18 // nasıldı jongin'in gözleri

1.2K 184 106
                                    

siz sevdiklerinizi tek hatalarında hayatlarınızdan çıkarıyo olabilirsiniz ama jongin öyle biri değil, iyi okumalar herkese 😘😘

---

Bölüm 18 //  Nasıldı Jongin'in Gözleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 18 //  Nasıldı Jongin'in Gözleri

4 Yıl Sonra

"Bitir işini Jongdae! Ya da bitirme, tamam. Baekhyun seni çok seviyorum sevgilim!" Jongin Chanyeol'ün bu haline kıkırdayıp kendisi de oturduğu yerden kalkıp abisi için tezahürat yaptı. "Böcek gibi ez onu!"

"Bazen manitama karşı çok acımasız oluyorsun haberin olsun Nini."

Sarışın şifacı hıhladı. "Bütün yaralarını ben iyileştiriyorum."

"Ah, asla bitmeyecek bu. Geceye kalacağımızı bilsem pijamalarımı ve diş fırçamı getirirdim." Minseok söyleniyordu fakat bunu yaparken kesinlikle haklıydı.

Her şey Jongdae'nin yakın savaşmayı öğrenmek, Baekhyun'un ise öğretmek istemesiyle başlamıştı. Her hafta en az iki gün gecelere kadar antreman kulübesindeydiler ki, tayfanın geri kalanı bundan hiç mi hiç memnun değildi. Özellikle de savaştan anlamayan ekip: Jongin, Yixing ve Chanyeol.

İkisi seneler önce olan korkunç yeraltı deneyiminden beri o kadar iyi arkadaş olmuşlardı ki, Baekhyun Apollon oğlunu bir ölüm makinesine çevirmişti. İkisi de çok güçlüydü, neredeyse Minseok ve Kyungsoo kadar.

"Yine başlamışlar bakıyorum." Jongin yan tarafından gelen yumuşak sesle birlikte izlemeye gelmiş olan Junmyeon'a gülümseyerek döndü. Abisi ile aralarını düzelttiklerinden beri, ki bu üç sene önceye tekabül ediyordu, başka bir abisi olarak gördüğü Junmyeon'u sıkıştırdığı her yerde Jongdae'ye yamamaya çalışıyordu. Seneler önce ondan hoşlandığını söylemiş, ama asla bir adım atmamıştı! Çöpçatanlık yapmak sönük aşk hayatına renk katıyordu açıkcası. Sehun'dan sonra başarısız birkaç flört denemesi geçirmişti sadece.

Halbuki hem kampta, hem de dışarıdaki dünyada Jongin'i isteyen çoktu. Afrodit kulübesindeki birçok kişiden bile daha güzeldi, kibardı, gereğinden fazla yetenekliydi. Artık birilerinin yarasını kapatırken sadece birkaç saniye dokunması yetiyordu, iki senedir ne Jongdae ne de kendisi grip bile olmamıştı. Ne mucize ama! Keşke kalbini de iyileştirebilseydi.

"Evet, Jongdae yakıncıl silah kullanmakta epey bir ilerleme katetti. Kılıç kullanan erkekler ne kadar seksidir bilirsin." Omuzunu yavaşça Athena oğluna vurup aptal aptal sırıttı. Junmyeon onun bu hallerine alışmıştı artık. "Bence oku ve yayıyla daha seksi oluyor."

"Oh, bu gece söylerim. Kılıç antremanlarını bırakır."

O sırada yanlarına bir kişi daha yaklaşmıştı. "Jongdae bir gece seni bu tavırların yüzünden uykunda boğacağını söyledi." Kyungsoo ikilinin muhabbetine dahil olduğunda Junmyeon gülse de sarışın sinirli sinirli dostuna döndü. "Beni boğarsa kendi de ölür ama!"

güneşin oğlu geceye tutulmuş] sekaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin