3. -fotbal-

321 16 0
                                    

*Harry's POV*

-Cum nu ști? E cea mai bună ptrietenă a surorii tale.. Este Beatrice.. Trebuie să o ști.. A locuit aici cu cinci ani în urmă.. mi-a explicat Niall.

-Asta e Tris? Petru Dumnezeu.. cum de s-a făcut așa frumoasă? am replicat cu multă uimire în glas..

După câteva minute de povestit cu fetele, le-a salutat și s-a ridicat de la masă. Mi-am trecut mâna prin păr și am ațintit-o cu privirea. Ei bine.. la fel făceau și ceilalți băieți..

*Tris POV*

M-am ridicat de la masă, bineînțeles, după ce le-am îmbrățișat pe fete. Mă gândesc să merg la fotbal.. Nu am mai fost de mult și cred că mi-ar prinde bine niște sport.. Oricum am pus niște kilograme pe mine. Am ajuns rapid acasă și am fugit direct în bucătărie să-mi pregătesc o sticlă cu apă. Mi-am luat un alt maiou, acesta fiind albastru și o pereche de conversi tot albaștri. Am luat mingea din debara și am plecat spre teren.

Drumul era același. Am trecut pe lângă copacul în care am intrat la 6 ani cu bicicleta și mi-am rupt mâna. Și pe lângă iazul în care am împins-o pe Britney când mi-a spus că Moș Crăciun nu există.. încă o urăsc pentru faza asta..*sarcasm*. În câteva minute mă aflam în mijlocul terenului. Pentru încălzire am aruncat mingea în aer și am prins-o cu capul după care i-am dat drumul pe picior, făcând niște duble. M-am așezat apoi la douăzeci de metri de poartă și trăgeam spre ea. Se pare că încă mai știu să șutez mingea.

Gândurile mi-au fost distrase de niște râsete care veneau din partea cealaltă a terenului. Am putut descifra cinci persoane.. Defapt erau cinci băieți.. Nu se poate.. sunt chiar Zayn, Liam, Louis, Niall. și.. oh nu! Harry. De ce sunt eu tipa norocoasă să-i întâlnesc aici.. Când eram mică îmi plăcea de Harry.. Și cred că el știa asta.. Adică ce fată ar sta departe de un băiat mai mare.. care e super sexi? Binee.. nu pot spune că prietenii lui nu sunt.. Dar acele bucle care sunt susținute de o bandană.. și ochii aceia.. oh Doamne.. cred că o să leșin.. Eram prea preocupată de gândurile acestea încât nu mi-am dat seama că au ajuns în fața mea și că eu mă holbam la ei.. A fost puțin stânjenitor..

- Hei, Tris... nu? a spus Liam întinzându-mi mâna.. Nu te-am mai văzut de mult! Ce mai faci? începe să-mi placă băiatul ăsta.. este foarte politicos..

Toți băieții îmi zâmbeau așteptând un răspuns, mai puțin Harry. Este așa îngânfat.. Nici măcar nu a schițat un zâmbet.. Doar stătea cu mâinile în sân studiindu-mi tot corpul.

- Hei.. Sunt okay.. Am revenit la voi. Mi-a fost extrem de dor de Londra și de prieteni.. am răspuns zâmbind.

- Se pare că nu ți-ai pierdut dragostea pentru fotbal.. a spus Zayn luându-mă în brațe.. umm.. ce gest neașteptat.. fără să ezit i-am răspuns la îmbrățișare ca să nu par nepoliticoasă..

Fără să mai stăm pe gânduri ne-am hotărât să începem un joc.. Suntem șase așa că putem forma două echipe de trei jucători.. Știu că pare ciudat, dar asta este..

Mă aflam în fața porții și aveam lovitură liberă.. Niall era în poartă și aștepta foarte stresat să șutez mingea.. Este a mea așa că am încredere în ea.. Știu că voi reuși să dau gol. Mi-am luat avânt și am lovit mingea atât de tare încât atunci când a făcut contact cu bara i s-au desprins cusăturile.. și.. adio minge.. Mi-am dus mâna la gură și am început să râd, băieții repetându-mi gestul mai puțin Harry care a spus pe un ton care nu mi-a plăcut.

- Dacă te concentrai mai tare și încercai să fixezi locul pe care vrei să-l țintești, reușeai să dai gol.

Reproșul lui m-a sâcâit puțin dar m-am făcut că nu-l bag în seamă, spunându-i lui Zayn să aducă mingea lor. În momentul următor fugeam cot la cot cu Harry încercând să-i iau nesuferita aia de minge, însă el și-a întins piciorul și mi-a pus piedică făcându-mă să cad pe burtă..

- Ca o sugestie.. Data viitoare lasă băieții să ia mingea de la mine.. vocea lui sâcâitoare mi-a înfundat urechiile și în momentul ăsta voroiam să-i trag una în față.. dar m-am abținut.

Louis se uita urât la Harry, iar Zayn se încrunta la el. Îmi place că măcar ei sunt de treabă.

***

Acum eram atacată din două părți.. de Harry și Louis care încercau să-mi fure mingea. Zayn era în spatele lor încercând să-și facă loc ca să-i pasez mingea...

- Nu ai scăpare.. Dă-mi mie mingea și nu o să te mai lovesc. a spus dinou domnul Fițe...

M-am încăpățânat atât de tare încât am încercat să șutez printre ei.. ceea ce a fost în zadar deoarece Louis o oprise.

- Ți-am spus să nu încerci să o dai printre noi. Oricum nu reușeai.. vocea insuportabilă a lui Harry se auzise dinou.. ceea ce mă scoase complet din sărite.

- Încetează din a-mi mai da ordine! am țipat atât de tare încât Niall tresări puțin. De când am început jocul mi-ai reproșat întruna. "Nu e bine! Trebuia să stai mai la dreapta! Ba nu mai la stânga!" Opreștete! Am înțeles că nu-ți place în compania mea dar încearcă să te oprești din a aduce cuvinte mai puțin politicoase la adresa mea când sunt de față.. am spus fără să răsuflu strângând mingea la piept.

M-am întors și am pornit în pas alert spre casă. Dar o voce mă orprise..

- Îmi pare rău, Tris.. dar mingea nu e a ta! a spus râzând nesuferitul de Styles.

Doamnee. Cum a putut să-mi placă de el? I-am aruncat mingea în față și am luat-o la fugă.. Am putut auzi în depărtare doar vocile băieților care-l certau. Ochii începeau să mi se umezească, dar nu am dat voie lacrimilor să cadă.. Nu trebuie să par slabă. Mi-am mărit viteza și am ajuns acasă în cinci minute.

Night Changes (Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum