Cap.21

260 21 5
                                    

*SIRIUS POV.*

Ale incepe sa rada cand ne vede expresile.

Ale: Glumeam.

Ceilalti incep sa rada, dar nu si eu. Am vazut durerea din ochii ei, chiar daca a mascat o imediat.
Nu stiam ce Merlin se intamplase sau cum fusese la Drumstarg, dar urma sa aflu.

*ALESSANDRA POV.*

J: OH LILY LILY, ochii tai sclipesc in noapte, si stiu ca tu imi esti a mea jumatate...

James era ii genunchi in fata roscatei, cntand o serenada cu Sirius si Remus ca voci de fundal.
Imi iau o sticla de whiskey si ies din cort.
Afara era deja noapte. Ma indepartez de corturi si ma asez jos, cu spatele rezemat de un copac.
Mai iau o gura din bautura.
Nu mi a fost dor de locul asta.

S: Ai nevoie de un partener de bautura? ma intreaba Sirius, asezandu se langa mine

*SIRIUS POV.*

Ale imi intinde sticla, iar eu iau o gura.

S: Stiu ca ai mintit mai devreme si stiu cu ce se ocupa cei din Familia Lastrange.

Se intoarce brusc spre mine, incercand sa isi ascunda socul.
Ii zambesc bland.

S: La Drmstarg e mai rau nu i asa?

Ale: Da. spune in soapta

Ii zambesc bland, stiam cum este sa traiesti cu oamenii ca acestia.

S: Familia mea ma uraste pentru ca am ajuns la Gryffinor in loc de Slytherin. Stiu cum te simti.

Ale: Ba nu, nu sti. Poate ai avut o viata grea in casa Black, dar nu sti cum e sa fi pe teren. In modul lor ciudat parintii tai te au protejat de asta.

S: Cum adica pe teren?

Ale mai ia o gura din bautura, dar ezita inainte sa imi zica.

Ale: Cand am ajuns la Drmstarg am crezut ca este cel mai bun lucru care mi s a intamplat, dar aparentele inseala. In primii doi ani speram ca o sa vina cineva sa ma salveze, fiecare greseala pe care o faceam o plateam dublu. 

S: Care a fost prima?

Ale: Aveam 11 ani, eram in primul an si m am impiedicat la unul din antrenamente, a trebui sa platesc pentru asta, nu am sa iti zic cum, am jurat ca nu o sa spun. Dar iti zic ca nu a fost deloc placut, am tipat dupa ajutor, dar nimeni nu a venit. Dupa 2 anii am realizat ca nimeni nu vine si ca trebuie sa ma salvez singura. Atunci au devenit lucrurile cu adevarat periculoase.

Ma uitam ingrozit la ea. Ce scoala este aia?!?
Dar aveam o intrebare care imi statea pe limba de prea mult timp.

S: De ce ti ai schimbat numele in Jackson in loc de Potter?

Ale: Ca sa imi protejez familia, ca sa nu ii asocieze cu mine.

S: De cine sa ii protejezi?

Ale: De...

Alex: SALUT LUME, ALEX SMITH S A INTORS, O DA, CHIAR EU! AU, da Tom, stiu ca majoritatea oameniilor deja dorm.

Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum