*ALESSANDRA POV.*
Ale: Oh, Jamie Jamie, ai emotii? imi tacinez eu fratele
J: Nu, nu am! In plus, tu cum ai intrat aici?
Eram in vestiarul echipei de Quidditch a case noastre. In cateva minute incepea meciul contra Ravenclaw.
Ale: Avantajele de a fi un jucator faimos, capitane. ii zic facand o plecaciune falsa
S: Prong, hai o data! Ops, aia din public e Evans? O, da, asta o sa fie interesant.
James inghite in sec, in timp ce eu imi dau ochii peste cap.
Ale: Nu ajuti, Sirius! Uite, James, trebuie sa fii atent la bataciul blond, l am vazut cum loveste la unul din antrenamente. Aventajul este ca tinteste mereu in sus, deci cand il vezi ca loveste zboara in jos.
J: Stiu, Ale!
Il imbratisez si urc in tribune, langa Lily si Rem.
Ale: Cred ca este prima oara cand stau in tribune la un meci.
Rem: Tot nu inteleg de ce nu vrei sa joci.
Ale: Antrenorul s ar enerva si crede ma ca nu vrei sa il vezi nervos. In plus, am echipa mea.
L: Amintiti mi va rog de ce a trebuit sa vin si eu.
Ale: Oh, Lils, trebuie sa ii faca cineva galerie lui James, nu?
L: Sunt destul de sigura ca egoul sau poate rezista.
Rem: Eu nu.
L: HEI! Tu, Remus Lupin, trebuia sa fi de partea mea!
Ale: Taceti ca incepe.
Fabian Prewett:..Si doamnelor si domnilor meciul a inceput. Membrii ambelor echipe sunt pe maturi si gata de actiune...Gryffindor mai bine castigati ca mi am pus banii pe voi! AU! Scuze doamna profesoara.
James se arunca in fata pe matura, spre coafa. Sirius era pe undeva facandu si treaba de bataci.
Ma uit la Lily care ilprivea cu admiratie si zambesc.Fabian:...si James Potter se aproprie de poarta si...OH, MERLIN JAMES!...inaintasul de la Ravenclaw ii ia mingea! FOARTE NEPOLITICOS DUPA PAREREA MEA! scuze doamna profesoara, nu o sa se mai repete...
Ale: Asa sunt comentate meciurile mereu la voi?
Molly: Numai cand le comenteaza fratele meu. Daca o sa am vreodata gemenii sper doar sa nu semene cu farsorii astia doi. Eu sunt Molly, Molly Prewett.
Ale: Alessandra Potter, incantata. spun si dam mana
Fabian:...si James Potter inscrie al treilea gol! O DA! FRANK ASTEPT BANII!!
Frank: Meciul inca nu s a terminat, Alice o sa marcheze mai multe decat James! ii striga un baiat din tribuna
Fabian: O DA STAI SA...da doamna profesoara, m am potolit. Scorul este 150-120 pentru Gryffindor! Ravenclaw are coafa...ba nu...Alice o recupereaza si...GOL!! ASTA E FATA MEA, nu vorbeam serios Frank, nu ma omori...si Alice e lovita de un bulgar. HEI! NIMENI NU O LOVESTE PE ALICE, ACUM STIU CINE O SA FIE TINTA URMATOARELOR NOASTRE FARSE, nu vorbeam serios doamna profesoara...apropo de serios... Sirius Black trimite un bulgar in directia nemernicului...ASA BLACK ARATA LE CUM SE FACE...intre timp James Potter mai inscrie un gol...HEI! Gonacii au vazut ceva...se arunca in picaj...Gideon, frate, nu ma dezamagii...siiiiii...GRYFFINDOR CASTIGA! HA HA, V AM BATUT FRAIERILOR...nu doamna profesoara, nu vreau detentie.
CITEȘTI
Alessandra Potter- James Potter's twin sister
Fanfiction"...pentru ca te urasc...te urasc...te urasc pentru ca m ai facut sa te iubesc..." " E o lupta pe care trebuie sa o duc singura" Alessandra Potter este faimoasa jucatoare de Quidditch de la Drumstarg si sora geamana a lui James Potter. Ce se intampl...