Cap. 20

278 16 1
                                    

*ALESSANDRA POV.*


L: Deci plecam mai devreme?

Ale: Da. ii raspund oftand

Trecuse o luna si ceva de la meciul lui James din noiembrie, iar acum eram pe 8 decembrie, adica plecam spre pregatirea pentru meciul meu.

L: Ce ar trebuii sa iau cu mine? Adica ai zis ca o sa stam ceva timp acolo.

Ale: Cam o saptamana si ceva, cat tin meciul si pregatirile.

L: Si trebuie sa ma imbrac formal sau...

Ale: Haine elegante si haine sport in general. spun in timp ce mai indes niste haine in cufar.

L: Asta sau asta? spune aratandu mi doua bluze

Ale: Cea rosie, nu imi place cea mov, dar chiar nu conteaza.

L: Este important pentru tine, Ale, iar asta il face important si pentru mine.

Ale: Si James e important pentru mine, tocmai ai marturisit ca James Potter este important si pentru tine?

L: Ai stricat momentul. spune aruncandu mi o perna in fata

Incepem sa radem amandoua in timp ce ne taram cuferele la parter.

Ale: Din moment ce plecam mai devreme am aranjat sa plecam prin semineul din biroul profesoarei Mcgonagall.

L: Cred ca baietii sunt deja acolo.

*SIRIUS POV.*

J: Mai vin o data? Chiar trebuie sa ajung la meciul ala.

Rem: Prongs, e meciul ei nu al tau.

J: Asta am zis si eu, Moony.

Ale: Suntem aici.

Ne ducem toti spre semineu, Ale ne zice adresa. Si pasim toti rand pe rand prin semineu.
Ieseam din semineul a ceva cabana cred?
Un domn vine la noi.

Tipul: Domnisoara Jackson, ne bucuram sa va avem din nou, corturile sunt putin mai incolo in padure. Va rog sa semnati aici.

Ale: Aici se tin majoritatea meciurilor importante. spune bruneta in timp ce semneaza

Tipul: Domnisoara Jackson, antrenorul m a rugat sa va informez de cei prezenti deja. Domnul Jackson si domnul Smith nu au ajuns inca, insa ceilalti membrii ai echipei sunt aici.

Ale: Multumesc. Cortul 5, da?

Tipul incuvinta, iar noi pornim pe urmele brunetei, afara din cabana si prin padure.

Rem: Ale, mai incet!

Ale: Daca antrenorul este deja aici trebuie sa va duc la cort inainte sa va vada.

J: De ce? intreaba Prongs confuz

Ale: Corvus Lastrange nu este cea mai draguta persoana.

Corvus Lastrange? Imi era atat de cunoscut...A DA...O NU...l am vazut pe tapiteria familiei o data. Dar cum se poate este printre aliatii lui sti-tu-cine.
Dau sa zic ceva dar Ale imi face semn din cap sa nu.
Ajungem la zona de camping.
E plin de corturi, dar sunt puse la distanta unele de altele.
Ale se intoarce brusc spre noi, oprindu ne din mers.

Ale: Vreau sa mergeti cu spatele drept si capul inainte fara sa tradati nici o emotie, bine? Lily, Remus, orice ati face nu puteti spune nimic despre statutul vostru de sange.

Eu si Ale ne luam atitudinea de pursange, in timp ce si ceilalti incearca sa faca acelasi lucru.
Mergem exact cum ne a zis spre cortul cu numarul 5.
Pe drum Ale a tot primit priviri si noi la fel, niciuna primitoare.
Intram in cort.

L: Wow, iubesc magia. spune vazand cat de mare este pe dinauntru

Ale se arunca pe canapea si rasufla usurata.

Rem: Vezi partea buna, macar nu au mers la Drmstarg cu tine, oamenii astia.

Ale se uita la el ca si cum ar fi zis prostia secolului si isi musca buza de jos nervoasa.
Daca nu ar fi fost o situatie tensionata expresia ei mi ar fi parut draguta.

J: Vrei sa zici ca asa era si la Drumstarg?

Ale: Nu.

J: Ce bine, pentru un minut am crezut ca...

Ale: Era mult mai rau.




Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum