12

1.1K 51 0
                                    

Niko
U ndjeva keq qe Karla mendoi se mund te veproja jasht vullnetit te saj. Ne momentin kur me preku ne kraharor, mijra shkendija qe me digjnin embel brenda vetes dhe po dilja jasht kontrrollit. Ashtu si demi çmendet kur sheh ngjyren e kuqe ashtu çmendem dhe une nga prekjet e saj. E kapa pas vetes dhe e putha. E çova ne kembe dhe e mora ne krahe. Kembet e saj, ashtu si nje balerine qe eshte me rrethoi belin tim dhe gishtat e saj ledhatonin floket e mia. U drejtova per ne dhomen e gjumit dhe e shtriva ne shtrat me manine per ti pare perseri ate tatuazh. E puthja embel dhe fort, rendshem dhe furishem. Ne lejonim qe buzet tane te benin dashuri siç donin ata te benin. Dora ime rrethoi lehte qafen e saj dje teksa e shtrengova pak me gishta per te ndjere damaret e saj tere trysni, ajo leshoi renkim te mbytur mbi buzet e mia gje qe me çuan ne ereksion.
Niko: Kam nevoj te te shoh... po me çmend keshtu.
Karla: Me shiko...
( fliste me syte e mbyllur e eksituar. Zeri i saj sensual beri qe hormonet te me pushtonin, apo vall ishte dashuria ajo qe po me budallepste? Po po ishte dashuria e shembellyer ne trajten e Karles.)
Ia hoqa ngadale rrobat e siperme duke mos cenuar privatesine e saj deri ne momentin qe do me lejonte ajo. Nuk doja ta trembja perseri e pse mendja ishte guri i shahut i nxjerr jasht loje. Doja te palloheshim por nese ajo nuk do donte, une nuk do merrja asnje hap. Perkedhelja me nje dore fytyren e saj shoqeruar me puthje te ethta, teksa me doren tjeter e zbuloja lakuriqesine e saj te vyer. Gishti im i madh u zhyt ne gojen e saj te embel, qe me kishte falur kenaqesine e botes. E lash me sutina dhe preka me gishtin tregues tatuazhin e saj, teksa e rrenqetha dhe e bera ta perkshonin dridhje te lehta. Tentoja ngadale ta hiqja ate barriere te gjoksit, per ta pare perseri ashtu kraharorin thatanik por kaq epshndjelles e ta ledhatoja me gojen time. Ajo me lejoi duke liruar trupin gjithnje e me shume dhe ja, arratia e turpit mori dhene. Tashme gjendesha siper kraharorit te saj te zhveshur, gati per t'ju sulur une me gojen time. Karla hapi syte dhe tere turp me shikonte mua. Kerkonte syte e mi dhe perseri ende nuk mund te fliste asnje fjale.
Niko: Trendafili im, je shume e bukur e di? Dua te fus koken ne kraharorin tend dhe te zhytem me puthje kudo, qe te ndjesh ate deshire qe kam per ty...
Karla: Me puth...kam...ne...nevoj...
(Tha teksa mbuloi fytyren me duar)
Une ja hoqa duart dhe ja ngulita pas krevatit duke rrethuar kycet e saj te holla lehte por pa e lejuar per ti ngritur perseri lart. E nisa qe nga buzet e saja, me gojen e saj mjalt qe e pershkoja me gjuhe ne kerkim te gjuhes se saj, per te luajtur me te, per ta bere Karlen te eksituar ne kulm sic isha edhe vet. I dashuroja pergjigjet e saj ndaj meje ne ato momente, reagimet tere eksitim qe me falte mua, duke me bere dhe me shume te etur pas trupit te saj. I putha faqet dhe mjekrren duke zbritur ne qafen e holle shoqeruar me kafshime te lehta. Kalova ne kraharorin e saj, ku njera dore e imja leshoi kycin e saj dhe rrethoi njerin gji. Tatuazhi i saj me luante mendsh, se dija pse lija koken pas tij, ndoshta se dhe adhuroja vendin ku ndodhej dhe nuk do dukej askund tjeter me bukur se aty, ne kraharorin e saj qe mezi mbushej me fryme nga puthjet. Renkimet e saj filluan dhe e ndjeja mes kofsheve te mia se ereksioni perforcohej dhe nuk e di sa mund te duroja me shume.  I puthja dhe i lepija gjijte nderkohe qe etja me shtohej per ti pare dhe me shume dhe per ti nxjerre sekretet atij trupi te adhurueshem. Ajo mbytej ne renkime me syte e mbyllur hijshem. E puthja ne tatuazh dhe renkoja dhe vet lehte duke e bere Karlen te çmendej me shume hap pas hapi. E lepija tek thithet dhe shkoja me posht, tek barku i sheshte. E putha ngado dhe kthehesha perseri tek gjijte e rrumbullakosur tere merak. Duart e mia donin te bridhnin dhe me shume, sado qe mendja me thoshte jo. Se dija se ça ndikini te madh kishte ajo ne trupin tim. Se dija pse Karla me shkaktonte ato tortura kur isha me te, me dhe pa rroba, gjithmone do me çonte ne nje pike qe e doja ta beja timen vazhdimisht, pa pushim. Nuk doja qe deshira te fitonte perseri dhe e putha me buze fort duke u shkeputur prej saj dhe duke e zhytur ne perqafimin tim.

Karla dukej sikur kishte mbetur pa fryme nga gjithe ky moment, e ndjeja kraharorin e saj te levizste shpejt per tu mbushur me fryme.
Niko: Karla ime...
(Fola teksa po i perkedhelja floket)
Karla: Ps..pse ndalove?
Niko: Sepse po çmendem per ty dhe e dija se nese do vazhdoja dhe pak, nuk do frenohesha dot me. Jam i eksituar, nuk e di pse trupi im reagon kaq vrullshem e pavetdije nga ty.
(Ajo u struk dhe me shume ne kraharorin tim)
Karla: Vazhdo nese do....
Niko: Do vazhdoj kur te duam se bashku.
Karla: Dhe une dua... me shtohet nevoja per te me prekur me shume...
(I kapa lehte mjekrren dhe i drejtova fytyren e saj perball times)
Niko: Je e sigurt vogelushe?
Karla: P...po...
E dija se po genjente. Arrita te dalloja frike ne syte e saj por dhe deshire te madhe njekohesisht. U shtriva perseri perball saj. Ajo me hoqi bluzen dhe trupi im u elektrizua, u mbush me epsh dhe deshire te pandalshme per ta bere timen trupin e saj dhe per tu bere nje me shpirtin e saj fisnik. E zhvesha deri ne momentin qe ajo mbeti me mbathje, tere turp dhe eksitim ne nje pamje te vetme. E putha nga floket dhe deri ne fundin e barkut. Trupi i dridhej, dhe e dija se qendronte deshira me friken nga pas per te vazhduar me tej. Isha i ekzaltuar por nuk isha aq trap sa te beja dashuri me te nderkohe qe frika e pengonte. Çfaredo ta shkakonte friken e saj une nuk do beja asgje derisa ta fitoja besimin e saj. Luajta posht barkut te saj dhe kafshova mbathjet e saj me dantelle.
Karla: Ah...nuk ... e di si... si po ndihem... dua te me prekesh....
Fliste teksa merrte fryme rendshem tere renkime. Ende nuk ishte gati por une e putha siper mbathjeve pa turp...teksa ajo mbante syte e mbyllur dhe shijonte çdo veprim timin siç shijoja une trupin e saj te paprekur.

Tangoja e FunditWhere stories live. Discover now