5. Bölüm

11.8K 526 214
                                    

Ateş evimin önünde durduğunda ona döndüm ve yersiz bir neşeyle, "İyi geceler oduncuğum," dedim. Ateş sesli bir şekilde güldükten sonra, "Vazgeçmeyeceksin, değil mi?" dedi. 

Dilimi şaklattıktan sonra kapıyı açtım ve arabadan indim. Evin kapısının önüne geldiğimde cebimden anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım. Arkamı döndüğümde Ateş'in camı açmış, beni izlediğini gördüm. Eve girmeden önce Ateş'e dil çıkardım. İlk başta gülümsedi. Ardından o da bana dil çıkardıktan sonra içeri girdim. 

Kapıyı arkamdan kapatıp ayakkabılarımı ayağımdan çıkarırken, "Ben geldim," diye seslendim. Ayakkabılarımı ayakkabılığa koyarken babamın, "Hoş geldin kızım," dediğini duydum. 

Salonun kapısına geldiğimde annemle babamı çay içerlerken buldum. Annem gülümseyerek çayından bir yudum aldıktan sonra, "Mutfakta masanın üzerinde bitter çikolata var," dedi. "Al da ye." Bitter çikolataya bayıldığım için koşarak mutfağa gittim ve masanın üzerindeki çikolatayı aldım. 

Mutfaktan çıkıp merdivenleri çıkarken, "Ben odamdayım. Size iyi geceler," dedim. 

"İyi geceler kuzum," dedi annemle neredeyse babam aynı anda. Odama girdiğimde kapıyı arkamdan kapattım ve üzerimi değiştirip yüzüstü yatağa uzandım. Bir elimde çikolatam, diğer elimde telefonum vardı. İnstagram'a girdiğimde bildirim geldiğini görmek kaşlarımı çatmama neden oldu. 

Bildirimin üzerine tıkladığımda ateskandemirr sizi takip etmek istiyor yazısını görünce şaşkınlıktan ağzımdaki çikolata boğazıma kaçtı. Öksürmeye başladığımda ayağa kalktım ve çalışma masamın üzerindeki sudan içtim. Öksürdüğüm için gözlerimden yaşlar gelmişti. Suyu yerine koyduğumda daha iyi olduğumu hissettiğimden geri yatağa uzandım ve telefonumu elime aldım. Parmağım isteği kabul et tuşuna bastıktan sonra bende ona istek gönderdim. Birkaç saniye sonra ateskandemirr isteğinizi kabul etti bildirimi geldiğinde ana sayfaya girdim. Sayfayı yenilediğimde karşıma Ateş'in fotoğrafı çıktı. Son fotoğrafını dün koymuştu.

ateskandemirr: Hoca ders anlatıyordur ve ben fotoğraf çekmekle meşgulümdür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ateskandemirr: Hoca ders anlatıyordur ve ben fotoğraf çekmekle meşgulümdür...

226 yorum...

gamzeealp: Ve ben "Ateş hoca bakıyor!" diyerek Ateş'i dürtüyorumdur. 

silagezerr: Lan çok yağuşukluksun! 

ugurkandemiir: Oha lan ben bile düştüm, kızlar ne yapsın?

ateskandemirr: @ugurkandemiir Kızlar da düşsün kuzen. 

pınar_yılmazz: Hoş...

merveee: My sweet! 

fatmaa.bayındır: Senin gibi sevgilim olsun, başka bir şey istemiyorum. 

Bay OdunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin