15. Bölüm

8.3K 406 199
                                    

Ben gözlerimi kısmış olayları anlamaya çalışırken kızlardan bir sevinç çığlığı yükseldi.

"Çığırmayın lan!" diye bağırdı erkeklerden biri. Bunun üzerine kızlar sustular ve Gamze'ye odaklandılar.

"Kızım, çıkıyor musunuz yani?" dedi bir kız. Gamze gülümseyerek kafasını aşağı yukarı salladı.

"Ben demiştim," dedi Pınar. "Öptü mü seni?"

Gamze şaşırmış bir şekilde Pınar'a baktı ve, "Saçmalama ya," dedi fakat gülümsemesini engelleyemiyordu. "Yani, öpseydi hoş olurdu ama öpmedi. Ben de ilk günden zorlamak istemedim."

"Daha çok yeni," dedi başka bir kız. "Hemen dudaklarına yapışacak hâli yok ya!" Gamze gülerek kızı çimdiklediğinde ayağa kalktım ve sınıftan çıktım. Kapıyı arkamdan kapattıktan sonra sırtımı duvara yasladım ve derin bir nefes aldım. Ateş cidden dengesizdi. Bir aralar Gamze'yle birlikte olmam neredeyse imkânsız diyordu, şimdiyse Gamze gelmiş Ateş'le çıkıyoruz diyordu. Cidden Ateş'i anlamak zordu.

Doğrulup tuvaletlerin olduğu yere doğru ilerleyeceğim sırada Ateş'in sınıftan çıktığını gördüm. Merdivenlere doğru ilerleyeceğini anladığımda, "Ateş!" diye bağırarak bana dönmesini sağladım. Donuk bir yüz ifadesiyle bana bakarken ona doğru yürümeye başladım.

"Ne var?" Sinirle konuştuğunda kaşlarımı kaldırdım.

"Tersinden kalkmışsın galiba," dedim.

"Ne var demiştim?" diye cümlesini tekrarladığında, "Bakıyorum da Gamze'yle çıkıyormuşsunuz," dedim. "Tebrik ederim."

"Sağ ol," dedi yapma bir gülümsemeyle.

"Nasıl oldu?" dediğimde anlamamış bir şekilde kaşlarını çattı. "Yani, bana Gamze'yi sevmediğini ve onunla çıkmanızın imkânsız olduğunu söylemiştin ya, ondan sordum."

Ellerini pantolonun cebine soktu ve öne doğru eğilip boylarımızı eşitledi. "Onu sevdiğimi anladım. O da beni seviyor. Bu durumda birlikte olmamamız için önümüzde bir engel yok."

Anladığımı belirtircesine kafamı aşağı yukarı salladım. Ardından, "Görüşürüz," dedim ve kendimi hızla lavaboya attım.

*****

Ateş Kandemir...

Okulun bittiğini bildiren son zil çaldığında yanımdaki Gamze'ye döndüm ve, "Ben götürüyorum seni değil mi?" dedim.

"Öyle bir şey konuştuğumuzu hatırlamıyorum," dedi Gamze gülümseyerek montunu üzerine giyerken.

"Çünkü konuşmadık," diyerek gülümsemeye çalıştım. Gamze gülümserken tutması için elimi uzattım ve, "Gel, gidelim hadi," dedim. Gamze elimi tuttuktan sonra sınıftan çıktık ve merdivenlerden inmeye başladık. Okuldan çıktığımızda gözlerim, Arya'yı bulma umuduyla bir süre etrafta gezindi.

"Birini mi arıyorsun?" dedi Gamze.

"Hayır, baktım öyle," dedim.

Gamze gülümseyerek, "İnsanlar bize bakıyor," dedi. Tekrar etrafıma bakındığımda, cidden de öğrencilerin bize baktıklarını gördüm.

Gamze'ye döndüm ve, "Bakarlar tabii," dedim. "İşleri güçleri kim, kiminle, nerede, ne yapıyor?" Gamze söylediğime kıkırdarken çoktan arabaya binmiştik. Arabayı Gamze'nin evine doğru sürmeye başladığımda, "Senden hiç beklemediğim bir şeydi," dedi Gamze. Ona çıkma teklifi etmemden bahsediyordu.

"İkimiz de birbirimizi seviyoruz," dedim. "Bu durumda neden birlikte olmayalım ki?" Gamze utangaç bir gülümsemeyle saçının bir tutamını kulağının arkasına sıkıştırdıktan sonra, "Beni seviyorsun demek," dedi.

Bay OdunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin