Η Έλσα και ο Κώστας με την Αφρούλα αναζητούσαν για επιζώντες μέσα στα στενά και ανάμεσα από ερείπια. Η Ανίτα και η Άννα βρίσκονταν με τη Χαρά. Η Ανίτα κρατιόταν με ηρεμιστικά ύστερα από το τραγικό συμβάν που είχε γίνει. Λίγο πριν, μια άλλη ομάδα επιζώντων είχε καταφθάσει, ανάμεσα σε αυτούς η Νικόλ και όλη σχεδόν η οικογένεια της, εκτός απ' τους γονείς της οι οποίοι χάθηκαν άδικα.
Ο Θοδωρής ξανάσμιξε ανακουφισμένος με εκείνη και με τα παιδιά τους. Ήταν μαζί τους και η Ειρήνη, η οποία προτίμησε να ακολουθήσει τον Γρηγόρη αντί να πάει με τους δικούς της. Μόνο τον Κυριάκο δεν είχαν βρει ακόμα. Είχαν χωριστεί με τον Θοδωρή κατά τη διάρκεια της μάχης και ήλπιζε να τα είχε καταφέρει.
Είχε ξεσπάσει δυνατή βροχή ύστερα από τη μάχη, όμως τώρα, δύο ημέρες μετά, επιτέλους σταμάτησε και έτσι ξεκίνησε η αναζήτηση επιζώντων.
Μέσα σε ένα στενάκι, η Έλσα άκουσε έναν παφλασμό, σαν κάτι να έπεφτε μέσα σε μια λακκούβα με νερό. Γύρισε πίσω...
«Δεν είναι δυνατόν...» είπε και πλησίασε λίγο για να δει καλύτερα, γιατί προηγουμένως δεν υπήρχε τίποτα εκεί. Ήταν εκείνος! Μέσα σε μια μεγάλη λακκούβα με νερό, κείτονταν ο Λεωνίδας, αναίσθητος και ντυμένος στα λευκά.
«Θεέ μου...» ψιθύρισε η Έλσα κι έπειτα φώναξε: «Λεωνίδα!»
Έτρεξε και γονάτισε δίπλα του.
«Λεωνίδα; Αγάπη μου;» είπε καθώς τον έπαιρνε στην αγκαλιά της και προσπάθησε να τον συνεφέρει. Εκείνος όμως ήταν ακίνητος και παγωμένος.
«Κώστα! Κώστα, έλα γρήγορα!» φώναξε πανικόβλητη. Μέσα σε δευτερόλεπτα ο πεθερός της ήρθε τρέχοντας, ακολουθούμενος απ' την Αφρούλα.
Πάγωσε μόλις είδε το γιο του έτσι. Η Έλσα τον κρατούσε στην αγκαλιά της και έκλαιγε.
Πήγε κι εκείνος και γονάτισε δίπλα του, έλεγξε το σφυγμό του...
«Είναι ζωντανός.» είπε στην Έλσα και προσπάθησαν μαζί να τον συνεφέρουν, κάνοντας του μαλάξεις και τεχνητή αναπνοή.
«Έλα, Λεωνίδα. Έλα, μωρό μου, ξύπνα, σε παρακαλώ...»
«Είναι μάταιο.» είπε ο Κώστας μετά από λίγη ώρα. «Νομίζω πως είναι σε κόμμα. Πρέπει να τον πάμε στο νοσοκομείο.»
Τότε η Έλσα παρατήρησε αυτό που φορούσε στο λαιμό του και του το έβγαλε. Το κράτησε στα χέρια της και παρατήρησε το πράσινο υγρό που περιείχε μέσα.
VOUS LISEZ
Μυστικά του Μέλλοντος #scifi2020
Science-FictionΣτις 2 Ιουλίου 2020, η εξαφάνιση της Βάσιας Γεωργίου, συζύγου γνωστού επιχειρηματία, γίνεται γνωστή παντού και συγκλονίζει το Πανελλήνιο. Τι της συνέβη άραγε; Το έσκασε από μια ζωή που δεν ήθελε, τη δολοφόνησαν, ή μήπως ισχύει η πιο "τρελή" θεωρία π...