Το ξυπνητήρι χτύπησε στις πέντε τα χαράματα. Ο ήλιος δεν είχε βγει ακόμα. Άνοιξε τα μάτια του με δυσκολία και πάτησε Αναβολή. Γυρισμένος στο αριστερό του πλευρό, ένιωθε κι ένα άλλο σώμα πίσω του. Γύρισε και είδε τη Βάσια. Και θυμήθηκε όλη την προηγούμενη βραδιά, όλα αυτά που έζησαν μαζί. Ένιωθε ανάμικτα συναισθήματα: χαρά και φόβο, φόβο για τη συνέχεια. Εκείνος θα έφευγε, εκείνη θα έμενε. Συγχρόνως πονούσε που δεν θα την ξανάβλεπε. Δεν έπρεπε να γίνει αυτό απ' την αρχή.
Αλλά κυρίως δεν μπορούσε να το πιστέψει ότι είχε κάνει έρωτα με τη Βάσια Γεωργίου, τη γυναίκα θρύλο, την κύρια αιτία των εμμονών του, που στοίχειωνε τα όνειρα του τα τελευταία χρόνια. Η Βάσια ξύπνησε κι εκείνη και τον κοίταξε στα μάτια.
"Καλημέρα, Βάσια." της είπε.
"Καλημέρα. Τι ώρα είναι;"
"Πέντε. Σε δυο ώρες το πολύ θα πρέπει να ξεκινήσουμε για το Κάιρο. Δεν είμαι σίγουρος αν θα προλάβω να βρω αεροπλάνο."
Η Βάσια γύρισε ανάσκελα και κοίταξε τον ουρανό του κρεβατιού. Μπορούσε να διακρίνει τη θλίψη στα μάτια της.
"Γιατί το έκανες αυτό χθες τη νύχτα;" τη ρώτησε. "Γιατί μου την έπεσες;"
"Ήθελα να καταλάβω κάτι." είπε η Βάσια.
"Τι να καταλάβεις;" απόρησε ο Λεωνίδας. Η Βάσια ανασηκώθηκε και κοίταξε κάπου στο κενό.
"Αν μπορούσα να πάω με άλλον άντρα εκτός απ΄τον Μύρωνα."
"Τι εννοείς; Μόνο για αυτό το έκανες; Ήμουν δηλαδή κάτι σαν...πείραμα;" άρχισε να νευριάζει ο Λεωνίδας.
"Όχι, Λεωνίδα. Το ένιωσα και το έκανα. Δεν ήταν προσχεδιασμένο. Απ' όλους τους άντρες που έμειναν εδώ, ξεχώρισα εσένα. Μόνο μαζί σου ήθελα να προχωρήσω τόσο μακριά όσο με τον Μύρωνα."
Δεν ήξερε τι να της πει. Τα λόγια της τον μπέρδεψαν κι άλλο. Και ο Ντίνος; Και με αυτόν δεν ήθελε να προχωρήσει, δεν ήταν έτοιμη να του δοθεί τη νύχτα της εξαφάνισης της και αν δεν ήταν η Κασσιόπη στη μέση ίσως το έκανε; Ή μήπως πάλι θα 'κολλούσε' και θα το σταματούσε; Η Βάσια πήρε βαθιά ανάσα και συνέχισε:
"Δεν τον αγάπησα ποτέ τον Μύρωνα. Για τα λεφτά του τον παντρεύτηκα." Ο Λεωνίδας ανακάθισε σαστισμένος. Αυτή η αποκάλυψη, αυτό το κρυφό μυστικό που πιθανόν μόνο σ΄εκείνον το είπε, άλλαζε όλα όσα ήξερε ο ίδιος και οι άλλοι σχετικά με την ιστορία της Βάσιας και του Μύρωνα.
ČTEŠ
Μυστικά του Μέλλοντος #scifi2020
Sci-fiΣτις 2 Ιουλίου 2020, η εξαφάνιση της Βάσιας Γεωργίου, συζύγου γνωστού επιχειρηματία, γίνεται γνωστή παντού και συγκλονίζει το Πανελλήνιο. Τι της συνέβη άραγε; Το έσκασε από μια ζωή που δεν ήθελε, τη δολοφόνησαν, ή μήπως ισχύει η πιο "τρελή" θεωρία π...