Cap.12

286 22 2
                                    

*Alessandra pov.*

Ma duceam spre masa cu bauturi.

Leo: Vrei ceva de baut? spune si imi intinde un pahar

Il iau bucuroasa. Dupa trei dansuri, Remus a trebuit sa plece sa o salveze pe Lily de James.
Peter era ceva mai incolo cu o fata, iar de Sirius nu stiam nimic.

Vorbeam cu Leo despre Quidditch. Eram deja la al cincelea pahar, iar baiatul tot continua sa imi dea.

O senzantie ciudata ma compleseste mpreuna cu o durere de cap.

Ma prind de masa cu bauturi ca sa nu cad.

Ale: Ce Merlin...

Leonardo imi zambea in continuare de parca nu aratam ca si cum urma sa lesin.

Leo: Se numeste elimina concurenta. mormaie el plecand

Incerc sa imi lipezesc vederea.

*Sirius pov.*

Ma duc spre bar sa iau o bautura cand o vad pe Ale.

S: Hei. ii zic seducator

Isi duce o mana la cap, cu cealalta tinandu se de masa.

S: Esti ok? o intreb ingrijorat

A: Ah, Sirius, nu te am vazut. Da, mai bine ca niciodata.

Spunand asta incearca sa mearga inapoi pe ring, dar nu face un pas ca aproape cade.
 O prind rapind de talie, pentru a o stabiliza. Beata nu parea.
 Ma uit ingrijorat la ea. Nu parea foarte constienta.

S: Ce ai baut? o intreb luandu i paharul din mana

Miros lichidul ramas si il recunosc imediat. 
Droguri
Cineva i a pus droguri in bautura.
Cine ar face asa ceva? Cand o sa afle Prongs...
Un val de furie ma incarca si vreau sa pocnesc pe cineva. Oricine a facut asta o sa aiba de aface cu mine.

Simt ca cineva ma strange de mana si ma uit la Ale. Nu era in stare sa mearga.
O privesc bland si o iau in brate in stil mireasa.
Toti erau prea ocupati cu dansul ca sa ne acorde atentie.

Zambesc usor cand fata isi lipeste capul de pieptul meu si inchide ochii. Simt din nou chestia aia enervanta in inima si stomac. E doar de la caldura corpului ei.

Ajungem in turnul casei noastre si imi dau seama ca nu pot urca in dormitorul fetelor.
Asa ca urc in al baietilor si o pun usor pe patul meu.

A: Ahhh. Trebuie sa....m..ma duc sa ma schimb. Daca...stric...r..r..rochia....Lily o sa ma omoare

S: De asta iti e tie acum?

Se ridica cu greu din pat si abea sta in picioare. Nu avea nici o sansa sa urce scarile de la dormitoarele fetelor singura.

Gandesc rapid. Deschid dulapul si ii arunc un ricou de al meu. Nu prea aveam altceva ce sa ii dau.

S: Prongs o sa ma omoare. zic zambind

A mers in baie sa se schimbe. Am vrut sa fac o remarca caracteristica mie, dar mi am zis ca nu momentul.

Iese dupa cateva momente. Imi musc buza cand o vad, tricoul meu aproape ca ii ajungea pana la genunchi, isi desfacuse parul si scapase si de machiaj.
Imi pun gandurile murdare de o parte si o ajut sa se urce inapoi in pat.
Ma uit inca o data ingrijorat la ea si dupa ce sunt sigur ca doarme ma urc si eu in pat langa ea.

Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum