Cap.6

360 20 4
                                    

*SIRIUS POV.*

Nu stiam ce sa fac . Adica imi placea Alice ...dar numai pentru disctractie . Aici e vroba de geamana celui mai bun prieten al meu .

Aud ce ii spune Alice si incep sa ma enervez , nu este ok sa vorbeasca asa despre o persoana pe care nu o cunoaste . Nu apuc sa zic nimic ca o vad pe Alice zburand pana in capul celalalt al compartimentului . Ale tocmai ii daduse un pumn .Moony o striga ...dar era ca si cum nu ne ar fi auzit .

L: Ma duc dupa Prongs , stai aici .

Alice se ridica incet si ca o proasta continua .

Alice : Pana si la a fi o tarfa esuezi . E ceva ce sti sa faci corect ? A , scuze , de cand a murit Luke nu mai esti in stare de nimic ...oricum merita sa moara ...statea cu tine doar din  mila .

Acum era clar ca se cunosteau . Cine era Luke ? Cum sa ii vorbeasca cineva asa de un om mort .
Ma ridic si eu .

Alice: LUKE E MORT , treci peste . A fost un las oricum . Te a tradat dar tu l ai iubit oricum .

Ale isi stranse pumnii atat de rau incat ii daduse sangele . Era un subiect prea sensibil pentru ea...Nimeni nu merita sa ii se spuna asa ceva .

Ale: Luke a murit ca un erou . A luptat pana la final . Nu ai niciun drept sa vorbesti de el .

Vocea ii tremura ...parea distrusa  ...privirea ei era atat de trista ca ma intrista si pe mine . M am enervat pe Alice ...imi venea sa o blestem .

Alice: Luke este mort din cauza TA . TU mi ai omorat verisorul .

Ale a inceput sa o bata pe Alice . Alice sangera grav.

M am duc si am apucat o pe bruneta de mijloc cu o mana , iar cu cealalta tinandu i mainile , lipindu i spatele de pieptul meu . Ale inceput sa se zbata .

Alice a plecat repede .

Dupa 2 minute bruneta nu se mai zbatea dar ii simteam inima pulsand rapid .

Ale: Are dreptate ...din cauza mea a murit ...eu l am ucis pe Luke .

Era devastata si sfasiata de durere .In moentul ala am simtit ca ma topesc . Simteam nevoia sa o protejez si sa o ajut.

A cazut in genunchi . Era obosita ...de cand nu mai avusese un somn bun ? M am asezat o data cu ea, inca tinand o .

S: Nu e vina ta ...

A zis ce am simtit ...shit ...eu nu sunt niciodata sentimental .

Parea mult prea obosita ...si un drum lung in care sa se gandeasca la tipul ala si sa se simta vinovata nu ar fi ajutat o . Poate am facut o prostie ,iar Prongs o sa omoare , dar mi am luat bagheta si am zis in soapta o vraja de somn .

M am rezemat de peretele din spatele meu .

Ale. Ce Merl....

Dar deja adormise , greutatea ei sa lasa pe bratele mele . Acum statea intre picioarele mele, cu capul pe pieptul meu , mainile mele in jurul ei , protectiv . Era calda ...foarte calda si im placea...dar celalalte fete cu care am avut contact nu au fost niciodata atat de calde ... e placut si ciudat in acelasi timp . Ma uit la fata adormita din bratele mele ...parea atat de inocenta .

Zambesc usor .

STAI CE ?? EU NU FAC NICIODATA ASTA .

Dupa jumatate de ora pe usa intra alarmat Prongs , Moony urmandu l .

Prongs vede sangele si se uita dupa sora sa , cand o vede la mine ii zambeste apoi se uita urat la mine .

J: Ce Merlin faci ?

EU: Am rezolvat problema .

J: Ce s a intamplat aici ?

Vine spre mine si isi ia sora in brate , asezandu se cu ea pe bancheta .

Ma ridic fara niciun chef si incep sa le povestesc ce au pierdut.












Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum