15 Nisan Salı...
Arya Çakır...
Yine bir okul günü ve inanması güç ama son dersten bir önceki teneffüste olduğumuz hâlde ben test çözüyorum. Evet, Arya Çakır teneffüste Matematik sorusu çözüyor, çünkü yapacak başka hiçbir şeyi yok!
Yaklaşık beş dakikadır uğraştığım fakat bir türlü sonucunu bulamadığım sorunun cevabını yine bulamadığımda elimdeki kalemi masanın üzerine koydum ve sınıftan çıktım.
Tam 11-B sınıfının önünden geçecekken durdum ve sınıfın kapısını açtım. Sınıftaki bütün gözler bana dönerken Ateş'le göz göze geldik. Ateş'in yüzündeki gülümseme solmaya başlarken ifadesiz gözlerimle ona bakıyordum.
Gamze'yle çıkmaya başladığından beri bana hayvan gibi davrandığı için onunla göz göze gelmeye bile tahammülüm yoktu artık. Cidden hayvan gibi davranıyordu. Sürekli yapmadığım şeyleri yapmışım gibi gösterip beni okula rezil ediyordu ve artık ciddi anlamda ondan nefret ediyordum. Onun yüzünden bütün okul adımı biliyordu artık. Ve bu rezil etmelerinin hepsinde de Eren'le adımı çıkarıyordu. Neyse ki bu iftiralar kaldırabileceğim türdendi.
Gözlerimi ondan ayırıp Eren'i arayacağım sırada sınıftan tanımadığım bir erkek sesinin, "Ooo, kimler gelmiş?" dediğini duydum. Gözlerim anında sesin sahibini bulduğunda Ateş'in yanında oturan çocuğa bakmaya başladım. Çocuk bana sırıtarak bakıyordu.
Çocuk gözlerini önüne sabitledikten sonra, "Kanka, seninki geldi," dedi gülerek. Onun gülmesine Gamze de eşlik ettiğinde sinirimi kontrol altına almak için gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım.
Eren oturduğu sıradan ayağa kalktı ve, "Kayra," dedi. "Biraz daha konuşursan, o sırıtan ağzını yırtacağım kardeşim. Duydun mu beni?" Eren'in tehdidi çocuğu pek etkilenmişe benzemiyordu.
Eren yanıma geldiğinde Gamze, "Aryacığım yarın doğum günü partim var. Sevgilini de kap gel, tamam mı canım?" dedi.
"Milyon kere mi söylemem lazım sevgili olmadığımızı?" dedi Eren sinirle.
Gamze inanmayan bakışlar atarken, "Yarın sekiz gibi gelirsiniz," diye devam etti. "Ben Eren'e konum atarım."
"Sıkıcı partini neşelendirmek için orada olacağımıza emin olabilirsin Gamzeciğim," diyerek gülümsedim. Gamze bana sinirli bir gülümsemeyle baktıktan sonra kollarını yanındaki Ateş'in boynuna doladı ve, "Sevgilim varken partimin sıkıcı olma ihtimali yok," dedi.
Ateş Gamze'nin kollarından kurtuldu. Gamze biraz bozulmuştu fakat hemen kendini toparladı.
"Arya yine sarhoş olup eğlenmemizi sağlayacağından bahsediyor galiba," diyerek gülümsedi Ateş. Ateş'in bu dediği, sınıftaki herkesin kahkaha atmasına neden olmuştu. Beni sarhoş olarak gördüğü için artık dalga geçmeye başlamıştı.
"Çok konuşmaya başladın sen Ateş," dedi Eren sinirle. "Kaşınıyorsun."
Ateş gülümseyerek Eren'e baktığı sırada Eren'i kolundan çekiştirdim. Eren sınıftan çıkmak istediğimi anladığında elini sırtıma koydu ve kapıya doğru hafifçe ittirdi. Beraber dışarı çıktığımızda, "Bir gün bu Ateş'i boğarak öldüreceğim," dedi Eren. "Ama ne zaman bilmiyorum."
"Boş ver," dedim. Ardından etrafımızdakileri umursamayarak Eren'in koluna girdim ve, "Hava çok güzel. Bahçeye çıkalım hadi," dedim.
Eren gülümseyerek beni onayladıktan sonra merdivenlerden inmeye başladık. Eren bana duygularını itiraf ettikten sonra aylar geçmesine rağmen bu konu üzerine hiç konuşmamıştık. Hiçbir şey olmamış, Eren beni sevmiyormuş gibi davranmaya devam ediyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Odun
Teen Fiction"Eğer bir daha bana odun dersen..." diye fısıldadı dişlerinin arasından. "Külahları değişiriz." "Bence ben sana odunla ilgili bir lakap bulayım ya," dedim onu duymayarak. Ardından bir süre düşünür gibi yaptım. "Buldum!" dedim sevinmiş gibi yaparak...