Cap.28

450 23 33
                                    

*ALESSANDRA POV.*

J: CE MERLIN SE INTAMPLA AICI!?!?!? urla fratele meu intrand in cort

Eu si Sirius ne ridicam rapid, James analizandu-ne din cap pana n picoare.

S: Ummm...apa stinge focul?? incerca Sirius sa explice de ce suntem uzi

R: Nu Lily, nu cred ca e o idee buna sa...ce se intampla?!?! intreaba Remus intrand cu Lily in cort

J: Nimic, moony, doar Sirius s-a oferit sa vine cu mine sa luam apa. spuse pe un ton mult prea calm

James il apuca pe Sirius de gulerul camasii si il târî afara din cort.

L:...dar avem apa si in plus suntem vrajitori...

Sirius imi mai arunca o privire inainte sa dispara de tot din cort.

R: Ce e cu aia doi? Ce s-a intamplat?

A: Cred ca Sirius Orion Black III tocmai m-a sarutat...

OH MERLIN

SIRIUS ORION BLACK III CHIAR M-A SARUTAT

L: HA! Remus, banii! zise intinzand mana

Remus isi da ochii peste cap dar ii da niste banii lui Lily.

A: Voi ati pariat pe noi doi?!? CE PRIETENI AM!?!? zic aruncandu-ma pe pat

L: Scuze, Ale, dar asa se fac banii. 

Remus se aseza langa mine pe pat.

R: Din moment ce nu cred ca vreunul din noi are chef sa vorbeasca despre ce tocmai s-a intamplat, si nu ma refer la tu si Sirius, as sugera sa mergem toti sa dormim pana nu se intoarce James sa ne interogheze pe toti.

L: S-a facut!

In cateva minute toti trei eram in pijamale si fiecare in patul sau cand mi-am amintit.

A: Unde sunt Alex, Tom si Sky?

R: I-am dus la infirmerie...dar era ceva in privirea lor...trist, ca si cum pierdusera ceva.

 Ceea ce nu stia Remus era ca ei chiar pierdusera ceva...ceva impotriva careia luptasera in ultimii 5 ani.

Nici nu imi puteam imagina cum era pentru ei...

*SIRIUS POV.*

J: SIRIUS ORION BLACK III!!!! CARE PARTE DIN NU SORA MEA N-AI PRINS-O?!

S: Mai incet...nu vrei sa trezesti pe toata lumea! ii urlu soptit

Deja ma enervam, imi facea morala deja de cateva minute bune.

J: Uite...e sora mea, iar tu nu esti niciodata serios cand e vorba de fete, pads...

EU? Eu sunt definitia cuvantului serios...pe bune...e in numele meu.
Dar poate ca avea dreptate, doar de data asta.

S: Nu stiu, prongs...a fost diferit, nu stiu cum sa explic...

INTREABA-L!!!

S: Ce simti tu cand esti langa Lily?

Prongs se intoarse spre mine, incercand sa nu para socat de intrebare, dar raspunse zambind.

J: Este...magic...nu stiu...inima imi bate mai tare cand e prin preajma...

-Flashback-

A: Unde Merlin e sala aia afurisita?

Ma intorc si o vad pe Ale venind spre noi. Wow, era superba. Simt cum inima incepe sa imi bata mai repede si cum parca ma ia o durere de burta. Ce Merlin...

R: Padfoot salivezi, la ce Merlin te uiti? intreaba amuzat Moony

-End Flashback-

J:....e persoana aceea pe care ai proteja-o de orice, cu orice pret...

-Flashback-

Ale: PUNE-L JOS, JAMES! spune si vrea sa faca un pas in fata

O opresc punandu-mi o mana in fata ei si impingand-o usor in spatele meu, in cazul in care Snivellus sau vreun Slytherin ar fi intervenit trebuiau sa treaca de mine mai intai.

-End Flashback-

J:...ma enervez fara motiv cand vad pe altcineva fiindu-i alaturi in locul meu...

-Flashback-

Ok, deci nu imi place Alex asta, Tom oricum nu imi placea.
Marai cand vad cat de apropriat stateau de Ale.
Ce Merlin am?

Ale: Da, ca Reg. Apropo, unde este Sky?

T: Ajunge de dimineata, are detentie.

Alex: Trebuie sa vorbim si nu mai poate astepta.

Apoi parca realizand ca sunt si eu acolo se intoarce spre mine cu atitudinea aia de pursange aroganta.

Alex: E ceva privat, poti sa pleci.

Nu suna ca o rugaminte. Astia chiar credeau ca o las pe bruneta singura cu ei? Oh, nu.
Nu stiu de ce dar eram nervos pe aproprierea dintre ei trei. Se vedea ca au un trecut impreuna.

S: Nu plec nicaieri.

-End Flashback-

J:...nu pot sa o vad suferind, as face orice pentru ea...

-Flashback-

Imediat ce ii aud vocea tremuranda imi iau bagheta si deschid usa cu o vraja.

Inima parca mi se opreste in loc si ingenunchiez rapid langa ea.

Ale: Care parte din nu intra n ai prins o?

Eram prea ingrijorat ca sa ii raspund. Ii smulg cutitul din mana si il arunc undeva pe jos.

S: Ce Merlin crezi ca faci?

-End Flashback-

J:...iar toate astea pentru ca o iubesc.

Si a tunci am realizat...

S: Sunt indragostit de Alessandra Potter.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 26, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum