CZAS DO 14
Przygotowałam kilka propozycji co chcielibyście następne 😊
1. Dollhouse.
" - Jakie śliczne... - mruknął klękając przed domkiem. Sięgnął po ścierkę żeby zetrzeć kurz z dachu, następnie wziął jedną z lalek w dłonie. Była to lalka męska. Widocznie ojciec, którego twarz była naprawdę piękna. Pełne usta, duże oczy i płaski nosek. Czarne włosy miał idealnie ułożone z przedziałkiem po środku. - Chyba najładniejszy domek z kolekcji babci... - szepnął pod wrażeniem sam do siebie. Znalazł grzebyczek w jednym z pokoi i uczesał delikatnie włosy lalce chociaż i tak tego nie wymagały. Chciał go dłożyć, chcąc wziąć teraz mamę, jednak nagle poczuł silne kopnięcie prądem. Upadł na ziemię razem z lalką w ręku. Stracił przytomność... "
2. Joker? ¿
" Skutego kajdankami Jungkooka ciągnęło dwóch policjantów. Właśnie skończyła się rozprawa, dotycząca śmierci jego męża. Zabił go i przyznał się do tego jednak podkreślając, że doszło do tego dlatego, iż się bronił. (...) zrobił to co musiał. Zabił go by wreszcie się od niego uwolnić. Niestety przegrał rozprawę przez wpływy męża na policji. Podrobili każdy dowód na to, że Jungkook się bronił. Teraz miał trafić za kratki do końca swojego życia... "
3. Dangerous love (omegaverse)
" Na posterunku był haos. Wszyscy biegali tam i z powrotem szykując się do akcji. Przed chwilą powiadomiono ich o napadzie na bank, który znajduje się na obrzeżach miasta. Jungkook czuł, że to jego szansa. Pierwsza misja, która albo sprawi, że w końcu złapią przestępce albo będą krok bliżej niego. Bardzo mu zależało żeby jechać dlatego migiem znalazł się w radiowozie ojca. Wiedział, iż ten nie wziąłby go ze sobą ze względu na jego status, dlatego postanowił skryć się pod tylnymi siedzeniami. Na szczęście był stosunkowo małą omegą, ale był naprawdę odważny. Już po chwili w samochodzie pojawił się ojciec i jego wspólnik. Usiedli z przodu i z piskiem opon ruszyli w drogę... "
Widzę że nadal ta historia cieszy się powodzeniem więc tutaj też wpisze bo więcej osób może byłoby zainteresowanych. No więc mam dla was trzy propozycje. Proszę wybierzcie, które opowiadanie chcielibyście widzieć jako następne. Każda z opcji to Jikook top JM. Całuski 😘
CZYTASZ
My Sweet Monster // Jikook
FanfictionGatunek: smut, yaoi, trochę straszne Ship: Jikook [pjm+jjk] Uwagi: zmieniony wiek bohaterów, mogą wystąpić sceny 18+, top!jm Okładka wykonana przez @HaDwi456