Prolog

10.2K 160 14
                                    

Mislila sam da je život poprilično jednostavan i lep. Da teče svojim mirnim tokom i sa tek po nekom turbulencijom, kao što je večita majčina histerija zbog očeve zanesenosti poslom i svojim hobijem. Činilo se kao da će cveće zauvek cvetati i sunce doveka sijati, sve dok nije naišao jedan tamni oblak... Oblak koji se godinama neće maći iznad moje sudbine.
Prvo me je jedna munja pogodila ostavivši duboko urezan ožiljak na meni, nakon koje je usledila i druga, manja, ali dovoljno jaka da se zareknem da ni na šta više u životu neću gledati zamagljenim očima. Da ću živeti sa velikom dozom opreznosti, da ni o čemu više neću odlučivati srcem već isključivo svojom glavom. Da više nikome neću dozvoliti da me prevari, niti muškarcu dozvoliti da bude moj oslonac.
Sve što se dogodilo bilo je dovoljno da budem uverena da su muškarci samo obični slabići, svesni samo sebe, nesposobni da se bore za one koje vole, nesposobni da uzvrate ljubav i osećajnost, nesposobni da budu snažni za dvoje. 

Svoje srce sam potisnula duboko u sebi, sakrivši ga od svega što bi ga dodatno dotuklo. Posle svega kucalo je tako sporo i tako tiho, da sam gotovo zaboravila da ga imam. Disala sam da bih živela, a živela sam da bih dokazala da sam jaka, ne dajući mogućnost da me neko ponovo uzdrma. Sve dok se nije pojavio on.
Moje srce se probudilo i zakucalo snažnim udarima o grudi, dajući mi znak da više ništa neće biti kao što je bilo.
On je bio sve što nisam htela i od čega sam bežala. Ipak, postao je moja potreba i jedini način da se osetim živom. Postao je moje sve, i to sve jednog dana će me uništiti.

Uskoro krećemo sa novom pričom. Nadam se da će vam se svideti i  da će te je voleti kao prethodne dve, a možda i više? Ne mogu da obećam da vas neću nervirati, bolje reći da vas moji likovi neće nervirati, ali to je sve u moju korist pozitivno jer ću u vama buditi razne emocije. Kao i do sada prihvatam kako pozitivne tako i negativne kritike, jer će me one gurati napred i usmeravati u pravom smeru. Svaka vaša podrška mi je oduvek bila od značaja, i znam da će tako biti i ubuduće. Hvala vam što ste uvek tu uz mene.

I pre nego što krenemo u novu avanturu, želim da se zahvalim mojoj dragoj TinaTejt  na divnoj naslovnici, bez nje ni jedna priča ne bi bila potpuna. I naravno mojoj divnoj Talijata ,i na njenoj podršci, pomoći i mnogobrojnim savetima koji mi znače da priča bude još bolja. Volim vas puno devojke.

Družimo se uskoro uz novu priču.  Pozdrav.

LotosWhere stories live. Discover now