Cap.3

474 23 2
                                    

*ALESSANDRA POV.*

Am reusit sa imi ascund durerea de Lupin si Black dar nu si de fratele meu . Cum isi permite Black sa comenteze ? Pun pariu ca a trait in puf toata viata . Acum merg ...unde? Nici eu nu stiu . Am nevoie de Tom altfel imi pierd controlul . Sper ca James a gasit o scuza pentru foc . O iau pe o alee intunecata spre unul din cluburiile cunoscute mie.

Gardianul clubului nu vrea sa ma lase sa intru asa ca fac orice fiinta rationala ar face ...il vrajesc . Eu pot sa folosesc magia inafara scolii datorita unei potiuni inventate de mine si Tom. Imi comand ceva tarie si un pachet de tigari .

Ma intreb ce face Tom acum ? Gandindu ma la el imi duc instinctiv mana la colier .

Ma intreb ce face Tom acum ? Gandindu ma la el imi duc instinctiv mana la colier

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sunt 2 catuse . Eu am una si el pe cealalta .

*Flash back*

Tom se uita la fetita de 13 ani din fata lui. Alessandra Potter plangea pentru ca tocmai pierduse pe cineva la care tinea . Baiatul se aproprie de ea si ii intinse o cutie pe care ea o deschise. Era un lant cu o catusa pe care scria freedom.

TOM: Am si eu una la fel ...sunt ca sa ne amintim ca oricata lume va incerca sa ne inchida si sa ne faca sa ne supunem ca niste sclavi noi vom lupta mereu pentru libertate ...iar cat timp ne avem unul pe altul pentru mine este perfect.

Fata isi sterse ochii si isi puse la gat colierul , jurand ca nu il va mai da jos niciodata .

*End flash back*

Unde era Tom acum cand aproape imi pierdusem controlul?

Am mai stat cateva ore in club ...pana pe la unu noaptea mai exact. Cand am zis ca e timpul sa ma car am vazut un baiat scund care arata ca un soarece  vorbind  cu om inalt cu o gluga pe cap. Nu i am bagat in seama si nu mi am dat seama cat ma va costa asta in final .

Intru pe usa si vad ca e liniste ...sper ca ceilalti dorm . Si uite cum speranta imi  e distrusa cand il vad pe frate miu uitandu se la mine cu o privire acuzatoare.

James: Unde ai fost pana la ora asta , tanara domnisoara ?

Eu: Termina , J. Nu e prima si nici ultima oara cand vin tarziu acasa .

James: De ce te ai intors azi acasa , A ?

Eu: Am fost ....

*JAMES POV.*

Ale: ....exmatriculata. Asa ca anul 5 il voi face la Hogwarts.


Probabil ca nu ar fi trebuit sa fiu fericit dar eram. Sora mea merge la scoala cu mine . Imi amintesc cand eram mici si eram de nedespartit . Ii iubesc pe Marauders si legatura mea cu ei e indestructibila ...dar cu sora mea e altceva ...ne intelegem din priviri si nu ma judeca . Sa o stiu langa mine e un vis implinit.

Alessandra Potter- James Potter's twin sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum