Capitolul 14

171 7 1
                                    

* Perspectiva Maliei*

Îl văd pe Jacob tot mai agitat. Nici Emma și nici Scott nu răspund la telefon.

- Hei, îl știu pe Scott. Nu ar permite să i se întâmple nimic rău, spun cu o voce calda punându-ma în fața lui.

- Tu îți dai seama că dacă ar dispărea aș fi în stare să dau foc la tot ce-mi stă în cale? Ea e singura parte buna din mine care a rămas așa după moartea mamei, îmi spune acesta cu ochii aproape în lacrimi prinzându-mă de mână.

- Hei, sunt aici lângă tine! Dacă e nevoie eu voi fi cea care toarnă benzină peste tot pe unde vrei tu.

Îmi ia mâna și mi-o sărută.  E atât de dulce.

- Hei gașcă, am vorbit cu Scott, sunt ok, dorm, țipă Stiles pentru a fi auzit de toata lumea.

Îl simt pe Jacob cum se relaxează.

- Fetița asta o să mi-o plătească dacă o mai sun și nu-mi răspunde.

- Haide, măcar sunt teferi, încerc să-l mai calmez și se pare ca îmi iese.

- Ce ar fi să mergem acasă? Sunt obosită, se plânge Lydia.

- Ok atunci. Cum ne împărțim în mașini? întreb.

- Păi tu vii cu mine, cu Liam și cu tata cu masina mea, iar Stiles, Lydia și Isaac merg cu mașina lui Scott. Stiles cred că ar fi mai bine ca mașina lui Scott să rămână la tine, propune Jacob.

- Păi da, dar Scott e la voi acasă, ne informează Stiles.

- Ok, atunci reorganizăm. Vine Isaac cu noi și tata cu voi. Eu îi duc pe toți acasă și tata vă duce pe voi. E ok așa? întreabă Jacob.

- Perfect, spunem toți în cor.

Pornim fiecare spre mașina în care am fost repartizați de Jacob. Are caracter de conducător. Sper să nu se certe cu Scott pentru asta.

Jacob mă prinde de mână și mergem împreună spre ușă care duce lângă scaunul din dreapta șoferului.

- Poftiți stimată doamnă, îmi spune puțin ironic, în timp ce îmi deschide portiera.

- Domnișoară, îl corectez pe un ton mai ironic decât al lui.

- Greșeala mea.

- Să nu se mai repete.

- Deci cine stă cel mai aproape, întreabă Jacob în timp ce pornește mașina.

- Cred că eu, spune Isaac.

Acesta îi da adresa, Jacob o bagă pe waze și pornim. Pe drum am cântat cu toții melodiile ce se auzeau la radio. Mereu mi-am dorit să am o așa gașcă cu care să pot face orice nebunie mi-ar trece prin cap și mai ales mereu mi-am dorit un iubit cum e Jacob. Grijuliu, respectuos și iubitor. Se vede că a fost crescut de o femeie deosebită pe care chiar îmi pare rău că n-am putut să o cunosc, dar dacă seamănă cu Erik, cred că era genială.

- Ne auzim mâine, de fapt azi, peste câteva ora, spune Isaac după ce se uită la ceas. Noapte buna!

- Noapte bună, îi răspundem în cor.

- Liam, încotro? întreabă Jacob.

Liam îl ghidează pe Jacob până ajungem în fața unei case frumoase.

- Noapte bună, dragilor!

- Noapte bună, puștiule, îi răspundem.

- Și, tu unde stai?

NeașteptatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum