Cap.17

289 21 4
                                    

*ALESSANDRA POV.*

Trecuse deja o saptamana de cand intamplarea cu Lily si de cand le povestisem strengarilor de accident.
Lily ne ignora pe noi si noi pe ea.
Iubeam compania baietilor dar imi lipsea roscata. Cand intram intr o camera ea pleca si invers.
James era devastat, saracul, nu o mai intrebase sa iasa cu el de 7 zile 5 ore si 36 de minute. Le numara si ma terorizeaza pe mine.

J: 7 zile 5 ore si 37 de minute... spune uitandu se la ceas

Vedeti ce zic? Imi dau ochii peste cap si ma las pe spatarul scaunului. Nu le am cerut sa imi ia partea, ei au vrut. Si chiar daca nu as recunoaste o ii apreciez enorm pentru asta.
Eram la ora de potiuni.

S: Este inutil! exclama Sirius de langa mine

Ale: Asta pentru ca ai pus 4 picaturi in loc de 3 in primele 5 minute si dupa ai amestecat spre dreapta cand trebuia sa o faci spre stanga. ii zic calma

S: Si de ce Merlin imi zici abea acum? ma intreaba exasperat, aruncandu si mainile in aer

Ale: Unde mai era partea amuzanta daca iti ziceam de la inceput? il intreb ridicand din umeri

Clasa se termina si ne indreptam spre sala de mese.

J: Ma gandeam sa folosesc o vraja ca sa ii fac parul roz neon lui Snivellus.

S: Sa folosesti vraja permanenta.

Rem: Nu ii picteaza nimeni parul lui Snivelu- Snape roz neon. spune iritat

Ale: Rem are dreptate.

Rem: Multumesc.

Ale: Nu il faceti roz neon, faceti l rosu aprins cu galben.

Remus se uita la mine dezaprobator cu mainile impreunate la piept, in timp ce Sirius, James si Peter radeau.
Ne asezam la masa. Eu langa James, iar ceilalti 3 in fata noastra.
Imi umplu farfuria cu mancare.

Molly: Ce este aia?! intreaba aratand in sus

O bufnita mare, negra zbura prin sala mare cu 3 scrisori. Am recunoscut o imediat, era bufnita de la Drumstarg.
Aceasta aterizeaza cu o bufnitura in fata mea, imi lasa scrisorile si pleaca.

J: Cine e?

Ale: Nu stiu, ceva de la Drumstarg. Ma duc in camera comuna sa le citesc in liniste.

J: Vin si eu. Padfoot?

S: Da, vin si eu.

Rem: Eu si Peter o sa mergem la urmatoarea ora, istoria magiei pentru ca cineva trebuie sa ia note.

Mananc ceva repede si ma ridic, cu cei doi bruneti pe urmele mele.
Ajungem in camera comuna si ne asezam toti trei pe canapea, eu intre ei.

Ale: Ce vreti? spun cand vad ca se holbau la mine

J: Vreau sa vad ce scrisori primesti si ce scrie.

Oftez si imi dau ochii peste cap. Nu aveam sanse sa scap de ei.

Ale: Eu le citesc si numai eu. spun si ma duc pe fotoliul din fata lor.

Zambesc cand vad numele lui Tom pe plic. O desfac repede si citesc in minte.

Draga A,

Imi lipsesti, sa sti. Ti am scris ca sa te pun la curent cu ce se intampla. Am iesit la prima mea intalnire cu Skyllor, mi am luat inima in dinti si am intrebat o, exact cum mi ai zis. Lucrurile nu sunt la fel fara tine, A. Turele de alergat de dimineata devin plictisitoare fara glumele tale. Imi lipseste prietena mea cea mai buna. Mai porti colierul,nu? Ti ai gasit libertatea? Lucrurile sunt din ce in ce mai grele pentru Rebeliune, A. Fara simturile tale de lup este mai greu sa ne strecuram. Abea astept sa ne revedem.

                                                                                                             Imi lipsesti,
                                                                                                       Tom Jackson

A doua era de la Alex Smith, portar si prieten.

Hey Aless,

Ce mai face cautatorul meu preferat? De cand ai plecat antrenorul s a certat cu directorul de vreo 10 ori, spune ca la noua ta scoala nu te antrenezi cum trebuie si ca o sa pierzi orice progres. Iar de nervi ne pune pe noi sa ne antrenam de nu stiu cate ori mai greu, mi amiga. Am facut traseul cu obstacole de 30 de ori fara pauza!! Nu cred ca am mai fost atat de obosit nici cand am facut farsa aia noi doi si a trebui sa alergam de caini prin padure. Oricum, ne este dor de tine. Si ai auzit? Insfarsit dragul nostru Tommy iese cu draga noastra Sky sky. Zi tu ca nu sunt adorabili. Dar revenind la probleme serioase, cand ne vom intalni, iar asta va fi curand, trebuie sa vorbim de ceva important.

                                                                                                                             Toate cele bune,
                                                                                                                     Alexander Smith

Insa cand o vad pe ultima zambetul imi piere. Numele antrenorului era scris pe plic. Daca ma da afara din echipa?

J: Ce este? spune si imi smulge ultima scrisoare din mana incepand sa citeasca cu voce tare

Ale: Hei!

J: Domnisoara Alessandra Adelle Jackson Potter bla bla bla bla iti scriu sa te informez ca la inceputul lui decembrie, pe 10 mai exact, trebuie sa te prezinti la arena nationala din padurea Londrei bla bla bla cu ocazia meciului national al echipei Bulgariei contra Irlandei bla bla bla rivalitatea din cele doua echipe este de ani de zile, trebuie sa castigam bla bla bla data meciului nu este inca stabilita dar trebuie sa mergi acolo pentru antrenament bla bla bla AI 4 BILETE EXTRA PENTRU PERSOANELE PE CARE VREI SA LE IEI CU TINE!!!

James si Sirius sar in picioare cantand MERGEM LA MECI. Imi dau ochii peste cap si iau scrisoarea de pe jos.

Ale: Dar cine a zis ca va iau pe voi? ii intreb zambind

Se opresc si se uita la mine socati si confuzi pana isi dau seama ca glumeam. 

J: MERGEM LA MECI!!

S: O, DA!! MERGEM LA MECI!!!

Imi duc mainile la urechi. Cred ca deja stia tot castelul ca astia doi veneau la meci.
Ma uit trista la scrisoare, stiam ca o sa vina, stiam ca o sa am un meci la un moment dat si imi pregatisem discursul cu care sa o conving pe Lily sa vine cu mine si fratele meu, Sirius si Rem la meci. Dar acum asta nu se mai putea intampla, nu? Pentru ca Lily nu mai voia sa aiba de a face cu mine.


Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum