-l de mâini.
Mă uit în jur și văd că omul asta are in întreg arsenal și obiecte de tortură. Îmi place așa de mult de el.
- Cine l-a bătut așa de rău încât nu se trezește?
- Scott.
- Da, trebuia să-mi dau seama. E foarte puternic.
Vreau să mai zic ceva însă îmi aud telefonul cum sună. E tata.
*Apel telefonic*
Eu:Alo
Tata: Hei, ce faceți, unde sunteți?
Eu: Am venit acasă la Allison să avem grijă de micuțul nostru prieten. Emma ce face? Cum e?
Tata: Doctorul a ars otrava din corp și acum se vindecă. O să fie bine!
Eu: Veniți aici?
Tata: O să venim.
* Sfârșit apel*
CITEȘTI
Neașteptat
Fiksi PenggemarMotivați de moartea suspectă a mamei lor, Emma și Jacob decid să se mute in Beacon Hills, până află circumstanțele în care mama lor s-a stins. Acolo însă, se vor lovi de alte întâmplări neașteptate. #teenwolf #fanfiction