18. Ο Αδελφός

61 15 4
                                    

Η Βάσια μπορούσε να πει ότι, μετά από αρκετές μέρες, ήταν χαρούμενη. Θα έβλεπε επιτέλους τον αδελφό της. Εκείνος και η Νάντια είχαν πληροφορηθεί την επιστροφή της Βάσιας, μίλησαν μαζί της στο τηλέφωνο και κατέβηκαν Αθήνα για να τη δουν. Η Βάσια είχε μαγειρέψει το αγαπημένο φαγητό του Μιχάλη και όλα ήταν έτοιμα για το τραπέζι που είχε οργανώσει. Τους περίμενε με αγωνία στην κουζίνα. Ακόμα και η Νάντια της είχε λείψει.

Η πόρτα άνοιξε και μπήκαν μέσα. Η Βάσια αγκάλιασε θερμά τον αδελφό της, ενώ τη Νάντια τη χαιρέτησε πιο τυπικά.

"Ώστε τελικά είναι αλήθεια. Δεν άλλαξες καθόλου." της είπε ο Μιχάλης.

"Κι εσύ δεν πας πίσω, αδελφούλη. Μια χαρά κρατιέσαι." είπε ειλικρινά η Βάσια.

"Όχι, εσύ είσαι πραγματικά σαν να μην πέρασε ούτε ένας χρόνος από πάνω σου."

Η Νάντια την κοιτούσε με ζήλια. Στα 45 της η ίδια είχε γεμίσει ρυτίδες και έπρεπε συνεχώς να βάφει τα μαλλιά της για να μη φαίνονται οι άσπρες τρίχες. Τα άλλοτε καλλίγραμμα πόδια της τώρα είχαν παχύνει, μαζί με την ίδια και τα μπούτια και οι γλουτοί της είχαν γεμίσει κυτταρίτιδα. Το ντύσιμο της βέβαια ήταν αρκετά μοντέρνο και "παρδαλό", όπως τώρα, που είχε φορέσει μια εμπριμέ μπλούζα η οποία αναδείκνυε το δυνατό της σημείο- το στήθος της, την οποία είχε συνδυάσει με φαρδιά παντελόνα για να κρύβει το τοπικό πάχος. Το βάψιμο κάλυπτε και αυτό τις αρκετές ρυτίδες της και φαινόταν ακόμα αρκετά όμορφη, η εποχή της νεανικής ομορφιάς όμως και του μόντελινγκ είχε περάσει ανεπιστρεπτί.

"Τι καλό έχεις μαγειρέψει, Βάσια; Πεθαίνω της πείνας." είπε.

"Το αγαπημένο φαγητό του Μιχάλη." της απάντησε η φίλη της.

"Κοκκινιστό κοτόπουλο με μακαρόνια;"

"Ε, βασικά, το κοτόπουλο με λευκή σάλτσα και ρύζι με μανιτάρια είναι το αγαπημένο μου φαΐ." τη διόρθωσε ο Μιχάλης, κάνοντας τη να κοκκινίσει από ντροπή.

"Φαίνεται πως δεν ξέρεις καλά τον άντρα σου, Νάντια." σχολίασε ο Μύρωνας, τονίζοντας με υπερβολική ειρωνεία τη φράση άντρας σου.

"Ε... Λοιπόν, νομίζω ήρθε η στιγμή να περάσουμε στην τραπεζαρία." είπε η Βάσια, αλλάζοντας θέμα.

Δεν μπορούσε να μη διακρίνει την ειρωνεία, τη ζήλια, ίσως και το μίσος ανάμεσα στους άλλους τρεις. Και αργότερα, καθώς έτρωγαν, ο Μύρωνας μιλούσε ελάχιστα με τον Μιχάλη και πετούσαν "μπηχτές" ο ένας στον άλλον.

