*JAMES POV.*
J: CUM ADICA A DISPARUT?
Rem: Calmeaza te, prongs, poate este la antrenament.
J: Nu poti sa sti sigur...
S: Ce Merlin se intampla? Incerc sa dorm.
J: Ale a disparut.
S: Ce face!!?! intreaba sarind din pat
L: Oh, calmati va. Ma duc sa o caut.
Ma uit ingrijorat la frumoasa mea roscata care vrea sa iasa din cort.
J: Evans, nu.
L: Si de ce nu, Potter?
J: Pai...ammm...statutul tau de sange...amm....
Incepe sa inteleaga la ce ma refer ca se intristeaza si intra in bucataria cortului in liniste.
Rem: Ramai aici cu Lily, noi o sa mergem sa o cautam pe Ale. zice Moony, vocea ratiunii
Cei doi pleaca, iar eu ma duc la Lily.
L: Nu e ca si cum eu am ales sa fiu asa. Asa o sa fie mereu, James? Toata lumea o sa se ia de faptul ca sunt sange-mal? spune aproape plangand
Tresar cand o aud spunadu si sange-m...Mi a spus James, nu Potter. Iar cand o vedeam asa...era ca si cum cineva mi a bagat un cutit in inima si il rotea incet.
J: Lily...ii zic bland
Se uita inapoi la mine cu lacrimi in ochii ei verzi.
J: Statutul de sange nu te face cine esti.
*SIRIUS POV.*
??: Uite cine este aici... ne zice un baiat inalt venind in fata noastra
S: Da te, incercam sa ajungem undeva. ii zic maraind
??: Dar nu va informat nimeni ca nu aveti voie aici. Numai elevii cei mai importanti ai scolii si echipa pot sa se afle aici.
S: Iti arat eu tie...
Rem: Ne pare rau dar ne cautam prietena, Alessandra Po- Jackson.
??: Tradatorii de sange de la Hogwarts, nu? Trebuie sa va informez ca Drumstrang nu este scoala voastra de printi si printese.
T: Igor! Lasa i, sunt cu mine.
??: Te bagi in chestii pe care nu le intelegi, Thomas. Buna, Skyllor! spune plecand
T: Sper ca nu mi am riscat pielea degeaba. Ce vreti?
Rem: Pai nu stiam unde este Alessandra.
Blonda care trebuia sa fie Skyllor pufneste zgomotos. Ma uit la ea cu o spranceana ridicata, a zis Moony ceva gresit?
Sky: Asta e Drumstrang, nu scoala voastra perfecta, aici e lumea reala. Si credeti ma cand va spun ca Ale e mai capabila sa isi poarte singura de grija decat voi toti la un loc. Apropo, eu sunt Skyllor, Skyllor Krum.
Rem: Remus, iar el este Sirius.
Ale: Ce Merlin faceti aici? ne intreaba bruneta alergand spre noi cu Alex
Ale se uita intrebator la noi parca vrand sa zica ceva dar...
Antrenorul: Pentru oprirea si schimbarea traseului inca 5 ture.
Alex: Uneori ma intreb daca universul pariaza impotriva mea.
Ale: Calmati l pe James si pregatiti va ca meciul va avea loc mai devreme.
S: De ce?
Alex: Nimeni nu stie de ce face antrenorul ce face.
*ALESSANDRA POV.* TIME SKIP LA MECI
Alex: Deci, daca o iau prin dreapta cand el o ia prin stanga...
Eram in vestiare si deja auzeam multimea urland. Imi prind parul si imi aranjez uniforma.
Aveam emotii, trebuia sa castigam meciul asta, pentru ca de fiecare data cand pierdem un meci antrenorul da pe cineva afara din echipa.Antrenorul: 07 vreau pase cu 04 si doar 05 marcheaza in prima runda. Trebuie sa ne asiguram castigul.
Stiam ca antrenorul este stresat cand incepe sa ne strige cu numele de pe uniforma.
Ma uit la a mea Jackson 05.
Se auzi un fluier.
Antrenorul: Gata! Hai, miscati! spune dadu ne afara din cort.Alex: Acum e acum. Bafta. imi sopteste el
Ale: Si tie.
Si cu asta iesim pe teren in fata multimii.
Sute de mii de oameni sar in picioare cand ne vad.
Cnv: ECHIPA NATIONALA A BULGARIEI, doamnelor si domnilor, CONTRA ECHIPA NATIONALA A IRLANDEI! Sa inceapa meciul.Imi strang matura cu putere in mana si la semnalul antrenorului tasnesc in aer. Spritez spre coafa. O iau inaintea irlandezului si marchez primul gol.
Cnv: SI ALESSANDRA JACKSON INSCRIE 50 DE PUNCTE PENTRU BULGARIA! Pariurile se fac in partea stanga a arenei.Avem sanse sa castigam, asta daca nu incep sa joace murdar. Dar stiti cum se zice, in dragoste si Quidditch e permis orice.
CITEȘTI
Alessandra Potter- James Potter's twin sister
Fanfiction"...pentru ca te urasc...te urasc...te urasc pentru ca m ai facut sa te iubesc..." " E o lupta pe care trebuie sa o duc singura" Alessandra Potter este faimoasa jucatoare de Quidditch de la Drumstarg si sora geamana a lui James Potter. Ce se intampl...