23. Meciul

161 8 9
                                    

*Perspectiva lui Scott*

- Băieți, veniți puțin. Avem de vorbit, spun către Stiles, Isaac, Liam, Ethan si Aiden.

- S-a întâmplat ceva, frate? mă întreabă Stiles speriat.

- Să zicem. Astăzi vom juca contra echipei de la fosta școală a lui Liam. Aceași echipă....

- Acești echipă care meciul trecut au accidentat toți vârcolacii din echipa, completează Aiden.

- Exact. Ceva îmi spune că Brad va încerca și de data asta să ne scoată de pe teren, spune Liam.

- Păi și credeți că vor face la fel si de data asta? întreabă Stiles.

- Da, data trecută ne-au prins nepregătiți și au putut să ne accidenteze, însă acum o să aibă o surpriză, spun.

- Dar de ce vor să facă asta? Care-i scopul? întreabă Ethan.

- Brad face tot ce poate doar ca să câștige. Vrea doar să fie el cel mai bun. Se simte mândru când vede că poate doborâ de unul singur atâția vârcolaci, spune Liam.

- E totul ok? vocea lui Jacob ne sperie.

- Da, normal, spun. Haide să ne îmbrăcăm.

Sper doar ca Jacob să nu fii auzit nimic. Nu e vorba de mințit, cât de protejat. Și nici nu mi se pare ceva atât de important de știut.

Mergem să ne punem echipamentul pe noi.

- Scott! aud vocea lui Stiles care mă strigă.

- Da, spun și mă întorc cu fața spre el și instantaneu mă bufnește râsul. Stiles, ce e fața asta?

- Îmi exersez privirea de cuceritor. Vreau să văd dacă mai am noroc la fete.

- Și Lydia ce zice despre asta?

- Ăă, nu trebuie să știe.

Nu mă pot abține și îi fac o poză pe care o trimit pe grup.

*Conversație WhatsApp*
Eu: Stiles cuceritorul.

Emma: Ce mai cuceritor 😂😂😂

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Emma: Ce mai cuceritor 😂😂😂

Lydia: Cum adică????

Lydia: Stiles, pe cine vrei să cucerești? 👊👊

Eu: Upsss🤭

Liam: Probleme în paradis.

*Sfârșit Conversație WhatsApp*

- Scott, ce ai făcut? îl aud pe Stiles cum țipă la mine.

- Ce am făcut?

- Am 10 de mesaje si 15 apeluri de la Lydia în ultimele 3 minute.

NeașteptatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum