Cap.16

304 19 12
                                    

*SIRIUS POV.*

Ma uit la Ale care se uita in gol, inca socata de ce tocmai a zis Lily.

S: Cred ca ar trebuii sa plecam. ii zic bland

Incerc sa o iau de mana, dar ardea. 

S: Prongs...Ale arde.

Prongs isi revine imediat din soc cand aude numele surori lui.
Se uita ingrijorat la ea.

J: Moony, ia harta si gaseste cel mai apropriat pasaj catre Hogsmade, nu ne putem intoarce in castel ca poate dam de Lily.

S: Ale...ii zic din nou impingand o usor de spate ca sa mearga

Inainteaza fara sa comenteze.
Nimeni nu zice nimic pana nu ajungem in Hogsmade.
Nu cred ca i am vazut pe gemeni sa taca atata timp niciodata.

*ALESSANDRA POV.*

Intram intr un bar pe care nu il stiam si ne sezam la o masa.
Ma holbam absenta la paharul din fata mea.

Cuvintele spuse de asa zisa prietena a mea imi tot rasunau in minte.
Aroganta
Nu iti pasa decat de persoana ta
Poate avea dreptate, dar daca ar fi stiut prin cate am trecut, daca ar fi stiut ca singura cale de a supravietuii la Drumstarg este sa fi asa.
Socul era prea mare si ma dusese inapoi in timp, o singura persoana imi mai spusese asta o data, Alice, in noaptea in care el a murit, in noaptea in care eu l am omorat.

Simt o mana peste a mea pe masa, Sirius. Ma uit in ochii gri ai baiatului in timp ce acesta imi zambeste trist.

J: Iar acum ce? intreaba, glasul tremurandu i

Rem: Nu cred ca a vrut sa zica ce a zis, era nervoasa.

*SIRIUS POV.*

A: Dar are dreptate...

Toti ne intoarcem spre ea, gata sa protestam, dar ne face semn sa tacem.

A: E ceva ce trebuie sa stiti. Cineva mi a mai zis o data cuvintele alea, acum mult timp.

J: Cine? intreaba Prongs protectiv

Fata ofteaza si isi da o mana prin par. Parea ca ii este greu sa povesteasca.

A:  Am fost indragostita, o singura data, iar asta m a distrus.

Rem: Ne ai mai zis o data asta.

J: Cand il prind pe nenorocit...

A: Ascultati ma pana la capat, s ar putea sa nu mai vreti sa aveti de a face cu mine dupa ce termin.

Ma uit la ea curios, nu cred ca era ceva ce ne putea indeparta.

A: Numele lui era Luke. Eram impreuna de 1 an cand s a intamplat. Intr o zi, dupa un meci pe care il pierdusem, antrenorul urla la noi amenintandu ne si ne puse sa facem un antrenament extrem de greu.

Rem:  Cat de greu?

A: Inca mai am cicatrici, atat de greu. Dupa eram nervoasa, eram alta persoana pe atunci. Cand eram nervoasa obisnuiam sa distrug totul in cale. In seara aia am baut, pierdusem numarul paharelor. Luke mi a zis sa ma opresc, dar nu l am ascultat. Iar directorul ne a trimis sa aducem ceva din oras. Eu m am urcat la volan.

O lacrima ii curse pe obraz, iar eu ma uitam la ea cu compasiune si durere pentru experienta pe care o avuse.

A: Am apasat pe acceleratie cat de tare am putut. Luke imi urla sa ma opresc, dar eram beata, nu mai gandeam limpede, mi am luat mainile de pe volan. Masina a derapat, iar noi am cazut intr o prapastie. Vehiculul a explodat. El m a impins pe mine afara din masina fix inainte sa explodeze. El a murit, iar eu am scapat. Cea care ne a gasit a fost verisoara lui, Alice, care mi a zis ceva foarte asemanator cu ce mi a urlat Lily astazi.

Prongs avea ochii inlacrimati.
Eu fiind langa ea pe bancheta. Ma duc mai aproape de ea si ii trag capul pe piptul meu, intr o imbratisare.
Nimeni nu merita sa treaca prin asa ceva.

S: şşşş...nu a fost vina ta.

Parca ma doare inima cand o vad asa.

J: Iar Evans a mea te a facut sa retraiesti toate astea.

Nu era o intrebare. In momentul asta eram atat de nervos pe Lily Evans.
Iar in mintea lui Prongs se dadea un razboi.
Brusc se ridica si vine in fata fetei si ingenuncheaz, luand mainile ei intre ale lui.

*ALESSANDRA POV.*

J: Alessandra Potter, este sora mea geamana, cealalta jumatate a mea, mereu voi fi de partea ta, esti familia mea, esti o parte din mine. Dar daca nu imi spui ce ti se intampla nu te pot ajuta. Daca stiam mai devreme as fi fost acolo pentru tine.

A: Nu vreau sa nu mai stai cu Lily din cauza mea.

J: O iubesc pe Lily, nu este ca si cum eu am ales asta. Dar pentru tine, Ale, as renunta la orice, esti sora mea si te iubesc din toata inima.

Ii sar in brate, el ridicadu se cu mine.
Nu mai povestisem nimanui ce se intamplase in noaptea aia.
Dar acum, facand o ma simteam usurata, ca si cum nu mai purtam povara secretului singura.

A: Asta inseamna ca inca o sa vorbiti cu mine? intreb cu speranta in glas

S: Normal, nu scapi asa usor de noi.

Rem: Toata lumea are secretele lor.

J: Dar trebuie sa imi promiti ca de acum nu o sa mai ascunzi nimic de mine, bine?

A: Bine.

S: Patru sticle de Butterbeer (nu stiu cum i se zice in romana) , fac cinste!

J: Oh, surioara draga, nu cred ca am avut sansa de ati da un tur al Hogsmadeului.

Si am zambit, un zambet adevarat. Abea ii cunosteam pe baietii astia, inafara de James, dar deja ma faceau sa ma simt in largul meu. Poate pana la urma mai exista speranta pentru mine.

Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum