Cap.23

277 16 13
                                    

 T: Trezeste te ca antrenorul ne vrea in sala in 5 minute. imi spune in soapta ca sa nu ii trezeasca pe ceilalti

Ale: Lasa ma sa dorm. STAI, cum Merlin ai intrat aici? Defapt nu vreau sa stiu, trage de timp ca vin si eu imediat.

Ma scol incet din pat, incercand sa nu ii trezesc pe ceilalti, era 5 dimineata. M am imbracat asa

Ii fur geaca de piele a lui Sirius, imi prind parul intr o coada si plec

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ii fur geaca de piele a lui Sirius, imi prind parul intr o coada si plec.
Tom ma astepta la iesirea din cort.

T: Gata sa ii vazi pe toti din nou?

Ale: Sincer? Nu. Trebuie sa mergi la Hogwarts, T. E atat de primitor.

T: Sigur te simti bine? Si vorbeste mai incet, sti bine ce parere au cei de aici.

Imi dau ochii peste cap si imi iau atitudinea de pursange.
Pe drum mai salut lume pe care o cunosteam sau nu.
Iesim din zona corturilor cand vad o fata cu parul blond si ochii albastrii alergand spre noi.
Fata il ia in brate pe Tom.

Ale: Sunt si eu aici sa stiti.

Ma vede si efectiv sare pe mine.

Ale: Sky-sky ma omori.

Sky: Taci si indura, grey fur.

Zambesc la vechia mea porecla. Uite asta imi lipsise.

Sky: Deci avem vesti. spune lundu i mana lui Tom

T: Da pai suntem impreuna.

Sky: De ce nu sunt surprinsa?

Ale: HA, Alex are sa imi dea 10 galegoni.

Alex: Ce Merlin faceti? Hai! Antrenorul o sa ne omoare.

Intram intr un cort urias unde era o sala de antrenament. Sky si Tom pleaca, lasandu ne pe mine si Alex cu echipa si antrenorul.

Antrenorul: Jackson! Smith! Ati intarziat, din nou! 10 ture in plus la final.

Imi dau ochii peste cap si iau un bat de pe jos, Alex facand la fel. Antrenamentul nostru de Quidditch nu este doar pe maturi, este mai mult de forta fizica. Alex isi ia avant si sare inainte, ii blochez lovitura cu batul meu. Ne rotim in cerc si atacam din nou.

Alex: Cine este Black ala? spune ferindu se de lovitura mea

Ale: Prietenul fratelui meu. De ce? spun parandu i o lovitura

Alex: Asa repede m ai inlocuit?

Ale: Ha ha ha. Ce voiai sa vorbesti cu mine?

Alex: Fac 17 ani in cateva zile, Aless. Vor sa o fac acum, inainte de meci.

Ale: Ce face?!?!

Alex: Mai incet.

Ale: Am crezut ca mai avem timp...

Alex: Tu, Tom si Sky mai aveti 2 ani, eu nu. Nu e ca si cum pot sa opresc asta.

Ale: Dar trebuie sa faci ceva...

Alex: Am facut acelasi  pact pe care l am facut cu totii, iar semnul intunericului vine la pachet cu acel pact.

Ale: Atunci pleaca. ii zic hotorata

Alex: Ce!?!

Ale: E ultimul tau an, pleaca.

Alex: Nu pot, ei au nevoie de mine...

Ale: Ii au pe Sky si Tom.

Alex: Nu stiu ce sa...

Ale: Alexander Simth! Vorbim de viata ta aici. Stai! Doar nu te gandesti sa faci asta, nu?

Alex: Ori imi fac semnul intunericului or il infrunt pe Fenrir Greyback intr o noapte cu luna plina. O sa vina aici pentru asta.

Ale: LA NAIBA. Aculta ma, trebuie sa pleci si sa nu te mai intorci, te pot ajuta.

Alex: O sa ma caute daca fug.

Ale: Atunci lasa ma sa te ajut. Nu esti singur, haide. Am niste rude in Franta, poti sta acolo.

Alex: Ai face asta pentru mine? ma intreaba cu neincredere

Ale: N am uitat de cate ori ai fost acolo pentru mine, esti prietenul meu, practic am crescut cu tine. As face orice pentru tine.

Alex: Esti sigura ca o sa mearga?

Ale: Sincer? Nu stiu, dar merita sa risti.

Alex: Atunci Franta sa fie. imi spune zambind recunoscator

YEY! Deci videoclipul asta este aur pur. Trailer ul de la aceasta carte :)))

Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum