Tom:AI FACUT CE ?!?!
Urlă la mine prietenul meu cel mai bun in timp ce eu imi fac bagajele .
Eu: Ce ai auzit !
Tom: Nu poti pleca ...
Eu:Ba cam asta e treaba cu exmatriculatul
Tom:Nu ai facut ceva chiar atat de rau
Eu:Nuuu...doar le am dat foc examenelor
Tom: Nu e vina ta ca poti controla focul . Poate mai e o sansa sa il convingem pe director ca ai facut-o din greșeală.
Eu: Vorbim de acelasi director aici? Daca nu as fi fost in echipa de Quidditch cred ca mă exmatricula de la prima farsa .
Tom:O sa imi lipsesti
Eu: Nu o spune asa ...suna ca o despartire
Tom : O sa ne mai vedem , da ?
Eu: Poti sa fi sigur de asta.Il imbratisez , imi iau bagajul si cobor scarile . O sa imi lipseasca . O sa imi fie dor de Drumstarg.
Imi iau ramas bun de la ceilalti si urc pe motocicleta mea .JAMES POTTER POV.
Stateam cu Moony si Padfoot la masa cand aud un ciocanit la usa . Nici nu apuc sa ma ridic ca usa se este trantita de perete si in camera intra nimenialta decat minunata mea sora . STAI!!! Ce Merlin cauta ea aici ...
Eu si baietii sarim in picioare si ne uitam speriati la fata...ma rog ...eu eram speriat , Moony si Padfoot confuzi.
Inainte sa apucam sa facem vreo miscare Padfoot face un pas in fata si isi ia zambetul de cuceritor . O nu, nu cu sora mea prietene .
SIRIUS BLACK POV.
Stateam si vorbeam cu Prongs si Moony despre anul 5 care urma sa inceapa cand se aude o bataie in usa , urmata de o usa trantita de perete si o fata intrand in casa . Necunoscuta isi arunca bagajul pe canapea si se intoarce spre noi
WOW. Fata era frumoasa si parea sa aiba un aer arogant si nu stiu de ce imi aduce aminte de Prongs . Ar fi o partida buna . Imi pun zambetul care nu da gres niciodata si ii spun:
eu: Buna! Te putem ajuta cu ceva frumoaso ?
Se uita la mine cu o spranceana ridicata ,analizandu ma . Cand isi ridica privirea dau de niste ochii caprui intens care imi arunca o privire plictisita .Nu multa lume reuseste sa imi sustina privirea cu atata usurinta , sunt impresionat .
ALESSANDRA POTTER POV.
Analizez baiatul care a vorbit cu o spranceana ridicata ...arata destul de bine dar am auzit replici si mai bune . In schimb ochii lui sunt superbi ...cenusiul acela ca o furtuna e fascinant .
Ma intorc spre James care isi revine din soc si vine sa ma imbratiseze .
eu: Mai usor ca ma omori...
James: Si mie mi a fost dor de tine,surioara .
CITEȘTI
Alessandra Potter- James Potter's twin sister
Hayran Kurgu"...pentru ca te urasc...te urasc...te urasc pentru ca m ai facut sa te iubesc..." " E o lupta pe care trebuie sa o duc singura" Alessandra Potter este faimoasa jucatoare de Quidditch de la Drumstarg si sora geamana a lui James Potter. Ce se intampl...