* ALESSANDRA POV.*
Ma doare capul . Incrunt din ochi usor . Ce Merlin...
Il omor pe Black . Imi amintesc vag ce s a intamplat dupa ce mi am pierdut controlul .
Nu ma asteptam sa o vad pe Alice aici...
Ma ridic usor . CE AM FACUT ?!?!??!
Cred ca nu vad bine...de ce sunt 4 baieti care se uita la mine ??
Eu stiam ca am numai 3 idioti farsori pe cap .
A: Tu cine esti ? spun uitandu ma la nou venit .
P: P-p-peter ...
Mi se parea cunoscut ...nu stiu de unde .
J: CE MERLIN A FOST IN CAPUL TAU ???
Ma intorc sa ma uit la el si oftez .
Remus se uita ingrijorat la mine ...iar Sirius nush ce Merlin facea ca nu eram atenta .
A: Am nevoie de niste aer .
J: Dar ajungem imediat .
Normal ca nu l am ascultat . Ies in graba pe coridor si le trantesc usa compartimentuluiin nas . Scuze frate .
Un singur compartiment avea usa deschisa . Inauntru era fata lui James ...iar langa ea un baiat cu parul slinos .
Fata ma vede si imi zambeste slab .
*LILLY POV.*
Ii fac semn sa se aseze ezitant ...din politete ...daca este ca fratele ei atunci ne aduce numai probleme .
Se aseaza in fata noastra si zambeste trist .
A: Hey...
Sev: Cine esti ? intreaba prietenul meu curios .
A: Alessandra ....Alessandra Jackson
Ii intinde mana politicos . Ma uit ciudat la ea . Jackson ?
Sev: Severus Snape , slytherin .
A: Una dintre casele mele preferate . Cel mai probabil o sa ajung si eu tot acolo .
Stai stai stai...un Potter care nu ii uraste pe cei de la slytherin ?? Asta e ceva ce nu vezi in fiecare zi ...poate am judecat o gresit .
Ii zambesc ...de data asta sincer .
Vorbim vreo 10 minte pana trenul se opreste ...pare o fata buna
Seamana atat de mult cu James si in acelasi timp nu seamana deloc.
*ALESSANDRA POV.*
Trenul se opreste brusc . Ma ridic repede . Simt o durere in stomac...ca in prima zi cand am mers la Drumstarg ...emotii
NU NU NU
Eu nu pot avea emotii...nu acum
Ma dau jos din tren in inchesuiala . Dumbledore mi a zis in scrisoare sa merg cu cei de varsta mea pana la castel .
M am uitat in jur dupa vreo fata cunoscuta dar nimic .
M am apropriat de trasuri...erau trase de niste creaturi ciudate ...ca niste pegasi dar mai ciudati...pielea le era lipita de oase
Din moment ce nu recunosteam pe nimeni am ales saurc intr o trasura la intamplare .
In cea in care urcasem erau 2 baieti imbracati in verde .
Un al treilea urca ...am zambit imediat ce l am recunoscut . S a asezat langa mine .
R: Buna Ale !
A: Hey Reg !
R: Ei sunt prietenii mei ...Lucius Malfoy si Avery II .spune si arata spre cei doi .
Se uitau la mine cu o spranceana ridicata ...dezinteresati
Lucius: Pursange...cea ce presupun ca tu nu esti.
Pe asta s o crezi tu fraiere .
Imi iau atitudinea pe careo aveam pe peron inainte sa plecam....Tom obisnuia sa imi spuna ca este ceva nobil in privirea mea cand fac asta .
A: Sunt Alessandra Jackson-Potter . Doua dintre cele mai importante familii de pursange .
Le am zambit. Regulus se uita la mine si parea mandru .
Expresiile celor 2 s au schimbat instant cand mi au auzit numele . Mi au zambit si au inceput sa imi puna intrebari despre Drumstarg , despre Tom si despre quidditch.
Nu erau atat de rai pe cat zicea fratele meu .
Ajungem .
Nu sunt impresionata de castel ...al nostru este mai mare .
Baietii se dau jos primii , iar Reg imi intinde mana sa in stanga mea ma ajute sa cobor .
Vreau sa o iau dar in dreapta mea imi este intinsa o alta mana .
S: Te ajut ? spune Sirius Black .
Un Black in stanga .
Un Black in dreapta .
Blocata intre doi frati care vor acelasi lucru .
CITEȘTI
Alessandra Potter- James Potter's twin sister
Fanfiction"...pentru ca te urasc...te urasc...te urasc pentru ca m ai facut sa te iubesc..." " E o lupta pe care trebuie sa o duc singura" Alessandra Potter este faimoasa jucatoare de Quidditch de la Drumstarg si sora geamana a lui James Potter. Ce se intampl...