*SIRIUS POV.*
Gata, este oficial, Prongs a innebunit. Oare sf.Mugo accepta elevi?
Cum adica EU, marele si incredibilul Sirius Black nu stiu cum sa tretez o fata?
Adica pe bune acum, daca nu as trata bine o fata atunci de ce toate fetele din scoala sunt limba dupa mine?Cum adica nu sunt in stare sa merg la o intalnire fara sa ma ciugulesc cu tipa? Pai altfel de ce as mai merge la intalnire?
Cum adica nu toate fetele vor asta de la mine? Adica a vazut cum arat, nu?
Cum adica profit de fiecare ocazie ca sa... stai...asta este cat de cat adevarat
Oftez exasperat. Dupa faza cu Ale, Prongs a urlat la mine jumatate de ora, zicandu mi ca alceva decat sa imi fac de cap cu o fata nu sunt in stare.
Nu este adevarat, sunt multe fete cu care am stat si nu mi am facut de cap...amm...de exemplu...ammm....a da...Mama, Andromera, Bunica, Cissa, Bella, Mcgonagall ( inca nu a raspuns scrisorii de dragoste, in schimb am primit detentie dubla)Ma uit la ceas. Perfect, am ratat si micul dejun.
*ALESSANDRA POV.*
J: Sinvellus! Ce mai faci amice? ii spune fratele meu baiatului in timp ce ii arunca vraji in fata
Imi dau ochii peste cap.
Ale: Auzi, James, cand sunt preselectile pentru echipa de Quidditch.
Fratele meu se intoarce brusc spre mine cu un zambet.
J: Vrei in echipa? Atunci vorbesti cu cine trebuie, eu sunt capitanul.
Ale: Stiu, James, toata vara numai despre asta mi ai scris.
Rem: Vrei sa joci?
Ale: Vreau sa ma antrenez, cat despre meciuri, nu cred, daca nu ai uitat sunt deja intr o echipa.
J: Eh, nu o sa se supere nimeni.
Ale: Ba Alex si antrenorul sigur o sa se enrveze. Ne vedem mai tarziu. spun si alerg sa o prind pe Lily din urma.
L: Iar se luau de Sev? ma intreaba iar eu incuvintez din cap.
Ale: Nu vrei sa chiulesti cu mine? N am chef de nimic azi.
L: Cineva trebuie sa ia notite.
Ale: Exact, ai foarte mare dreptate, Lils. Remus e deja in clasa.
L: Abea a inceput anul, nu cred ca...
S: Potter! Chiulesc eu cu tine daca vrei. zice Sirius venind spre noi
Imi dau ochii peste cap si o iau pe Lily cu forta de acolo in timp ce Sirius ii zice ceva lui James, intrand amandoi in clasa.
L: Alessandra Potter ce faci?
Ale: Nu este clar? Te rapesc, Lily *aham* Potter *aham*.
L: Ce ai zis?
Ale: Ca te rapesc.
L: Nu, ultima parte.
Ale: Ti am zis numele, sti? Lily Evans, il ti minte, nu?
Pufneste dezaprobator si ma urmeaza pana sub copacul de langa lac.
L: Deci, Sirius Black? imi zice dandu mi un cotAle: Deci, James Potter?
Incep sa rad cand vad ca fata ii devine de aceeasi culoare cu parul.
Ale: Daca nu ma faceti nasa copilului vostru o sa fac urat.
L: Poate.zice in soapta
Ale: CE TOCMAI AI ZIS?
L: Ca o sa ies cu James Potter cand o sa iesi tu cu Sirius Black, cu alte cuvinte NICIODATA.
CITEȘTI
Alessandra Potter- James Potter's twin sister
Fanfic"...pentru ca te urasc...te urasc...te urasc pentru ca m ai facut sa te iubesc..." " E o lupta pe care trebuie sa o duc singura" Alessandra Potter este faimoasa jucatoare de Quidditch de la Drumstarg si sora geamana a lui James Potter. Ce se intampl...