Όλα έγιναν όπως ακριβώς τα είχε προβλέψει η Βάσια: ο λαός ξεσηκώθηκε κατά των ανθρώπων της ARAK, οι οποίοι ρεζιλεύτηκαν παγκοσμίως για τα ψέματα που είχαν πει. Κανένας δεν τους έπαιρνε πλέων στα σοβαρά και οι ανώτεροι από αυτούς φοβούνταν ακόμα και για τη ζωή τους. Αυτά γίνονταν όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε όλες τις χώρες- μέλη του ΟΗΕ, οι οποίες είχαν εκπροσώπους της ARAK. Βέβαια βοήθησε και η Βάσια, η οποία εμφανιζόταν σε διάφορες εκπομπές και μιλούσε για την εμπειρία της. Και βλέποντας αυτήν, διάφοροι άλλοι άνθρωποι τους οποίους είχαν απαγάγει και επιστρέψει οι εξωγήινοι, σε όλη την υφήλιο, εμπνεύστηκαν και άρχισαν να μιλούν χωρίς φόβο πλέων για τις εμπειρίες τους. Η Βάσια κόντευε να γίνει ένα παγκόσμιο σύμβολο.
Έλεγε ότι όντως την είχαν αρπάξει εξωγήινα όντα, αλλά ότι τους θυμόταν μόνο αμυδρά. Ποτέ δεν μιλούσε για τους εφιάλτες της, οι οποίοι ήταν οι ξεχασμένες αναμνήσεις της από τότε. Πολλές φορές έρχονταν σε μορφή φλας- μπακ, όπως εκείνη η πρώτη ανάμνηση που είχε, στη συνέχεια όμως ξεκίνησε να τα βλέπει και στον ύπνο της.
Έβλεπε διάφορα φρικιαστικά πράγματα που της είχαν κάνει: να την τοποθετούν σε δοχεία με παράξενα υγρά, να την υπνωτίζουν και να ξυπνάει. Να της βάζουν μέσα στη μύτη, στο στόμα και στα αυτιά, μακρόστενα μεταλλικά σωληνάρια για να εξετάσουν το μέσα της. Μέσα στη μήτρα της έβαζαν πιο χοντρούς σωλήνες και ένοιωθε σαν να τη βίαζαν. Άλλες φορές ένιωθε πόνο, άλλες όχι. Κάθε φορά όμως ένιωθε την ίδια φρίκη.
Τις περισσότερες φορές ήταν δεμένη για να μην μπορεί να αντιδράσει, και όταν δεν ήταν, απλά τη νάρκωναν. Ήταν ξύπνια, αλλά δεν ένιωθε σωματικό πόνο. Άλλες νύχτες έβλεπε ότι της έβαζαν διάφορες συσκευές στο κεφάλι. Της έκαναν ηλεκτροσόκ κι έπειτα μπορούσε να μιλάει και να καταλαβαίνει τη γλώσσα τους. Της έκαναν πλύση εγκεφάλου για να ξεχάσει τους δικούς της κι έπειτα της πέρασαν στον εγκέφαλο λανθασμένες πληροφορίες σχετικά με τα συναισθήματα της: ότι δεν αγάπησε ποτέ τον Μύρωνα και ότι τον παντρεύτηκε για τα λεφτά του. Ήταν σίγουρη πως είχαν δει το παρελθόν της 'διαβάζοντας' τον εγκέφαλο της, ήξεραν κάθε σκέψη που πέρασε ποτέ απ' το μυαλό της, κάθε γεγονός που έζησε. Κάποια συναισθήματα όμως δεν μπόρεσαν να τα αλλάξουν. Ένα από αυτά ήταν η απέραντη αγάπη της για τον γιο της.
Ξυπνούσε πάντα ουρλιάζοντας και ξυπνώντας και τον Μύρωνα, ο οποίος έκανε τα πάντα για να την ηρεμήσει. Έκλαιγε στην αγκαλιά του με λυγμούς και δεν μπορούσε να ηρεμήσει με τίποτα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Μυστικά του Μέλλοντος #scifi2020
Khoa học viễn tưởngΣτις 2 Ιουλίου 2020, η εξαφάνιση της Βάσιας Γεωργίου, συζύγου γνωστού επιχειρηματία, γίνεται γνωστή παντού και συγκλονίζει το Πανελλήνιο. Τι της συνέβη άραγε; Το έσκασε από μια ζωή που δεν ήθελε, τη δολοφόνησαν, ή μήπως ισχύει η πιο "τρελή" θεωρία π...