Rayleigh: Terlik Fırlatma Şampiyonu!

366 29 161
                                    

Selam~~

Umarım sıkıcı olmamıştır ve beğenirsiniz ^^

Bu arada bugün Sabo'nun doğum günü 💜

Jewelry, bir kez daha saate bakarak kaşlarını çattı. Arkadaşlarıyla bir yerde buluşarak beraber partiye gitmeye karar vermişlerdi ancak dakikalardır beklemesine rağmen kimseden ses yoktu.

Jewelry, üzerindeki hırkanın fermuarını çekerek kendi etrafında dönmeye başladı.

"Hey, Jewelry!" Genç kadın, duyduğu sesle yanındaki duvara yaslanarak baş dönmesinin geçmesini bekledi.

Ace:
"Ne yapıyorsun...?"

Luffy, çatılmış kaşlarla Jewelry'ye bakan abisini iterek heyecanlı bir şekilde bağırdı:

"Eğlenceli görünüyor! Ben de yapacağım!"

Jewelry, saçlarını düzelttikten sonra Ace'in üzerine atlayarak kafasına sertçe vurdu. "Sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırdım!" diye bağırdı sinirle. "Neredeyse yarım saattir sizi bekliyorum!"

Ace:
"Üzgünüm, üzgünüm! Lütfen vurmayı kes! Ahh! Canım acıyor be!"

Jewelry, sonunda kendisini bıraktığında Ace rahat bir nefes alarak ondan bir kaç adım uzaklaştı.

"Selam millet!" neşeyle onlara doğru ilerleyen Kid, Jewelry'nin bakışlarını fark ettiğinde yanında yürüyen Law'un arkasına geçmişti. "Çok korkunç!!!"

Law:
"Sakin ol Jewelry. Alt tarafı otuz iki dakika geciktik."

"Alt tarafı mı?!" diye bağırdı Jewelry öfkeyle. "Bekleyen sen olsaydın bir dakika gecikmiş bile olsak hepimizi öldürürdün be!"

Law:
"Ee Sabo nerde?"

Jewelry:
"Beni görmezden gelme!"

Ace:
"Birazdan burada olur sanırım."

Jewelry:
"Pislikler! Geberin hepiniz!"

"Aaa Sabo'dan 3 tane var!" Hâlâ kendi etrafında dönmekte olan Luffy bir yeri işaret ederek bağırmıştı.

Sabo, şaşkınlıkla kendisine parmağını doğrultmuş olan çocuğa bakarken Ace, kafasına hafifçe vurarak kardeşini durdurmuştu.

Ace, karışındaki sarışını süzerken gülümsemeden edemedi. Giydiği siyah kot pantolon ve mavi gömlekle her zamankinden daha hoş görünüyordu. Yine de Ace, onun rüyalarındaki gibi parlak bir pelerin giymesini tercih ederdi.

"Üzgünüm, geciktim." diye mırıldandı Sabo, hafifçe eğilerek selam verirken. "Chopper, biraz sorun çıkardı. Normalde böyle yapmazdı ama..."

Jewelry:
"Aaa hiç sorun değil canım. Hem biz de daha yeni gelmiştik."

Kid:
"Az önce geç kaldık diye bizi öldürecek gibi bakan kıza bak sen..."

Jewelry, dirseğiyle Kid'in karnına vururken geç kaldığı için gerçekten üzgün görünen Sabo'ya gülümsedi.

Ace:
"Chopper da kim?"

"Ah, Chopper benim geyiğim." dedi Sabo, gülerek. "O daha 1 yaşında ve çok sevimli. Ben evden çıkarken birden huzursuzlandı."

Luffy:
"Geyiğin mi var?! Sugeee!"

"Ya bu çocukta tuhaf bir şey var diye boşuna demiyorum." diye fısıldadı Kid, yanındaki kıza. "Millet kedi, köpek besler bu geyik besliyor ya. Geyik!"

Jewelry:
"Ben hala bu dünyadan olmadığını düşünüyorum."

Kid:
"Dikkatli olun. Her an bizi parçalara ayırarak kemiklerimizden yaptığı tahtta oturup çay içerek dünyanın yok olmasını seyredebilir."

AienkienHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin