*ALESSANDRA POV.*
J: Ce Merlin se intampla aici ?? spune fratele meu bagandu se intre cei doi .
Nu cred ca am fost mai fericita sa imi vad geamanul in viata mea .
Ma dau jos singura . James isi pune imediat o mana in jurul meu protectiv si se uita urat la cei de la slytherin .
J: Nu te mai baga in situatii fara iesire . imi sopteste maraind fratele meu.
Intram in castel . Nu e cine stie ce . Dar elevii par fericiti si arata mult mai primitor ...la Drumstarg nimeni nu zambeste si nu esxista atatea tablouri si culori .
L: Sa presupun ca la Drumstarg nu e asa ?
Ma uit la el zambind .
A: Nici pe aproape , Rem.
Vine o tipa si conduce elevii din primul an spre intrare .
J: Hai !spune si ma trage de mana spre ce numesc ei sala mare
Era o camera uriasa cu 4 mese iar in fata masa profesoriilor si un mic pupitru pentru discursuri .
Urma sa fiu sortata prima ca nu stau si sa astept dupa cei din primul an .
Dumbledore: Bine ati venit vrajitori si vrajitoare pentru un nou an la Hogwarts . Anul acesta avem un elev trensferat de la Drumstarg care va face anul 5 aici impreuna cu voi . Va rog se o faceti sa se simta ca acasa . Te rog sa pasesti in faţă pentru a fi sortata .
Imi ridic capul si ma uit drept fara sa schitez vreo emotie . Ma uit la fratele meu care imi face semn din cap ca este ok .
Toata lumea era tacuta ...pana directorul mi a zis numele .
Dumbledore: Alessandra Adelle Potter .
Toata lumea a inceput sa susoteasca .
Poate va intrebati de ce mi a zi s Potter si nu Jackson ...pentru ca vreau un nou inceput ...am dreptul la o a doua sansa
Ma asez pe ceea ce ar trebui sa fie un scaun si imi pune o palarie veche pe cap.
Palaria: Hmmmm...greu ...foarte greu ...hufflepuff iese din discutie nu te ai potrivi acolo deloc ...ai istetimea unui Ravenclaw dar nu iti place sa stai sa inveti deci nici Ravenclaw ........
Mai raman doua case si cred ca sti care sunt .A: Gryffindor si Slytherin .
Palarie : Te ai potrivi perfect in oricare dintre acestea doua ...ai ambitia si viclenia unui Slytherin ...dar ai curajul si temperamentul unui Gryffindor ...nu am mai intalnit asa ceva de ani buni ...alegerea iti apartine ...unde te ai simti in largul tau ?
A: Nu imi pasa unde ajung ...sunt aici pentru fratele meu ...as face orice pentru el ...si daca lui ii place casa in care ajung atunci si eu sunt fericitaPalarie : Cred ca ti am gasit locul ...foc...GRYFFINDOR !!!!
Sala a izbucnit in aplauze mai ales una din mese...cea la care statea fratele meu .
Ma indrept spre masa casei mele .
James se ridica si ma ia imbrate , rotindu ma usor in aer .
J: Nu cred ca am avut un inceput de an mai bun ca asta .
Ma asez la masa...majoritatea se stransesera in jurul meu .
??: Chiar esti sora cu Potter ?
??: Esti geniala pe matura .
??: O sa fim colege de camera .
??:Poti sa ii spui fratelui tau ca este genial ?
Un baiat inalt se aseza langa mine , dandu l pe Remus la o parte .
??: Salut numele meu de familie este Wood si sunt capitanul echipei de quidditch . Te ar interesa un post de inaintas in echipa Gryffindor ?
*SIRIUS POV.*
M am inecat cu sucul meu cand am auzit asta .
EU SUNT INAINTAS ...stiu ca intr o echipa sunt mai mult inaintasi ...
DECI DACA AM AVEA O PE ALESSANDRA JACKSON IN ECHIPA ...WOW..Am castiga fiecare meci ...am vazut cum se misca cu matura ..are un stil diferit de orice am vazut pana acum .
Ma uit la ea . Nu are timp sa raspun ca altii o asalteaza cu intreberai ...nici sa manance nu poate .
Se vedea ca se abtinea cu greu sa nu urle la ei sa se care .
L am dat pe Wood la oparte si m am asezat in locul lui si am urlat la toata lumea sa se care .
Majoritate au plecat suparati ...dar tot mai erau cativa .
Dumbledore : Va rog sa statifiecare la locuriile voaste .
Imediat au plecat .
Am mancat si ne am ridicat sa plecam spre turnul casei noastre .
CITEȘTI
Alessandra Potter- James Potter's twin sister
Fanfiction"...pentru ca te urasc...te urasc...te urasc pentru ca m ai facut sa te iubesc..." " E o lupta pe care trebuie sa o duc singura" Alessandra Potter este faimoasa jucatoare de Quidditch de la Drumstarg si sora geamana a lui James Potter. Ce se intampl...