Cap.11

304 18 3
                                    

*SIRIUS POV.*

Ma uitam la Moony si Prongs cu o spranceana ridicata.

S: Aminteste mi de ce mergem?

J: Pentru ca iubirea vietii mele si sora mea geamana merg, iar eu nu le las pe niciuna cu niste adolescenti beti. Pana la urma petrecerile de inceput de an sunt cele mai haotice.

P: O, da, anul trecut m am trezit a doua zi fara sa imi mai amintesc nimic, pe jumatate dezbracat.

S: Care jumatate? il intreb provocator

R: PADFOOT!!!

S: Glumeam, scuze Wormtail.

Ne indreptam spre locatia balului / petrecere. Cand aproape intram Prongs urla

J: Aia de acolo e viitoarea mea sotie, iubirea vietii mele aka Lily Evans viitoare Potter? SI VORBESTE CU SNIVELLUS?

R: Da. imediat Prongs fuge dupa Lily, Wormtail plecand si el ca sa se asigure ca Prongs nu face vreo prostie.

S: Cred ca am ramas doar noi...

A: Unde Merlin e sala aia afurisita?

Ma intorc si o vad pe Ale venind spre noi. Wow, era superba. Simt cum inima incepe sa imi bata mai repede si cum parca ma ia o durere de burta. Ce Merlin...

R: Padfoot salivezi, la ce Merlin te uiti? intreaba amuzat Moony

Se intoarce si el si o vede. Expresia lui devine rapid asemanatoare cu a mea si ii zambeste.

A: A aruncat cineva Stupefy pe voi? ne intreaba ea incruntata

*ALESSANDRA POV.*

Incerc sa nu ma holbez, dar Sirius si Remus chiar aratau bine, gen chiar BINE.
 Dar imi dadeam seama dupa privirile lor ca nici eu  nu aratam rau deloc.
 Remus e primul care isi revine.
Vine spre mine si isi intinte bratul zambind. Dau din cap si il iau.
 Pe cealalta parte a mea vine Siriu care imi ofera si el bratul sau, pe care il iau ezitant.
 Si uita asa eram in mijlocul lor.

Rem: Gata?

Dau din cap aprobator, iar el deschide usile. Lily avea dreptate, chiar erau multe trepte si asta chiar era un bal. Se pare ca trantisem usile si mai ajunsesem si tarziu pentru ca toti se holbau la noi. Mi am indreptat spatele si am inceput sa coboram.
   Am simtit cum stransoarea lui Sirius s a intensificat cand niste elevi din anul 7 mi au aruncat niste priviri murdare. Dar repet, cand mergi la o scoala plina de baieti te obisnuiesti.

Slughorn: Bine ati venit, va asteptam. Alessandra, draga, vreau sa cunosti pe cineva.

Le am dat drumus celor doi baieti care ma escortasera ca sa dau mana cu un baiat inalt, blond cu ochii verzi.

Leo: Leonardo Vance, capitanul echipei de Quidditch a Ungariei.

A: Alessandra Potter, jucator in echipa naitionala, incantata.

Imi zambeste seducator, dar inainte sa mai poata zice ceva...

J: AICI ERATI!!!  V am cautat peste tot.

Rem: Asa repede a scapa Lily de tine?

James se uita urat la mine.

A: Ce? Viitoarea ta sotie a ales rochia asta. ii zic zambind

Il aud cum maraie la un tip care mi a facut cu mana. Imi dau ochii peste cap si iau de mana prima persoana de langa mine.

A: Remus, dansezi?

Rem: Nu eu trebuia sa te intreb asta?

A: Da sau nu

Imi zambeste si ma trage pe ringul de dans. Sirius isi gaseste repede de lucru cu o fata, iar James merge sa o caute pe Lily. Noaptea asta o sa fie interesanta.


Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum