• 4 •

1.7K 66 142
                                    

   Văzându-l pe Jack mă sperii, mă așteptam să aducă ceva mai fin, un vin ceva, nu whisky, dar cum a zis și Kim, să fiu deschisă la orice, chiar dacă nu am mai băut alcool, am pus maxim pe vârful limbii de curiozitate.

   –Cred că îți place whisky-ul, nu?

   Vedem acum! îi spun în timp ce el umple micuțele pahare.

   –Nu ai mai băut?

   –Mmm... ba da! Normal că da! mint eu și-mi dau ochii peste cap.

   Mă gândesc să par și eu mai normală, nu "virgină" în toate, să par și eu mai așa precum Kim, adică dacă ea l-a făcut să o caute, poate genul ăla de fete-i plac.

   –Ok, bem deci? îmi întinde shotul.

   –Bem deci! îi zic și-l dau repede peste cap.

   Simt băutura puțin iritantă pe gât și nu mă pot abține să mă strâmb puțin.

   –Ai mai băut, nu? râde viclean, apoi dă paharul peste cap fără nicio strâmbătură.

   –Ăla a fost de încălzire, ia mai dă-mi tu unul! mă ambiționez și îi intind paharul.

   Le mai umple o dată și exact cum mă așteptam, al doilea deja nu mai e atât de rău, dar totuși mă strâmb groaznic. Vreau să-l dau pe spate, să-l impresionez, deci hai Ramona gândește-te ce ar face Kim acum...

   –Știi ceva? Shoturile astea sunt pentru copii! iau sticla și încerc să o dau peste cap.

   Îmi venea deja rău, dar hai că poți, cum a zis ea "Pentru baieți trebuie să faci sacrificii", însă nu o pot bea pe toată. Mă opresc și o privesc, mai era doar jumătate. Îmi mut ochii la Nicollo care mă privea cumva mândru de mine, dar într-un fel diavolesc.

   –Rândul tău! îi întind sticla după ce mă șterg cu dosul palmei peste buzele mele umede cu Jack.

   O apucă și o dă peste cap numaidecât în timp ce mă privește profund în ochi, pentru el nu era mare chinuială. O aruncă în colțul balconului și imediat se sparge în mii de bucățele.

   Se pune în fața mea și mă ridic și eu din curiozitate ce vrea să facă. Își fixează privirea la buzele mele și nu mă pot abține să nu mi le mușc. Își pune palmele pe tocul de care mă lipește și își lungește capul încercând să mă sărute, însă eu îl dau tot mai în spate ezitând. Când nu mai am unde să îmi duc capul se oprește el și râde pervers. Își mută palmele pe fundul meu și mă ia pe sus, mă duce în cameră și mă aruncă în pat.

   Își dă jos tricoul și se urcă peste mine cu o figură perversă. Corpul meu deja începe să tremure. Mă apucă cu mâinile și mă întoarce cu spatele. "Ce naiba?!" îmi spun eu panicată. Îmi dă părul la o parte, apoi desface ușor fermoarul salopetei. Îmi descoperă jumătate de spate și începe să-mi acorde săruturi cu buzele lui moi.

   Fiori grei simt până în vârful degetelor de la picioare. Îmi era frică și aș fi vrut să-i zic să se oprească, dar în același timp îmi plăcea al dracului de rău. Se ridică și-mi dă salopeta de tot jos, apoi eu mă întorc cu fața. Îmi acopăr timid corpul cu pătura de pe pat, nici la piscină nu am fost așa dezbrăcată... M-am crezut mai vitează, dar se pare că nu sunt chiar așa.

   –Serios? Nici nu ți-am dat jos lenjeria intimă și te rușinezi?! râde amuzat de rușinea mea.

   "Ce?! O să ajungem și acolo?!" îmi zic în minte. Nu sunt pregătită pentru toate astea, nici nu știu prea multe despre el... Nu-mi rămâne timp de gândire în momentul în care pătura de pe mine îmi este trasă și el revine asupra mea.

   –Dacă nu vrei... ne putem opri... spune încet știind clar că vreau.

   "Pentru baieți trebuie să faci sacrificii" îmi repet în minte, închid în gol și îmi dau jos singură sutienul. Rămâne și el șocat de tupeul meu, nu cred că se aștepta, adică nici eu nu mă așteptam să fac asta... Își dă jos pantalonii, boxerii. Își duce ușor mâinile pe șoldurile mele de unde-mi apucă chiloții și mi dă jos. Scoate din noptieră un prezervativ pe care-l deschide cu grijă.

   Ăsta e momentul meu în care mă eliberez de tot. Îmi dovedesc că pot face și ce vreau eu uneori, scap de presiunea virginității, "Cine va fi primul?", cui îi pasă? Contează cine e ultimul. Mă deconectez de gândurile mele când observ că și-a pus protecția. Îmi ridic ochii și-l privesc.

   Șuvițele lui crețe aproape că-mi intrau în ochi, corpul lui impunător stătea deasupra mea, mă simțeam dominată. Pielea lui fierbite era lipită de a mea, începeam să transpir. Îmi bătea inima de zici că voia să-mi sară din piept de frică... fericire, habar n-am, un amestec ciudat de toate emoțiile posibile. Deja îi vedeam în ceață fața osoasă cu trăsături dure din cauza alcoolului ce începea să-mi înece mintea.

   –Ești sigură că vrei să faci asta? deschide gura și mirosul de tutun și whisky, nu prea plăcut, îmi invadează nările și mă face să-mi îndrept fața spre balconul de pe care puteam vedea doar cerul negru cu câteva stele ici, colo.

   –Da! zic eu încercând să par încrezătoare, dar el îmi prinde obrajii cu degetele care mă apăsau și-mi îndreaptă ochii spre ai lui.

   –Știu că e prima oară pentru tine și na... nu vreau să îți faci după planuri cu mine, adică trebuie să știi ceva de la bun început.

   –Ce? întreb eu încă strânsă de mâna lui, cu o voce înceată, timidă, stupidă... speriată, mutându-mi vederea dintr-un ochi în altul, ochii ăia ai lui ca două smaralde care mă băgau într-o transă profundă de fiecare dată când mă loveam de ei.

   –Nu o să te iubesc niciodată!

   –De ce crezi că eu aș face-o? spun orgolioasă.

   –Păi atunci... zice șoptit, apoi intră în mine.

   Nu știu de ce credeam că mă va anunța înainte... Scap un mic țipăt chinuit cu aerul pe care-l mai aveam în plămâni. El insistă cu penetrarea și nu durează mult până îmi înfing unghiile în cârlionții lui de plăcere. Îmi întind capul să-l sărut, însă el își pune mâna în gâtul meu și mă lipește înapoi de patul rece admirând cum gem.

Nu o să te iubesc niciodată![18+]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum