–Într-un fel asta e toată ideea...
–Cum adică? mă enervez eu.
–Adică prostituatele sunt hot, logiiic! își da ochii peste cap. Hai du-te la baie și schimbă-te-n astea!
Îmi pune în brațe o haină neagră și o cutie de pantofi. Nu stau prea mult pe gânduri, intru, îmi închid ușa și mă schimb. Era o salopetă neagră, decoltată, ce îmi venea foarte mulată pe forme și niște tocuri auri, înalte. Mă privesc în oglindă și nu-mi vine să cred ce corp maschez zi de zi cu hainele alea largi!
–Ești gata? țipă aceasta nerăbdătoare.
–Kim, îți spun sincer, arăt "trăsnet" cum ai zice tu, dar nu am curaj să ies așa de expusă nici în fața ta!
–Hai măi, Ferioara Maria, dă-l pe spate pe Nicollooo!
Cum aud numele lui parcă simțurile mi se amplifică, îmi aduc aminte că am doar o viață și asta poate fi șansa mea să ies din banalitate, poate să am și eu prima mea relație nearanjată de părinții mei. Deschid ușa băii care se trântește de perete și Kim rămâne tăcută câteva momente.
–Ce?! o întreb și simt cum îmi pierd încrederea. E ceva de rău?!
–Da, o să-mi furi toți băieții... spune ea foarte serioasă, apoi izbucnim în râs.
–Calmează-te... vreau doar unul! îi fac cu ochiul.
–Uuu... Bitch, who are you? îmi dă un cot cu o privire perversă.
Taxiul ne lasă în fața unei case din care se auzea muzică și de pe ferestre se proiectau niște lumini colorate. Kim mă ia de mână și pornim zâmbitoare, însă eu o opresc.
–Ce mai e acum? mă întreabă nerăbdătoare să petreacă.
–Acum cât mai suntem între 4 ochi dă-mi un sfat scurt care să mă ajute în caz că interacționez cu Nicollo.
–Off! își dă ochii peste cap de parcă sunt o pacoste. Doar HAVE FUN, fi deschisă către orice!
Continuăm mersul și intrăm într-o sufragerie plină de adolescenți în care răsuna o melodie înfundată și simțeam prin podea vibrația basului boxelor imense. Mirosul era cam greu, alcool amestecat cu tutun și parfumurile dulci ale domnișoarelor puse pe distracție. Kim mă trage la o masă unde recunosc câteva persoane din școala noastră, chiar și proprietarul petrecerii era acolo. Mă așez după cum îmi indică prietena mea și îl caut cu privirea pe Nico. Ar fi "tare" să nu fi venit.
20 de minute stau și mor de plictiseală asistând la discuția persoanelor de la masă care nu-mi sunt prea cunoscute așa că nu mă bag. După tot acest timp în care aproape adorm simt presiunea a două palme imense pe umerii mei. Mă sperii știind că nu cunosc pe nimeni cu care să am așa gesturi prietenești pe aici, decât pe Kim, care era deja lângă mine pe canapea, îmi ridic privirea încruntată către persoana misterioasă.
Atunci îi văd bărbia și gâtul bine structurat al lui Nicollo dintr-un unghi de jos, el uitându-se către prietenul său de la masă. Parfumul lui dur și atrăgător îi cade de pe gât în nările mele, era îmbătător și se diferenția de orice miros din încăperea asta. După ce mă holbam deja fascinată de câteva clipe, se decide să își coboare fața către a mea. Imediat mă pierd în ochii lui adânci, foarte verzi și el își lasă la vedere dantura perfectă, cu 2 canini ascuțiți într-un un zâmbet larg, puțin obraznic. Niciodată nu îl mai văzusem atât de aproape, trăsăturile lui erau absolut sexy. Față osoasă, buze roșii care-ți lasă apă în gură.
–Ești ok? se apropie și urlă cu o voce groasă către mine pentru a se auzi printre muzica deranjantă după ce mă vede că mă uitam ca ultima proastă la el fără să zic nimic.
–D-da... apuc să scap printre dinți și zâmbesc timid.
–Am o idee, hai la etaj să vorbim, aici nu prea te aud deloc!
Dându-mi seama că vorbesc mult prea încet și nu fac fața gălăgiei de aici, dau din cap afirmativ, mă ridic și el mă ia de mână să mă îndrume către etaj prin mulțume. Intrăm într-o cameră cu un pat mare în mijloc, o noptieră, un dulap și două uși deschise de la balcon din care pătrunzea răcoarea. Văzând patul, cam ezit să intru.
–Intră, nu mușc! spune, apoi îi pot auzi în sfârșit râsul care mă topește. Noi avem treabă cu balconul... nu cu patul... momentan! zâmbește pervers.
Îl urmez până pe balcon acolo unde ne așezăm pe pragul ușilor. Nu pot să cred că e momentul meu și eu tot ce pot face e să-l admir, nu știu de ce cuvintele nu-mi ies.
–Uite, eu îți zic direct, își ia o pauză să-și aprindă țigara din colțul gurii, prietenul meu mi-a povestit că mă placi pe bune și că ești o fată chiar ok... Așa că am spus să-ți acord o seară, să văd cine ești tu.
"O omor pe Kim că sigur ea l-a informat!" mi-am spus în minte.
–Dar dacă nu vorbești, nu am șanse să te cunosc... adaugă.
–Scuze, nu mi-ai adresat nicio întrebare și nu am știut ce să zic... de-abia răspund eu încet și timid.
–Oh, nu vorbești neîntrebată, ești fată de-aia deșteaptă și rezervată. râde și se lasă pe spate sprijinit pe tocul ușii.
–Dacă așa spui tu la "timidă", de acord!
–Nu-i nimic rău în a fi uneori timidă.
–Să vezi cum e când ești mereu timidă...
–Ne, deja parcă nu mai ești chiar așa timidă..
Zice și zâmbesc dându-mi seama că am reușit să mă mai relaxez și eu.
–Mmm... ăsta e meritul tău, nu las garda jos în fața oricui.
–Mamă! Ai lăsat "garda jos" în fața mea, wow! zâmbește pervers.
–Faci o față de parcă mi-aș fi lăsat "hainele jos" în fața ta...
–Ajungem și acolo, nu fi nerăbdătoare! îmi face cu ochiul. Cobor să iau ceva de băut, revin. se ridică și pleacă grăbit.
Imediat îmi scot telefonul și trimit mesaj către Kim :
"Se încinge atmosfera și deja ia ceva băutură să o mai stingem...😏🔥"
"Ai grijă, alcoolul e inflamabil!😉😉😉😉😉"
Mi-a răspuns ea și eu am râs puțin, apoi am băgat telefonul la loc când Nico a apărut cu 2 pahare de shoturi și un Jack Daniel's în mână.
CITEȘTI
Nu o să te iubesc niciodată![18+]
Romance(🔞 LIMBAJ LICENȚIOS, SCENE DE SEX ȘI VIOLENȚĂ!🔞) "-Ce? întreb eu încă strânsă de mâna lui, cu o voce înceată, timidă, stupidă... speriată, mutându-mi vederea dintr-un ochi în altul, ochii ăia ai lui ca două smaralde care mă băgau într-o transă...