Όσο για τη Νάντια, εκείνη σχολίαζε αρνητικά για το φαγητό, ότι το κοτόπουλο ήταν λίγο άβραστο, ότι το ρύζι ήθελε λίγο ακόμα αλάτι κλπ. Τη Βάσια την εκνεύριζε τόσο πολύ, που ευχήθηκε από μέσα της, άθελα της βέβαια, να πνιγεί. Δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί της φερόταν έτσι και αντί να της λέει πόσο της έλειψε, να δείχνει συνεχώς τη ζήλια της. Ούτε έβρισκε λογικό τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους δύο άντρες. Έπρεπε οπωσδήποτε να ανακαλύψει τι είχε συμβεί ανάμεσα τους.

Κάποια στιγμή, η Νάντια είπε:

"Χαίρομαι που σου άρεσε το καινούργιο στυλ του σπιτιού, Βάσια."

"Νάντια!" της φώναξε ο Μύρωνας ρίχνοντας της ένα άγριο βλέμμα. Αυτή ήταν η χαριστική βολή. Ώστε...η Νάντια είχε βάλει το χέρι της στην αλλαγή του σπιτιού; Από πού κι ως πού; Μήπως η Νάντια και ο Μύρωνας...; Όχι, αποκλείεται. Θα της το είχαν πει. Ειδικά ο Αλέξανδρος αποκλείεται να της έκρυβε κάτι τέτοιο. Απ' την άλλη όμως, της ήρθαν στο μυαλό όλα τα γεγονότα- καταστάσεις που οδηγούσαν σε αυτό το συμπέρασμα: η Νάντια κι ο Μύρωνας είχαν ούτως ή άλλως ένα μικρό φλερτ εκείνη την περίοδο πριν την εξαφάνιση της. Το ανακαινισμένο σπίτι ήταν εξ΄ολοκλήρου στυλ της Νάντιας. Τα παιδιά της απέφευγαν να μιλάνε για αυτήν. Και τώρα η Νάντια τη ζήλευε θανάσιμα και δεν χαιρόταν καθόλου που ήταν ζωντανή.

Δεν έδειξε ότι κατάλαβε όμως. Έπρεπε να βρει αποδείξεις πρώτα για να τους ξεμπροστιάσει. Αντί για αυτό, έκανε την αδιάφορη και απάντησε στο σχόλιο της Νάντιας:

"Δεν θυμάμαι να είπα ότι μου αρέσει..."

"Δεν σου αρέσει; Κρίμα. Δεν έχεις καθόλου γούστο, τελικά."

"Κόφ' το, Νάντια!" φώναξε πάλι ο Μύρωνας.

Κοίταξε τη γυναίκα του και αναρωτιόταν αν είχε καταλάβει τίποτα και απλά έκανε την αδιάφορη, ή αν δεν είχε καταλάβει καθόλου τι είχε συμβεί. Και ο Μιχάλης το ίδιο. Αντάλλαξαν ένα βλέμμα οι δυο τους και ένιωσε να ιδρώνει απ' την αγωνία. Τότε όμως, η Βάσια έστρεψε αλλού την κουβέντα:

"Λοιπόν, έμαθα είσαι προπονητής τώρα, έτσι Μιχάλη;" ρώτησε τον αδελφό της.

"Ναι." της απάντησε εκείνος και άρχισε να της λέει για την ομάδα της Θεσσαλονίκης την οποία προπονούσε και για τις δυσκολίες της δουλειάς αυτής.

"Και φυσικά, ο άντρας μου κάνει πολλά ταξίδια και πηγαίνω μαζί του." πετάχτηκε η Νάντια.

Ο Μύρωνας εξακολουθούσε να τρέμει μέσα του να μην πει άλλη μια κουβέντα που θα οδηγούσε πιο κοντά στην αποκάλυψη. Προσπάθησε όμως να παριστάνει τον άνετο, μιλώντας για άσχετα θέματα και να γίνει πιο φιλικός με τον Μιχάλη για να μην κινήσουν υποψίες.

Μυστικά του Μέλλοντος #scifi2020Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang